Vieno 05.02.2012 23:45:17 | |
---|
markkuliini: Just mietin ihan samaa! :) Tossa onkin miettimistä! :) |
Muovinen 11.02.2012 17:23:45 | |
---|
|
IhmeRumpali 13.02.2012 21:00:54 | |
---|
"Anteeks et oon olemas ja sori ku oon syntynyt" :D |
ferodoz 13.02.2012 21:48:58 | |
---|
Muovinen: Nyt ois profiilissa muutama vähän parempi otos RC-setistä äänityssessioissa. Virppa, haikka ja ride vaihteli tarpeen ja biisin mukaan. http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=30506 Mä diggailen ton setin ulkonäöstä. Kuvauksellisesti siitä sais aika paljon paremman näköisen kun koittais pitää ständi ilman puomia mahdollisimman pitkälle, sekä lattiatomit ja symbaalit suoraan. Siis mun silmää se miellyttäis enemmän. :) Mutta jokatapauksessa, kauniita kuvia! "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Speedy 13.02.2012 22:30:00 | |
---|
ferodoz: Mä diggailen ton setin ulkonäöstä. Kuvauksellisesti siitä sais aika paljon paremman näköisen kun koittais pitää ständi ilman puomia mahdollisimman pitkälle, sekä lattiatomit ja symbaalit suoraan. Siis mun silmää se miellyttäis enemmän. :) Mutta jokatapauksessa, kauniita kuvia! Mua nyt ei haittaa kulmuus tai puomit, mutta se tökkää silmään kun lattiatomit ei ole tasassa keskenään..=0 "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
ferodoz 13.02.2012 22:36:46 | |
---|
Speedy: Mua nyt ei haittaa kulmuus tai puomit, mutta se tökkää silmään kun lattiatomit ei ole tasassa keskenään..=0 Tai edes riittävän kaukana toisistaan. :D "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Puzzle 13.02.2012 23:03:55 | |
---|
Speedy: Mua nyt ei haittaa kulmuus tai puomit, mutta se tökkää silmään kun lattiatomit ei ole tasassa keskenään..=0 Muakin häiritsee noi lattiatomien korkeuserot :-D muuten on kyllä hemmetin tyylikästä :) The Final Countdown is now playing in your head. |
Muovinen 14.02.2012 19:20:50 | |
---|
Jotkut vissiin miettii settiasettelun puhtaasti estetiikan säännöillä, eikä esim sen mukaan, että miten sitä ois kiva soittaa ;) |
Speedy 14.02.2012 19:37:03 | |
---|
Muovinen: Jotkut vissiin miettii settiasettelun puhtaasti estetiikan säännöillä, eikä esim sen mukaan, että miten sitä ois kiva soittaa ;) No tietysti..=) Mutta milläs se on perusteltua laittaa se eritavalla kun toinen.. Esim. kun sulla on snare ja pikkutomi aika vaaterissa, samoiten toinen lattia tomi lähes, mutta esimmäinen on sitten ihan jotain muuta? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Speedy: No tietysti..=) Mutta milläs se on perusteltua laittaa se eritavalla kun toinen.. Esim. kun sulla on snare ja pikkutomi aika vaaterissa, samoiten toinen lattia tomi lähes, mutta esimmäinen on sitten ihan jotain muuta? Se ei kato oo niin viimesen millin päälle tarkkaa. Tuollainen asettelu muotoutui parin äänityspäivän aikana ja sillä oli hyvä soittaa. Pikkutomariin täytyy saada lyötyä rimshottia, joten siinä on vanne enemmän tyrkyllä. Eka lattari oli kiva tolleen ja viimenen vaatii omanlaisensa asettelun (eli ainakin kauemmaksi penkistä), koska sille täytyy pyörähtää penkillä jo vähän enemmän. Ei oo kyllä ollu kauan mulla tällanen kattaus, joten varmasti osat hakee vielä paikkaansa. Peltejäkään ei oo ollu pitkään aikaan näin paljoa setissä. Sehän oli tietysti satavarma, että täällä keksitään kuvista jotain nillitettävää ;) |
ferodoz 14.02.2012 21:01:06 | |
---|
Muovinen: Se ei kato oo niin viimesen millin päälle tarkkaa. Tuollainen asettelu muotoutui parin äänityspäivän aikana ja sillä oli hyvä soittaa. Pikkutomariin täytyy saada lyötyä rimshottia, joten siinä on vanne enemmän tyrkyllä. Eka lattari oli kiva tolleen ja viimenen vaatii omanlaisensa asettelun (eli ainakin kauemmaksi penkistä), koska sille täytyy pyörähtää penkillä jo vähän enemmän. Ei oo kyllä ollu kauan mulla tällanen kattaus, joten varmasti osat hakee vielä paikkaansa. Peltejäkään ei oo ollu pitkään aikaan näin paljoa setissä. Sehän oli tietysti satavarma, että täällä keksitään kuvista jotain nillitettävää ;) Älä nyt ota itseesi, mähän sanoin että mä tykkäsin sun setin ulkonäöstä. Mikäs keskustelupalsta tämä sitten olisi jos ei saisi omaa näkemystä ilmaista? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
DrmBug 14.02.2012 21:07:02 | |
---|
