Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 5119 120 121 122 123327 328 329 330 331
keitiiem
18.02.2012 15:44:08

Vähän huono kuva mutta jee eka glitterisetti ;P 10"x8", 12"x9", 16"x16"(?) ja 22"x18"(?).

http://muusikoiden.net/dyn/users/96531.jpg
Speedy
18.02.2012 16:17:54

ferodoz: 13" räkkitomi 14" lattiatomin paikalle, ja se 14" lattiatomi setin vasemmalle puolelle haitsun viereen. Joko hoksasit? :)

Jaa, no mutta siellähän on virveli..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
ferodoz
18.02.2012 16:32:07

Speedy: Jaa, no mutta siellähän on virveli..

Kappas, optikon kautta takki päälle ja pois intternetistä! :D
"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia"
ramzuz
18.02.2012 17:29:06
Päällimmäisenä kysymykseni nousi mieleen että ylettyykö tonne 8" tomiin lyömään?

En hirveästi diggaile tosta neljän etutomin meiningistä, näyttää mun mielestä vähä täyteen ahdetulta. Itse ehkä siirtäisin sen 14" lattiatomin vasemmalle puolelle, ja 13" sen tilalle 16":sen viereen. Mutta varmasti hyvä saundi jne. Nää ei oo vain mua varten.

8:siin ylettyy ihan hyvin, se on juuri siinä missä sen kuuluukin olla. Neljän etutomin tuplasetti on omasta mielestäni maailman hienoin asia ja kaikki muut tuplasetit on jotenkin vajaita:)

Nämä ovat just mua varten. Silmä lepää isossa klassisessa piano black setissä. Mua varten ei taas ole ne ultramatalat tomit ja ylisyvät basarit, varsinkaan kun ne ovat graffitti värisiä ja etutomit on lattiatomien korkeudella...

Tomeja siirtelen sinne ja tänne vähän väliä, mutta aina tulee palattua mahdollisimman klassiseen asetteluun. En oikeen hallitse vasurilla olevien lattiatomien soittoa. Välillä taas otan puolet tomeista pois ym...

Joku kyseli roudauksesta, en roudaa (ainakaan yksin kaikkea) :)
Pearl the best reason to play drums!
Bobana
18.02.2012 19:40:47
jazzmies: Tässä yksi hyvä esimerkki ei-kunnioittavasta, alentavasta argumentoinnista. Tässä yritetään jo lähtökohtaisesti ilmaista se, että loppututkinon tehnyttä ei kannata kuunnella yhtään 15-v. Teroa enemmän, vaan pikemminkin päinvastoin, sillä onhan loppututkinnon tehneen kaverin korva manipuloitunut, hän ei enää saa musiikista irti sen todellista luonnetta ja hän pyrkii teoretisoimaan tabuja.

Herranjeesus nyt taas.
Itsekkin ylistät sitä Afrikkalaista perimää ja mitäs tutkintoja he ovat käyneet?
Omasta mielestäni musiikin ilmaisua ei pidä sitoa vain tutkintoihin ja teoriaan. Pitää olla myös vapaus tehdä omaa taidetta. Siihen kytkeytin tuon argumenttini. Ei siinä ollut mitään epäkunnioittavaa sinun ammattimaista otettasi musiikkia kohtaan kun ei muitakaan tavan tallaajia. Ota nyt pipo päästä sisällä niin ei lämpiä tunnelma liikaa. : )
Ai nyvvai??!
Sa(n)kari
18.02.2012 20:15:07
Ihan noin vaan kuriositeettina, onko jazzmies kuunnellut Sepulturan Roots levyä? Yhdistää kivasti tuollasta perinteistä etelä-amerikkalaista rummutusta ja metallia.

