pekkap82 16.02.2012 01:06:52 | |
---|
Minusta naytti ettei parjatun Mertesackerin poissaolosta ainakaan hyotya ollut. Saa nahda minkalainen Koscielnyn vamma on. Seuraavan kuukauden aikana on edessa Tottenham, Liverpool ja Newcastle. |
rockjihad 16.02.2012 11:16:02 (muokattu 16.02.2012 13:48:40) | |
---|
pekkap82: Minusta naytti ettei parjatun Mertesackerin poissaolosta ainakaan hyotya ollut. Saa nahda minkalainen Koscielnyn vamma on. Seuraavan kuukauden aikana on edessa Tottenham, Liverpool ja Newcastle. Kyllä se Mertesackerin kritisointi on ihan aiheellista ollut, sen verran pehmeitä otteita krauttitorni on ajoittain esittänyt. Eilen kyllä olisi ollut hyödyllinen lähinnä siksi, että Vermaelenilla ei näytä pää kestävän isompia pelejä, sillä kyseessä ei tosiaan ollut ensimmäinen kerta suuremman panoksen ottelussa, kun kaveri alkaa säntäilemään ympäriinsä kentällä kun essopäinen lädi Ibizan yöelämässä perseen perässä ilman mitään ideaa. Toivottavasti Koscielnyn vamma ei suurempi ole, sillä kyseessä on kuitenkin tämän kauden paras pelaaja Arsenalissa, vaikka se eläköitynyt maalihaukka tiesi kisastudiossa kertoa ihan toisenlaista tarinaa. Taitaa kuitenkin joka tapauksessa olla sivussa FA-cupin ottelusta viikonloppuna, jolloin jo melkein mielummin näkisin Squillacin kentällä Djouroun sijasta topparina. Mitä noihin otteluihin tulee, niin Tottenham on aina derby, jossa ei paljoa kuntopuntarit merkkaa mitään, kun taas Liverpool ja Newcastle heiluroi vähintään yhtä suurella epätasaisella käyrällä ottelusta toiseen, kun Arsenal, joten niistä matseista ei paljoa etukäteisarvioita pysty luomaan. Asiasta euraavaan, nää giffit on ehkä parhaimpia ikinä: http://i29.fastpic.ru/big/2012/0214 … 6b0eaa7f0cc20967a88d1725c9cd33a.gif |
konnamatti 16.02.2012 17:53:41 | |
---|
Kertokeehan joku hyvä uutis-sivusto, mielellään uutisia kaikista liigoista. Mitä kyttäilette muita kun seurojen omia sivuja? |
konnamatti: Kertokeehan joku hyvä uutis-sivusto, mielellään uutisia kaikista liigoista. Mitä kyttäilette muita kun seurojen omia sivuja? Eniten tulee seurattua http://www1.skysports.com/football/ Minä olen minä. |
DJKaaos 16.02.2012 18:06:48 | |
---|
Minä olen minä. |
konnamatti 16.02.2012 18:07:41 | |
---|
|
rockjihad 16.02.2012 18:09:26 | |
---|
|
Secreterial 17.02.2012 23:45:05 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 18.02.2012 00:04:27 (muokattu 18.02.2012 00:07:13) | |
---|
|
DJKaaos 18.02.2012 11:33:57 | |
---|
Minä olen minä. |
Funkånaut 18.02.2012 11:38:19 | |
---|
Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä |
ruusteri 19.02.2012 12:13:38 | |
---|
"Damn good coffee, and hot!" |
rockjihad 19.02.2012 19:33:09 | |
---|
Taas ponnettoman esityksen jälkeen Arsenal on ulkona FA-cupista ja joukkueen yleisilme alkaa näyttää samalta, kuin Liverpool Benitezin aikakauden loppuhetkinä. Luotto manageriin on mennyt, vaikka sitä ei kukaan ääneen sanokkaan tai osoita sitä millään muullakaan tapaa, joten ryhmähali-esityksiä ei silti tarvitse odottaa. Eikä sitäkään, että joukkueen valmennuksessa tapahtuisi paniikkifuduja, enkä itsekkään sitä halua nähdä, ellei sitten olisi varmaa se, että Capello tulisi joukkueen peräsimeen, jolloin voisin ajatusta jopa kannattaa. Samaan aikaan Arsenalin hallituspuolellakin meininki muuttuu intensiivisemmäksi, kun Usmanov ostelee itselleen lisää joukkueen osakkeita (viikonlopun aikana mm.talousvaikeuksiin