Muovinen: Jotkut vissiin miettii settiasettelun puhtaasti estetiikan säännöillä, eikä esim sen mukaan, että miten sitä ois kiva soittaa ;) Persoonalliset asettelut kunniaan! Mitä vaikeampi muiden on sun settiä soittaa, sitä parempi. :) |
Speedy 14.02.2012 21:15:31 (muokattu 14.02.2012 21:17:12) | |
---|
Muovinen: Sehän oli tietysti satavarma, että täällä keksitään kuvista jotain nillitettävää ;) Siksipä kysyinkin kun joku valitteli/ihmetteli mun aikasempaa kuvaa, jossa etutomit oli väärin päin..=) Ainakin omasta mielestäni perustelin sen hyvin.. kuin sinäkin.. Mutta siksihän niitä kuvia tänne laitetaan että muuta saa arvostella.. tietysti oletettaan että kaikki kehuu mutta sitten ihmetellään kun joku tykkääkin jostain muusta..=I E: Niin ja itselläni ei ainakaan ole hyvä soittaa, jos ne tomit ei ole "oikein", lattiatomit tai pellit tai mitä vaan.. Kyllähän soittamaan pystyy, muttei se ole nautinto.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Speedy 14.02.2012 21:18:45 | |
---|
DrmBug: Persoonalliset asettelut kunniaan! Mitä vaikeampi muiden on sun settiä soittaa, sitä parempi. :) Kyllä.. Paitsi sitten kun on toinen rumpali soittamassa omilla kamoilla, alkaa se säätämään niitä itselleen paremmaksi kiireessä ruhjoen menemään miten sattuu ja jengat huutaa hoosiannaa kun pitää tietysti kiristää kostoksi niin tiukalle kun saa..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Muovinen 16.02.2012 19:01:01 | |
---|
ferodoz: Älä nyt ota itseesi, mähän sanoin että mä tykkäsin sun setin ulkonäöstä. Mikäs keskustelupalsta tämä sitten olisi jos ei saisi omaa näkemystä ilmaista? Huono provo, perustelin vain asetteluni. Kiva että tykkäät ja noinhan nämä keskustelupalstat tosiaan toimii. Viimesellä lauseellani ja hymiöllä yritin viestittää huvittuneisuuttani rumpupalstan ja koko mnetin tiettyjä ilmiöitä kohtaan. Parhaimmillaanhan tämä on toki hyvinkin viihdyttävää luettavaa ja joskus seassa saattaa olla jotain tietoa jopa! ;D |
ferodoz 16.02.2012 20:08:47 | |
---|
Muovinen: Huono provo, perustelin vain asetteluni. Kiva että tykkäät ja noinhan nämä keskustelupalstat tosiaan toimii. Viimesellä lauseellani ja hymiöllä yritin viestittää huvittuneisuuttani rumpupalstan ja koko mnetin tiettyjä ilmiöitä kohtaan. Parhaimmillaanhan tämä on toki hyvinkin viihdyttävää luettavaa ja joskus seassa saattaa olla jotain tietoa jopa! ;D Jos haluat pelkkiä kehuja mistä tahansa setistä minkä omistat, niin menehän rumpalit.nettiin, sielä ne ei osaa sanoa mielipidettään. :) "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Duro 16.02.2012 21:09:00 (muokattu 16.02.2012 21:15:54) | |
---|
ferodoz: Jos haluat pelkkiä kehuja mistä tahansa setistä minkä omistat, niin menehän rumpalit.nettiin, sielä ne ei osaa sanoa mielipidettään. :) Äläpäs nyt jaksa :) Johan siellä ehdittiin yhdet Waccotkin haukkumaan pystyyn ja muuta :D Toisaalta vähän kyseenalaista, jos foorumia pitää hyvänä sen perusteella miten hyvin siellä osataan haukkua jotain paskaksi ;P Piste. |
kincy 16.02.2012 21:09:48 | |
---|
ferodoz: Jos haluat pelkkiä kehuja mistä tahansa setistä minkä omistat, niin menehän rumpalit.nettiin, sielä ne ei osaa sanoa mielipidettään. :) Tjaa, on se mun mielestä monissa asioissa parempi paikka kun tämä. |
ferodoz 16.02.2012 21:34:13 (muokattu 16.02.2012 21:35:48) | |
---|
Duro: Äläpäs nyt jaksa :) Johan siellä ehdittiin yhdet Waccotkin haukkumaan pystyyn ja muuta :D Toisaalta vähän kyseenalaista, jos foorumia pitää hyvänä sen perusteella miten hyvin siellä osataan haukkua jotain paskaksi ;P Ei se ollut mikää varsinainen moite. :) edelleen vaan huvittuneena muistelen sitä mun parinvuoden takaista trollia, mikä meni porukalle ihan täydestä. Ei siitä sen enempää. :P Enkä mä tosiaankaan haukkunut Muovisen settiä, eikä käsittääkseni kukaan muukaan, vaan lähinnä ihmetyttää toi sen reaktio.. kincy: Tjaa, on se mun mielestä monissa asioissa parempi paikka kun tämä. Mielenkiinnosta, miksi? :) "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
-Dr.DW- 16.02.2012 21:55:37 | |
---|
Mie se en oo Waccoa kuullut, kuin Lemonen pätksissä ja siinä kuulosti ihan hienolta. Ei säväyttävältä, paitsi itse soittaja. Mutta en sylkis, jos vaikka semmoisen joskus omistaisin! =D Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! .Ai fakin laav tö rhythym! |