Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvät kuulokkeet rumpujen soittamiseen?
1 2 3
BigBacon
14.02.2012 15:49:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etsin siis kuulokkeita rumpujen soittoon että voin soittaa musan mukana mutta kuulokkeiden pitäisi myös eristää ääntä. Mitä suosittelette? Jotkut studiokuulokkeet varmaan.
 
Legenda
14.02.2012 16:56:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigBacon: Etsin siis kuulokkeita rumpujen soittoon että voin soittaa musan mukana mutta kuulokkeiden pitäisi myös eristää ääntä. Mitä suosittelette? Jotkut studiokuulokkeet varmaan.
 
Itsellä tuollaiset http://www.ljudia.fi/Product/Product.aspx?id=79561 ja toimii juuri noin kuin toivot. Sitähän sä kysyit.
 
Tulin, näin ja .....unohdin.
joku muu sikko
14.02.2012 20:00:56 (muokattu 14.02.2012 20:02:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Legenda: Itsellä tuollaiset http://www.ljudia.fi/Product/Product.aspx?id=79561 ja toimii juuri noin kuin toivot. Sitähän sä kysyit.
 
Jumankauta mikä alapään toisto! 8hz -3db. Saako noin matalia ääniä aikaan millään tunnetulla soittimella? :)
 
Musiikki ei välttämättä ole hyvää vaikka se kuulostaisikin siltä.
passe
14.02.2012 20:04:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=206150
 
Tuollakin juttua näistä.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
OPJ1974
15.02.2012 11:04:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigBacon: Etsin siis kuulokkeita rumpujen soittoon että voin soittaa musan mukana mutta kuulokkeiden pitäisi myös eristää ääntä. Mitä suosittelette? Jotkut studiokuulokkeet varmaan.
 
Beyerdynamic DT-770 M -kuulokkeet on mulla. En vaihtais, käytössä ovat olleet nyt .. 3 vuotta, ei moitteen sijaa.
 
http://www.thomann.de/fi/beyerdynamic_dt770m_monitorkopfhoerer.htm
 
Thomannilta ei näköjään enää kandee tilata, paikallisesta liikkeessä lähtee hyllystä kympin halvemmalla :D
Kailis
28.02.2012 19:30:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tadaa! Nyt joku jäsen jo arvaakin, että myös pappa suosittelee Beyerdynamic DT-770 M kuulokkeita. Musiikin kuunteluun liian tuhti soundi, mutta oivalliset monitorointiin.
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
ferodoz
28.02.2012 20:11:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JES! Meinasin pettyä jo suhun ku et ollenkaan käynyt noita suosittelemassa. ;D
 
Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli...
hoochie
23.03.2012 22:40:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä tällaiset: http://www.dv247.fi/invt/55154/.
 
Bumbarr
23.03.2012 22:54:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … cvf/Koss-Spark-Plug-nappikuulokkeet
Noilla olen vedellyt. Omaa soittoa ei niinkään kuule, mutta hyvä budjettiratkaisu.
 
Kilpikonnat rockkaa!
Bobana
23.03.2012 23:40:35 (muokattu 23.03.2012 23:42:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Tadaa! Nyt joku jäsen jo arvaakin, että myös pappa suosittelee Beyerdynamic DT-770 M kuulokkeita. Musiikin kuunteluun liian tuhti soundi, mutta oivalliset monitorointiin.
 
Sädänä. En kerennyt. : )
Ostin nuo n. kuukausi sitten eikä ole tarvinnut katua. Ja vaimennustakin se 30dB muistini mukaan. Siitä hyvät myös että pysyvät päässä vaikka meno välillä äityykin.
Hintaa tosin oli. 165€.
 
Edit: No wuittu. Olen jäänyt ajasta näköjään. Kuukauden päikkärit.
 
Ai nyvvai??!
Bobana
23.03.2012 23:41:07 (muokattu 23.03.2012 23:41:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mitn...
 
Ai nyvvai??!
moderndrummer88
23.03.2012 23:42:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Ei mitn...
 
Diihhhh....
 
Bobana
23.03.2012 23:44:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Diihhhh....
 
Hä?
Joko nä sammuit vai?
 
Ai nyvvai??!
moderndrummer88
23.03.2012 23:52:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Hä?
Joko nä sammuit vai?

 
Ehhei. Ehdin vaan huomata sen sun aiemman tekstin, mutta kun olin lainaten vastaamassa, niin tähän kirjoitusboksiin tulikin jo se sun päivitetty teksti
 
Bobana
24.03.2012 00:08:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Ehhei. Ehdin vaan huomata sen sun aiemman tekstin, mutta kun olin lainaten vastaamassa, niin tähän kirjoitusboksiin tulikin jo se sun päivitetty teksti
 
No voi ei.
Nyt mä jäin kiinni. Auttakaa.
Päivämäärää en tajunnut katsoa eli sen vuoksi pyyhin pois. Eli Ferodozin olin toivottamassa tervetulleeksi takaisin palstalle mutta olikin kuukauden vanha kirjoitus jota en heti huomannut. Siksi pyyhin pois.
 