http://www.youtube.com/watch?v=NiwqRSCWw2g
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
jazzmies
18.02.2012 22:44:13
Bobana: Herranjeesus nyt taas.
Itsekkin ylistät sitä Afrikkalaista perimää ja mitäs tutkintoja he ovat käyneet?
Omasta mielestäni musiikin ilmaisua ei pidä sitoa vain tutkintoihin ja teoriaan. Pitää olla myös vapaus tehdä omaa taidetta. Siihen kytkeytin tuon argumenttini. Ei siinä ollut mitään epäkunnioittavaa sinun ammattimaista otettasi musiikkia kohtaan kun ei muitakaan tavan tallaajia. Ota nyt pipo päästä sisällä niin ei lämpiä tunnelma liikaa. : )

Länsiafrikkalaiset muusikot käyvät ankaran koulutuksen mestarinsa kanssa, missä opetellaan soittotekniikat, repertuaari sekä solistiset fraasit. Soitin voi rumpujen sijasta samalla kulttuurialueella olla myös esim. kora, ngoni, laulu, huilu tai balafoni. Pelkästään malinke-alueella repertuaari käsittää satoja rytmejä, intiassa satoja raagoja, mutta meillä täällä muusikoksi kutsutaan jo vain vähän pintaa raapaissutta, pari komppia osaavaa noviisia.

Meillä muusikon tutkinto rytmimusiikissa heijastelee sitä, että opiskelijalle on tarjottu huikea määrä erilaisia lähestymiskulmia soittamiseen ja muihinkin muusikon toiminnan muotoihin, sillä opetussuunnitelmat, opettajat ja opiskelijat antavat oppijalle mahdollisuuden oppia toteuttamaan itseään monella tavalla. Jotkut harvat lahjakkuudet pystyvät ilman mestaria tai koulua itse oppimaan kaiken olennaisen, mutta koulu antaa siihen mitä mainioimmat puitteet.

Teoriasta sen verran, että aivan kaikella musiikilla on teoriansa. Teoria vain selittää käytäntöä ja se ei ole mörkö. Teoria ei rajoita mitään, vaan teoreettinen osaaminen sujuvoittaa ja rehevöittää oman taiteen tekemistä. Itse sävellän aina intuitiivisesti tiettyyn pisteeseen asti, ja sitten astuvat teoriat ja tekniikat auttamaan työssäni maaliin pääsemiseksi.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
jazzmies
18.02.2012 22:46:17
Sa(n)kari: Ihan noin vaan kuriositeettina, onko jazzmies kuunnellut Sepulturan Roots levyä? Yhdistää kivasti tuollasta perinteistä etelä-amerikkalaista rummutusta ja metallia.

http://www.youtube.com/watch?v=NiwqRSCWw2g

Joo, olen kuullut siitä mutta en ole aikaisemmin kuunnellut sitä. Luonnollinen jatke sille, mitä Hermeto Pascoal teki jazzin ja brassimusan sekä mitä Jorge Ben teki rockin ja brassimusan liitoille.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Bobana
18.02.2012 23:00:13
jazzmies: Länsiafrikkalaiset muusikot käyvät ankaran koulutuksen mestarinsa kanssa, missä opetellaan soittotekniikat, repertuaari sekä solistiset fraasit. Soitin voi rumpujen sijasta samalla kulttuurialueella olla myös esim. kora, ngoni, laulu, huilu tai balafoni. Pelkästään malinke-alueella repertuaari käsittää satoja rytmejä, intiassa satoja raagoja, mutta meillä täällä muusikoksi kutsutaan jo vain vähän pintaa raapaissutta, pari komppia osaavaa noviisia.

Meillä muusikon tutkinto rytmimusiikissa heijastelee sitä, että opiskelijalle on tarjottu huikea määrä erilaisia lähestymiskulmia soittamiseen ja muihinkin muusikon toiminnan muotoihin, sillä opetussuunnitelmat, opettajat ja opiskelijat antavat oppijalle mahdollisuuden oppia toteuttamaan itseään monella tavalla. Jotkut harvat lahjakkuudet pystyvät ilman mestaria tai koulua itse oppimaan kaiken olennaisen, mutta koulu antaa siihen mitä mainioimmat puitteet.

Teoriasta sen verran, että aivan kaikella musiikilla on teoriansa. Teoria vain selittää käytäntöä ja se ei ole mörkö. Teoria ei rajoita mitään, vaan teoreettinen osaaminen sujuvoittaa ja rehevöittää oman taiteen tekemistä. Itse sävellän aina intuitiivisesti tiettyyn pisteeseen asti, ja sitten astuvat teoriat ja tekniikat auttamaan työssäni maaliin pääsemiseksi.

Nojo. Tää nyt on taas tätä verbaalista selättämistä näköjään eikä mitään muuta.
No, mutta me rumpumaailman valelääkärit olemme kuitenkin ylpeä kansa joka puolustaa omia näkemyksiään ja jotkut jopa ihan ammatiksi saakka. Osaahan sitä ajaa autoakin ilman ajokorttiakin mutta jotku laki-homot on toista mieltä. : )
Ai nyvvai??!
ferodoz
18.02.2012 23:32:28

ramzuz: Mua varten ei taas ole ne ultramatalat tomit ja ylisyvät basarit, varsinkaan kun ne ovat graffitti värisiä ja etutomit on lattiatomien korkeudella...

Juu en mäkään diggaa tälläisestäkään. ;) Mua varten on enemmänkin custom henkinen siisti pintakuviointi(esim pitsikuviointi), normaalisyvät tomit ja basari, yhdellä etutomilla oleva siisti kokonaisuus joka saundaa just siltä miltä itse haluaa.
"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia"
hollmi-5
19.02.2012 09:03:29
ramzuz: Pari uutta kuvaa seteistäni. Monen vuoden odotuksen jälkeen on kasassa kauan haaveiltu Pearl BRX tuplasetti 6:lla tomilla. 8 10 12 13 14 16 20 20. Unelmat todeksi:)

http://muusikoiden.net/dyn/users/96507.jpg

http://muusikoiden.net/dyn/users/96508.jpg

Lisäksi Pearl GLX huonekalusetistäni yksi kuva.

http://muusikoiden.net/dyn/users/96509.jpg

On hienot. Saahan noista monta erilaista kattaustakin, kun joku ei jaksa roudata ;)
Soundit, piuhat ja kajarit.
moderndrummer88
19.02.2012 12:43:18 (muokattu 19.02.2012 12:47:27)
ferodoz: Päällimmäisenä kysymykseni nousi mieleen että ylettyykö tonne 8" tomiin lyömään?

Sinä nyt oot viimesin tyyppi keneltä odottaa kommentteja setin eri osien ylttämiseen liittyen...

Nojo. Tää nyt on taas tätä verbaalista selättämistä näköjään eikä mitään muuta.

Kunnon hevipaavo. Heti jos asiansa perustelee kunnolla ja osoittaa sun väitteet vääräksi niin puhutaan vaan verbaalisesta selättämisestä. Et vain voi hyväksyä, että väärässä olit. Jotenkin sun pikku aivoituksista henkii semmonen "Helsingin rötösherrat taas kampittaa yksinoppinutta hevipaavoa"
ferodoz
19.02.2012 12:54:45 (muokattu 19.02.2012 12:55:31)

moderndrummer88: Sinä nyt oot viimesin tyyppi keneltä odottaa kommentteja setin eri osien ylttämiseen liittyen...

Ainiin sori. Mulle saa huutaa asiasta, mutta mä en saa kysyä asiallisesti sitä muilta? :) V*ttu sä oot kyllä hieno mies, arvostan täysillä. Lähdekkö joskus ryppäämään, mä tarjoan? Mä otan sulta kommentteja vastaan heti kun sä oikeasti tiedät mistä puhut, etkä vain kerjää huomiota niinku pikkulapsi.

Kunnon hevipaavo. Heti jos asiansa perustelee kunnolla ja osoittaa sun väitteet vääräksi niin puhutaan vaan verbaalisesta selättämisestä. Et vain voi hyväksyä, että väärässä olit.

Sä nyt oot vimeinen tyyppi joka voi tulla jauhamaan omien erehdyksien myöntämisestä.

Jotenkin sun pikku aivoituksista henkii semmonen "Helsingin rötösherrat taas kampittaa yksinoppinutta hevipaavoa".

Sä oot niiiiiiin pihalla kaikesta, voisit vähän miettiä mitä kirjoitat. Vai ootko riittävän korkeasti koulutettu rumpali että sun ei tarvi?

Ensin sä tuut vaahtoamaan että Rnetissä on paljon mukavampaa porukkaa, paljon mukavampi paikka jne, jonka jälkeen sä tuut jauhamaan tänne tällästä vihapuhejargonia. Ootko koskaan ajatelut mistä moinen voisi johtua?
jazzmies
19.02.2012 13:51:28
ferodoz: Mä otan sulta kommentteja vastaan heti kun sä oikeasti tiedät mistä puhut, etkä vain kerjää huomiota niinku pikkulapsi.

Äläs nyt. MD88 on melkein jo "siellä" hänen kommenttejana lukiessa. Usein hän osuu 100 % asian ytimeen ja joskus, tosin yhä harvemmin, huomaa matkan vasta alkaneen. Ja sehän on tärkeintä, että matka on alkanut. Monilla todellinen matka ei kunnolla koskaan pääse alkamaankaan.
ferodoz
19.02.2012 14:21:40

jazzmies: Äläs nyt. MD88 on melkein jo "siellä" hänen kommenttejana lukiessa. Usein hän osuu 100 % asian ytimeen ja joskus, tosin yhä harvemmin, huomaa matkan vasta alkaneen. Ja sehän on tärkeintä, että matka on alkanut. Monilla todellinen matka ei kunnolla koskaan pääse alkamaankaan.

Se vissiin selittää ton lähes ainaisen asiattoman käytöksen, ilkeyden kommenteissa, ja jatkuvan vittuilun? Vai puolustatko sitä siksi koska tilanteesta riippumatta hän komppaa aina sua asiassa kuin asiassa?
kincy
19.02.2012 15:01:39

moderndrummer88: Sinä nyt oot viimesin tyyppi keneltä odottaa kommentteja setin eri osien ylttämiseen liittyen...

Kunnon hevipaavo. Heti jos asiansa perustelee kunnolla ja osoittaa sun väitteet vääräksi niin puhutaan vaan verbaalisesta selättämisestä. Et vain voi hyväksyä, että väärässä olit. Jotenkin sun pikku aivoituksista henkii semmonen "Helsingin rötösherrat taas kampittaa yksinoppinutta hevipaavoa"

Ai että kun sä oot ihana mies. Toivottavasti tavataan joskus, kaljan tarjoan ihan varmasti.
Duro
19.02.2012 15:18:57
*yskiskel*

keitiiem: Vähän huono kuva mutta jee eka glitterisetti ;P 10"x8", 12"x9", 16"x16"(?) ja 22"x18"(?).

http://muusikoiden.net/dyn/users/96531.jpg

Makeen näköset Performerit. Ite en niin kauheesti silver sparklesta välitä, vaik ohan se toki livetilanteissa samperin hienon näkönen. Kuva on sul vähän kehno tuosta mut kyl kamalistauksesta näkee että on laatukin kohillaan :)

Noin kuriositeettina: kannatteleekos tuo single braced Yamahialainen kuinka heilumati noita kahta etutomia? Muistaakseni Starclassiccien shellit on aikas painavat, hardiksesta puhumattakaan.
Piste.
majuku
19.02.2012 15:57:03
Eiköhän se ständi siinä kestä, mutta pakko kysyä että miten sun jalka mahtuu bd pedaalille? Näyttää mun silmään että lattiatomi blokkaa. Sisäsyrjäsyöttö?

Hienot rummut ne on..silver sparklen lisäominaisuus on ettei niissä näy pöly!
- It's business in the front and party in the back -
moderndrummer88
19.02.2012 16:20:07
kincy: Ai että kun sä oot ihana mies. Toivottavasti tavataan joskus, kaljan tarjoan ihan varmasti.

Eiku vaan. Joensuusta on lyhyt matka Kuopioon
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)