joutunut Glasgow Rangers myi 0.3 prosentin omistuksensa Arsenalista hintaan n.15 000 puntaa per osake). Juttuhan menee niin, että jos Usmanov pääsee 30.prosentiin omistajuudessa, on hänet pakko ottaa mukaan hallituksen kokouksiin ja päätöksentekoon, josta Uzbekki on tähän mennessä pidetty poissa laillisin keinoin. Usmanov taasen on luvannut kertoa julkisesti kaiken joukkueen kirjanpidosta ja siitä, mihin ne rahat tuntuvat aina katoavan heti, kun pääsee näkemään nämä asiakirjat, joten paine brändijenkillä ja muulla johtokunnalla kasvaa samalla, kun pienet yksittäisosakkeiden omistajat myyvät pääomaansa pois kiljuen, sillä ylihinta per Arsenalin osake on tällä hetkellä n.kolminkertainen oikeaan markkina-arvoon verrattuna. Prosenteissa Usmanovin omistajuus Arsenalista taitaa tällä hetkellä olla jo reilusti yli 29 prosenttia, joten paljoa ei enää vaadita. |
Funkånaut 21.02.2012 22:36:16 | |
---|
Jos toisella puoliajalla Chelsean peli jatkuu tommosena, ni taitaa olla kyl rumat loppulukemat. Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä |
rockjihad 21.02.2012 23:42:26 | |
---|
Ilmakiväärimies pelasti Chelsean neljänneltä takaiskulta ja homma on käytännössä vielä auki. |
Secreterial 22.02.2012 09:52:34 | |
---|
Olipa kyllä varsin hienoa peliä Napolilta. Melko huikea on kyllä hyökkäysosasta. Melko unessa tuntui Chelsea puolustus olevan välillä. Ruotsalainen lehdistö huuteli jo, että Cavanin maali olisi ollut käsimaali, mutta siitä huolimatta oli kyllä varsin hieno hiipiminen oli Cavanilta siinä tilanteessa. "I never bluff" - Cordell Walker |
Leatherman 22.02.2012 10:34:12 (muokattu 22.02.2012 10:35:35) | |
---|
Secreterial: varsin hieno hiipiminen oli Cavanilta siinä tilanteessa. Toden totta. Ja ei ollut mielestäni käsi, oli vain maalintekijän vaistoa pistää rinnalla / hartialla maaliin. On kyllä ihastuttavaa katsoa Chelsean rämpimistä. Toivottavasti Villas-Boas pysyy peräsimessä vielä pitkään. Ensipeliin Luiz + Cole toppareiksi! "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
Secreterial 24.02.2012 09:20:52 | |
---|
Olipahan eilen Unitedilta umpisurkea esitys. Ajax nappasi 2-1 voiton, mutta tippui yhteistuloksella 3-2 pois. United aloitti pirteästi, kun 6 minuutin kohdalla Chicharito iski jo. Toisella puoliajalla vissiin loppu kiinnostus kokonaan, niin paskasti pelasivat. Toki Ajax pelasi hyvin, mutta oli kyllä Unitedilta melko järkyttävän heikkoa peliä. Uuden 135 000 punnan sopparin saava Nani ei saanut edes palloa pois omalta alueelta, vaan piti chipata sekin Ajaxin pelaajalle. Ei voi edes syyttää nuorta kokoonpanoa, koska oli siellä kentällä kuitenkin Berba, Park, Nani ja Young, jotka ovat kuitenkin kokeneita pelaajia jo. Ärsytti kyllä katsoa peliä, kun United pelasi niin umpisurkeasti. "I never bluff" - Cordell Walker |
KooAa 25.02.2012 03:06:25 | |
---|
Asiasta kolmanteen mutta kävin tänään paikallista aikaa Sao Paulon jalkapallomuseossa. Hyvin oli historiaan linkitetty muutkin tapahtumat niin ajankuva aukeni paremmin tällaiselle ei niinkään Brasilian jalkapallohistoriaa tuntevalle. Spice Girlseistäkin siellä oli kuva, hehe. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
DJKaaos 26.02.2012 12:13:28 | |
---|
Tänään on kattauksessa mistä valita. Pohjois-Lontoon derby, Carlingin finaali, Unitedin oletettavasti hankala vieraspeli Norwichissa ja tietysti myöhemmin illalla perinteiset Serie A ja La Liga. Minä olen minä. |