Hanki nyt jo oikee lääkitys ja lopeta toi sairas kyttääminen ja muista käyttäjistä virheiden etsiminen koska niitä on sulla itselläkin näköjään aivan tarpeeksi.
 
Ai nyvvai??!
moderndrummer88
24.03.2012 00:12:03 (muokattu 24.03.2012 00:14:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: No voi ei.
Nyt mä jäin kiinni. Auttakaa.
Päivämäärää en tajunnut katsoa eli sen vuoksi pyyhin pois. Eli Ferodozin olin toivottamassa tervetulleeksi takaisin palstalle mutta olikin kuukauden vanha kirjoitus jota en heti huomannut. Siksi pyyhin pois.
 
Hanki nyt jo oikee lääkitys ja lopeta toi sairas kyttääminen ja muista käyttäjistä virheiden etsiminen koska niitä on sulla itselläkin näköjään aivan tarpeeksi.

 
Niin, en sitten tiedä, että vaikka silloin tällöin vittuilenkin täällä ihmisille, niin enemmän mun viesteissä on vinkkejä ja apuja kuin sun postauksissa, jotka ovat aikalailla yhtä tyhjän kanssa olevaa kitinää ja ne harvat järkevää sekä hyödyllistä sisältöä omaavat viestit rajoittuu siihen, että linkität jokaisen torin Sonorin setin tonne tarjousketjuun.
 
-Dr.DW-
24.03.2012 00:25:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt miehet, riita poikki ja voita väliin.
Ei tappelemisesta nettipalstoilla ole mitään hyötyä.
Saati sitten livenäkään.
Öbaut tyhmintä, mitä ihminen voi toiselle tehdä.
Se on vähän sama ku sota, paitsi sodassa päättäjät "sanoo", ketä lyödä turpaan.
Fak, eikö musiikki pitäis olla se pakokeino tästä kaikesta paskasta?
 
"Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D
Bobana
24.03.2012 00:26:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Niin, en sitten tiedä, että vaikka silloin tällöin vittuilenkin täällä ihmisille, niin enemmän mun viesteissä on vinkkejä ja apuja kuin sun postauksissa, jotka ovat aikalailla yhtä tyhjän kanssa olevaa kitinää ja ne harvat järkevää sekä hyödyllistä sisältöä omaavat viestit rajoittuu siihen, että linkität jokaisen torin Sonorin setin tonne tarjousketjuun.
 
Kyllä on pikkusieluisen tarinaa voihan taas. Sä oot kännissä tai totaalisesti sekasin. Sinuna toivoisin ensimmäistä. Kyllä nuoruuden katteeton uho ja puberteetin jälkitauti on pahasti niskassa.
Laita nyt se potkupuku päälle ja mee oikeesti nukkumaan. Ei tollasia itkupotkuraivareita kukaan jaksa kuunnella ja varsinkin kun ne on tolla tasolla. Ja vielä PEDAGOGI....
 
Ai nyvvai??!
-Dr.DW-
24.03.2012 00:40:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Kyllä on pikkusieluisen tarinaa voihan taas. Sä oot kännissä tai totaalisesti sekasin. Sinuna toivoisin ensimmäistä. Kyllä nuoruuden katteeton uho ja puberteetin jälkitauti on pahasti niskassa.
Laita nyt se potkupuku päälle ja mee oikeesti nukkumaan. Ei tollasia itkupotkuraivareita kukaan jaksa kuunnella ja varsinkin kun ne on tolla tasolla. Ja vielä PEDAGOGI....

 
No ei meidän ilkeitä pidä olla Modellekaan, vaikka Pedagogi onkn.
Mie yritin tässä lähinnä ilmaista sen, että palautteen voisi antaa hiukan positiivisemminkin.
Totta, jotkut ei ymmärrä, jos ei rankaise, niinkuin MD teki.
Mutta, että ajaa nyt sitten jonkun pois palstoilta... Aika "Harsh".
Tottakai, jotkut käsittelee kritiikin paremmin, kuin toiset.
Mutta, mie oon kaveristani oppinu, joka myös Pedagogin tutkinnon suorittanut.
Aina rohkaista vahvuuksia ja kehottaa reenaamaan niitä asioita missä parannettavaa nyt on, sikälimikäli on.
 
"Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D
moderndrummer88
24.03.2012 00:43:33 (muokattu 24.03.2012 00:45:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Kyllä on pikkusieluisen tarinaa voihan taas. Sä oot kännissä tai totaalisesti sekasin. Sinuna toivoisin ensimmäistä. Kyllä nuoruuden katteeton uho ja puberteetin jälkitauti on pahasti niskassa.
Laita nyt se potkupuku päälle ja mee oikeesti nukkumaan. Ei tollasia itkupotkuraivareita kukaan jaksa kuunnella ja varsinkin kun ne on tolla tasolla. Ja vielä PEDAGOGI....

 
Samaa kitinää iästä vain, jota sulta on kuullut viimeiset viisi vuotta, mutta ei vieläkään mitään järkevää asiaa. Naurettavaa. Siinä vaiheessa kun ei keksitä oikeaa asiaa niin aletaan sitten tälläisiin epäolennaisuuksiin puuttua.
 
Harvassa on ollu sun vinkit soittovideoihin liittyen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «