majuku: Eiköhän se ständi siinä kestä, mutta pakko kysyä että miten sun jalka mahtuu bd pedaalille? Näyttää mun silmään että lattiatomi blokkaa. Sisäsyrjäsyöttö? Hienot rummut ne on..silver sparklen lisäominaisuus on ettei niissä näy pöly! Kiitos! Yeess, pitääpä laittaa uutta kuvaa kun kerkiän. On vaan vaikee saaha hyvää kuvaa kun noi kannut on tuolla rumpukopissa ja mulla ei taida olla sellasia linssejä millä sais koko kannuston makeesti yhteen kuvaan.. Setin finishi on diamond dust, mutta kyllähän toi muistuttaa tosiaan kovasti silver sparklea. Pöly ja pienet naarmut ei tosiaan näy tosta finishistä juuri mihinkään, joka on kiva plussa :) Lattiatomin asettelin kuvaa varten jotenkin vaan ja itekin katoin tosta kuvasta että mitenköhän tossa mahtuu muka basaria polkemaan, mutta yllätyksekseni ihan hyvin mahtui kun kävin kokeilemassa :P |
keitiiem 19.02.2012 17:13:49 | |
---|
Tässä toinen kuva.. Tosiaan tässäkin näyttää että lattiatomi ja sen jalka olisi rajoittamassa basarin polkemista, mutta kantapäähän jää tuohon pedaalista näkyvälle musta-hopeaiselle alueelle, joten ongelmitta siinä mahdun hommani hoitamaan :P http://muusikoiden.net/dyn/users/96574.jpg |
keitiiem 19.02.2012 17:54:44 | |
---|
Duro: *yskiskel*
Makeen näköset Performerit. Ite en niin kauheesti silver sparklesta välitä, vaik ohan se toki livetilanteissa samperin hienon näkönen. Kuva on sul vähän kehno tuosta mut kyl kamalistauksesta näkee että on laatukin kohillaan :) Noin kuriositeettina: kannatteleekos tuo single braced Yamahialainen kuinka heilumati noita kahta etutomia? Muistaakseni Starclassiccien shellit on aikas painavat, hardiksesta puhumattakaan. Ihan hienosti jammu jaksaa kannatella tomareita tonteillaan vaikka vähän innostuis tomifilliin välillä ;D |
jazzmies 19.02.2012 18:08:20 | |
---|
Bobana: Onko se matka 1200 hääkeikkaa ? Hohom...! : D Mutta tosiaan niin mehän itse valitsemme sen että kuinka pitkälle tielle ja minkälaiselle haluaa lähteä. Onhan se ymmärrettävää sekin että sätit puoskareita koska musiikki on sun ammatti. Mutta sitä paljon puhuttua suvaitsevaisuutta soisi sieltäkin päin valuvan koska sen perään niin rummutetaan. Noniin. Tää homma alkaa taas kiertämään kehää joten eiköhän taasen rumpukuvia. Tiedän, että soittajan urani on ollut sellainen, että se on parasta jättää CV:ssäni lyhyen maininnan tasolle. No eipä muissakaan saavutuksissani musiikin alalla ole paljoa hurraamista, mutta kyllä minä leipäni siitä saan irti revittyä, noin 45 000 euroa vuodessa. Mielestäni en säti itseoppineita, sillä se ei ole se juttu. Itseoppinutkin voi olla musiikillisesti kultivoitunut. Mutta itseaiheutettua alkeellisuutta en voi sietää ja eteenkään sitä, että paljon asian eteen vaivaa nähneitä aletaan dissata. Yhteikunnassamme lähes kaikki tieto on vapaasti saatavissa, ohjausta saa järkihintaan, musiikkitarjontaa on tarjolla joka lähtöön ja asiassa pääsee helposti eteenpäin niin halutessa. Ja minä olen halunnut kuumeisesti sitä viimeiset 25 vuotta, mutta tarkoitushakuinen muutosvastarinta saa helposti tuta tästä suunnasta. Kuka noita kuvia jaksaa! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Bobana 19.02.2012 18:37:31 | |
---|
jazzmies: Mielestäni en säti itseoppineita, sillä se ei ole se juttu. Itseoppinutkin voi olla musiikillisesti kultivoitunut. Tää on E-K-A kerta kun sulta saa siimaa. Propsit siitä. Minä ainakin kunnioitan sinua tästä edes aivan eri tavalla tietäjänä/taitajana jos hiekommatkin ja hairahtuneet opetuslapset hyväksytään. Hyvä hyvä! Mutta itseaiheutettua alkeellisuutta en voi sietää ja eteenkään sitä, että paljon asian eteen vaivaa nähneitä aletaan dissata. Koskaan en ole sun taitojasi lytännyt, korkeintaan hieman härnännyt. >: ) Ja jos olen liian pitkälle mennyt niin olen anteeksi pyytänyt. Kysehän on aina ollut siitä ettet ole antanut minkäälaista arvostusta itseopiskelulle eli kritiikki on ollut mielipidettäsi vastaan. Ei taitojasi vastaan. Yhteikunnassamme lähes kaikki tieto on vapaasti saatavissa, ohjausta saa järkihintaan, musiikkitarjontaa on tarjolla joka lähtöön ja asiassa pääsee helposti eteenpäin niin halutessa. Ja minä olen halunnut kuumeisesti sitä viimeiset 25 vuotta, mutta tarkoitushakuinen muutosvastarinta saa helposti tuta tästä suunnasta. Muutosvastarinta on paha asia. Mutta ei kaikki yhdessä yössä muutu ja kyllä tässä kaikki pikku hiljaa muututaan. Itsekkin olen aina ollut klikkiä vastaan ja monitorit on perseestä mutta nyt kun ne on niin pois en antais. JA olen alkanut myös kiinnostumaan enemmän muustakin kuin mättämisestä. Kuka noita kuvia jaksaa! Mitä...!? PHX:n finish on helvetin hieno! : ) Ai nyvvai??! |
