Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bändityrannit?
1
kristalli
24.01.2012 21:56:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkähänlainen mahtaisi olla suomalaisista artisteista koostuva lista tästä ?
 
http://www.nrgm.fi/artikkelit/viisi-pahinta-bandityrannia/
 
Nidhöggr
24.01.2012 22:26:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Coprofagin laulaja ja basisti, eivät anna fanin osoittaa kannatustaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ngeTA4kOxgQ
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
spinningthingintheceiling
27.01.2012 14:43:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää on kyl aina kiinnostavia juttuja ja dokumentteja aiheesta voisi katsoa maratoonina helposti. Mun mielestä on tärkeetä tosin ymmärtää, että jotkut "tyrannit" toteuttavat omaa visiotaan, mutta tarvitsevat taustalleen osaavan bändin. Visionääri ei välttämättä automaattisesti tyrannisoi bänditovereitaan olemalla lahjakas ja tekemällä kaikki biisit itse, vaan on yksinkertaisesti se primus (!) motor. "Taustabändille" tää voi olla ihan okei tai sit ei, voihan ne lähtee käveleen siitä yhtyeestä jos on vaikeeta tai olla ylipäätään liittymättä. Tietysti jos jostain vaan tulee mielivaltainen kusipää ajan saatoss on eri asia.
 
Ole nöyrä, älä nöyristele.
LamaAjanElvis
27.01.2012 16:24:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunnon tyranneille löytyy aina fruity loops.
 
Arkka
28.01.2012 13:23:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spinningthingintheceiling: Nää on kyl aina kiinnostavia juttuja ja dokumentteja aiheesta voisi katsoa maratoonina helposti. Mun mielestä on tärkeetä tosin ymmärtää, että jotkut "tyrannit" toteuttavat omaa visiotaan, mutta tarvitsevat taustalleen osaavan bändin. Visionääri ei välttämättä automaattisesti tyrannisoi bänditovereitaan olemalla lahjakas ja tekemällä kaikki biisit itse, vaan on yksinkertaisesti se primus (!) motor. "Taustabändille" tää voi olla ihan okei tai sit ei, voihan ne lähtee käveleen siitä yhtyeestä jos on vaikeeta tai olla ylipäätään liittymättä. Tietysti jos jostain vaan tulee mielivaltainen kusipää ajan saatoss on eri asia.
 
Yhdyn täysin. Monesti ne omat suosikkibändit onkin niitä, joissa yks tai kaks tyyppiä tekee biisit. Jollain toimii tasaisempi jakokin, mutta se on yleensä huomattavasti vaikeampaa.
 
simohovari
01.02.2012 14:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jawski: Coprofagin laulaja ja basisti, eivät anna fanin osoittaa kannatustaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ngeTA4kOxgQ

 
repesin totaalisesti
 
http://www.karhupojat.com
Sirmakka-ukko
01.02.2012 15:23:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muusikoista ei ole tuolla rintamalla ylimielisen koskettajan MM:n voittanutta. 70-luvun lopulla tuon sain itsekin kokea. Erittäin V-mäinen mies! Hyvä soittaja toki ja oppiaankin jäi päähäni. Siltikin, kuten mainitsin.
 
Andy Six
06.02.2012 13:26:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Andy McCoy ei tiettävästi Hanoi Rocksin aikoihin muiden jäsenten ideoille korvaansa kallistanut....Kun rumpali Jesper ei niellyt tätä,oli lähtö edessä....
 
Juicefani11
09.02.2012 23:06:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hank Williams III.. Hän tarvii todellisen perseennuolijan.
 
Miksi multi-instrumentalisti on aina kaikkien silmissä pelkkä kitaristi?
sonor man
14.02.2012 11:07:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kait se tämäkin on jonniinmoista tyränniyttä kun edllisen ryhmän vetäjä laulava kitaristi oli mielissään kun sai laulavan rumpalin.Alussa olisi pitänyt laulaa niistä sävellajeista mikä oli lapussa ja eihän se niin mene koska jokaisella likipitäen on oma sävelkorkeutensa.Sitten alkoi tökkimään todella kun ehdotin jotain minkä haluan esittää niin herra olisi halunnut vain niitä mitä oli soittanut.Mutta vi***maista hommassa oli vielä se kun hänen itse yksin reenaamat biisit piti ottaa keikallakin ekstempore mikä häneltä ei onnistunut vastaavasti toisin päin.No eipä tarvii enää miettiä jätin koko tivolin ja mieli kevyt kuin peipposella.
 
hjukke
14.02.2012 18:43:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee mieleen suomalaisen viihdemusiikin saralta yks kohtuullisen tunnettu sooloartisti, en hkohtaisesti tiedä, mutta juttuja olen kuullut monenlaisia..
Karipiirto
14.02.2012 23:09:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjukke: Tulee mieleen suomalaisen viihdemusiikin saralta yks kohtuullisen tunnettu sooloartisti, en hkohtaisesti tiedä, mutta juttuja olen kuullut monenlaisia..
 
Ihastuttavan epämääräisesti muotoiltu viesti.
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
hjukke
15.02.2012 16:12:27 (muokattu 15.02.2012 16:13:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karipiirto: Ihastuttavan epämääräisesti muotoiltu viesti.
 
Pakko, muuten tulee sanktioita nyky-internetissä. Monet sessiomiehet varmaan tunnistaa jo tuostakin. Soolo-aktista kysymys, ukot taustalla vaihtuu tiuhaan. Mistä ikinä syystä. Henkilö ei ole nainen.
Booombox
16.02.2012 13:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjukke: Pakko, muuten tulee sanktioita nyky-internetissä. Monet sessiomiehet varmaan tunnistaa jo tuostakin. Soolo-aktista kysymys, ukot taustalla vaihtuu tiuhaan. Mistä ikinä syystä. Henkilö ei ole nainen.
 
Matti Nykänen?
 
Lentävä lause.
juici
16.02.2012 14:07:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjukke: Tulee mieleen suomalaisen viihdemusiikin saralta yks kohtuullisen tunnettu sooloartisti, en hkohtaisesti tiedä, mutta juttuja olen kuullut monenlaisia..
 
No ettei Frederikistä ois kyse? Tällä oli kuulemma takavuosina tapa systemaattisesti haukkua kaikki bändin taustasoittajat keikan jälkeen jos soitto ei ollut täydellistä.
 
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Nuages
16.02.2012 14:29:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjukke: Tulee mieleen suomalaisen viihdemusiikin saralta yks kohtuullisen tunnettu sooloartisti, en hkohtaisesti tiedä, mutta juttuja olen kuullut monenlaisia..
 
Kyllä näitä on useampikin, jos juttuja on uskominen.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Atomic Cafe
16.02.2012 15:25:18 (muokattu 16.02.2012 15:27:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=e4q-dub5Vbs&feature=related
 
Karipiirto
16.02.2012 19:11:14 (muokattu 16.02.2012 19:12:17)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atomic Cafe: http://www.youtube.com/watch?v=e4q-dub5Vbs&feature=related
 
Mikäs tyranni toi oli? Mä sain käsityksen että se ei kellekään sanonut mitään. Lähti vain yhtäkkiä kiitämään kun lakkas kuulemma maistumasta. Kumpa kaikki tyrannit tekis niin.
 
-"Mein Führer!! Ranskalaiset ja britit julisti sodan!!"
--"No vittu. Mä kans lähen himaan. Yhtään enää nappaa tää touhu. Pärjäilkää."
 
No vitsh.. :D
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «