Aihe: Oisko hyvä idea luopua 2 mikistä ja hommata 1 mikki
1
hanipai
14.04.2004 14:12:54
Mulla on Akg C900 konkkamikki + dynaaminen Akg d880 mikki. Molemmat taitaa olla aika laulupainoitteisia, mikä hyvä asia, mutta mieli tekis Rode NT1(A):ta. Aattelin, että vois noi kaks myydä ja ostaa tilalle Roden. Kotistudioon ois tarkotus hommata se. En siis oo menossa lavalle laulamaan. Lähinnä laulamiseen ehkä akustisenkin mikitykseen. Oisko siis hyvä idea vaihtaa 2 yhteen? Kerro,jos ei ole. En tiedä onko se sitten jotenkin hyödyllistä omistaa sekä konkkamikki että dynaaminen laulumikki, kertokaa se.

Hannu
Ostan Yamaha RBX-170/270 basson. SD:n ja Dimarzion mikit kiinnostavat myös. Suht rankka tallamikki ja pehmeä kaulamikki.
hanipai
14.04.2004 14:46:06
Kyllä sekä dynaamisella että kondensaattorimikrofonilla on paikkansa, enkä mä itse ainakaan osaisi kuvitella toista ilman toista. Sun asemessasi säästäisin rahaa, ja ostaisin sen Röden sitten kolmanneksi.

Miten ois Rode Nt-1A ja AKG D880, kun ei kolmeen mikkiin oo tarvetta/rahaa? En kylllä tiedä miksei yks riittäis, kun tuota Rodeakin mainostetaan joka paikan höyläks.
Ostan Yamaha RBX-170/270 basson. SD:n ja Dimarzion mikit kiinnostavat myös. Suht rankka tallamikki ja pehmeä kaulamikki.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)