jazzmies 19.02.2012 18:54:20 | |
---|
Bobana: Mitä...!? PHX:n finish on helvetin hieno! : ) Ai niin, peace & love Bobana :D Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Vallu-Veke 19.02.2012 22:50:57 | |
---|
jazzmies: Ai niin, peace & love Bobana :D "Kappas vaan Minttu sekä Ville...." Juu no seteistä puheenollen. Sinä kun Jamahoista tiedät, niin onko niitä parempia settejä Hesan tai Vantaan suunnalla näytillä vai onko aina tilaustavaraa? Lumenluontihelvetin jälkeen retkeilymallit kiinnostaa entistä enemmän. Käsitin, että HipGig olisi aika laadukas ja tykkipeli pieniin mestoihin? Vois joskus käydä polkasemassa niitä, jos niitä on jossain ja kulkua tulee johonkin suuntaan joskus. |
jazzmies 19.02.2012 22:54:52 | |
---|
Vallu-Veke: "Kappas vaan Minttu sekä Ville...." Juu no seteistä puheenollen. Sinä kun Jamahoista tiedät, niin onko niitä parempia settejä Hesan tai Vantaan suunnalla näytillä vai onko aina tilaustavaraa? Vantaalla pyritään pitämään kaikki setit näytillä, mutta PHX:t osti Tuukka ja uusia varmasti joudutaan vähän aikaa odottamaan. RC:t, BCA:t ja Club Customit näyttivät olevat mestoilla pari viikkoa sitten, kun siellä kävin. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Nottis 19.02.2012 23:14:58 | |
---|
keitiiem: Tässä toinen kuva.. Tosiaan tässäkin näyttää että lattiatomi ja sen jalka olisi rajoittamassa basarin polkemista, mutta kantapäähän jää tuohon pedaalista näkyvälle musta-hopeaiselle alueelle, joten ongelmitta siinä mahdun hommani hoitamaan :P http://muusikoiden.net/dyn/users/96574.jpg Kamalasti he maukkaannäköiset ovat! minä olen maapallo. |
Epämuusikko 20.02.2012 01:05:02 (muokattu 20.02.2012 01:06:31) | |
---|
Jaahas, tuulee täälläkin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Nthrax 22.02.2012 13:20:20 | |
---|
"The trick is to hide the trick."
-Gavin Harrison |
Sa(n)kari 24.02.2012 21:00:28 | |
---|
Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
Nthrax 25.02.2012 09:12:19 | |
---|
"The trick is to hide the trick."
-Gavin Harrison |
hollmi-5 25.02.2012 09:57:34 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 28.02.2012 19:52:05 | |
---|
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
moderndrummer88 28.02.2012 22:08:34 | |
---|
Kailis: Voi helvetti. Ei ole rumpsusoundit ainakaan akustiikasta kiinni... Mun mielestä on kyllä kovin väärin sitten se että tuolla on iki-ihanat Exportit kannuina... |
ferodoz 28.02.2012 22:13:31 | |
---|
moderndrummer88: Mun mielestä on kyllä kovin väärin sitten se että tuolla on iki-ihanat Exportit kannuina... Mun teki mieli sanoa tämä jo kauan sitten, mutta annoin asian olla. :) Sitähän sää kysyit. Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli... |
Muovinen 28.02.2012 22:16:47 | |
---|
Kailis: Voi helvetti. Ei ole rumpsusoundit ainakaan akustiikasta kiinni... On muuten ns. vitusti laitettu mikkejä rumpusettiin. Joko äänittäjä tietää tasan mitä se tekee tai on ihan pihalla :D Jos noi kaikki on jääny käyttöön niin monenkohan siepparin soundi päätyy lopputulokseen? No, minä tykkäänkin yksinkertaisista jutuista... |
Duro 28.02.2012 22:44:14 (muokattu 28.02.2012 22:45:35) | |
---|
moderndrummer88: Mun mielestä on kyllä kovin väärin sitten se että tuolla on iki-ihanat Exportit kannuina... Paitti että ovat Mapexin V-sarjalaiset rölölölö :--D Mutta joo, itekin ihmettelin tuota että kaik pellit on mikitetty. Vähän turhan hifistelyksi mänee, munsta jo riden ja/tai haikankin erikseen mikittely on turhaa. Piste. |
Nthrax 28.02.2012 23:18:50 | |
---|
Duro: Paitti että ovat Mapexin V-sarjalaiset rölölölö :--D Mutta joo, itekin ihmettelin tuota että kaik pellit on mikitetty. Vähän turhan hifistelyksi mänee, munsta jo riden ja/tai haikankin erikseen mikittely on turhaa. Kyllä. V-sarjaa on ja soundaa muuten hintaansa nähden niin perkeleen muhkeelta! Toi äänittäjäjamppa heitti ihan vaan siks noin paljon kamaa sinne, koska se halus kerranki päästä testaa noita mikkejä. Ja kerron kunhan saadaan rumpuraidat kuntoon, että kuinka monesta mikistä oli hyötyä. :D Onpahan valinnanvaraa! "The trick is to hide the trick."
-Gavin Harrison |