soihtu55 09.01.2012 20:03:49 (muokattu 09.01.2012 20:09:16) | |
---|
Ränttätää, Jäpätijää
asioita virtaa ohitseni kohisee kosken lailla näillä mailla näillä mailla isäni ja hänen isä käänsivät kiviä mä kirjoitan neljää vaivaista riviä äitini ja hänen äiti lomittivat orjaa ja mä juon pullosta oman kosken korvaa kasvoja virtaa ohitseni kohisee kosken lailla näillä mailla näillä mailla setäni ja hänen setä ketä he muistuttaa katson tuvan peiliin äijäset kuiskuttaa ränttätää, jäpätijää, ränttätää, jäpätijää käyhän pöytään, mä tarjoon ihmisiä virtaa ohitseni kohisee kosken lailla näillä mailla näillä mailla ränttätää, jäpätijää, ränttätää, jäpätijää käyhän pöytään, mä tarjoon . Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
oo-p 11.01.2012 08:32:45 | |
---|
soihtu55: Ränttätää, Jäpätijää . Kaikessa tolkuttomuudessaan tässä oli kyllä paljon hyvääkin! Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Scars80 12.01.2012 23:27:17 | |
---|
Tuhkasta nousee pää Joka mieleen jää Ikijää, ikijää, ikijää Huutaa se pää... se pää Ikijäästä ei vai voi päästä.. toisin, kuin tuhkasta nousseesta päästä Mitä opimme sanoista näistä kuulluista.. päästä joka puhui ikijäästä Jäässä on järki ja maa Muistuttaen siperiaa Jossa vapaudenkin menettää saa Ja lämpimikseen tanssia ripaskaa |
rintapek 13.01.2012 04:33:26 | |
---|
Scars80: Tuhkasta nousee pää Ihan hirveetä. Onnittelut. Saako laittaa huonommaksi.? Tuhkasta nousee tuhkamuna huulipunaan punattuna. Saa hetken huojua ja heilua, todeten, tää ei oo reilua, nyt kun asiaan pitäis ryhtyä ja rasiaan pitäis yhtyä, niin jo vain tuo rautakanki on VelttoVirtasen vanki. One kind of music only - the good kind |
tatta 19.01.2012 15:03:34 | |
---|
en ole tarpeeksi: en oo pieni, enkä kaunis, enkä enää nuorikaan, enkä viisas jotta sillä pääsisin kilpailemaan, en oo lahjakas, en nopea, en lainaa edes saa, ja lukihäiriö mun ilmaisua rajoittaa yöllä yksin pelkään, vuoteeni mä kastelen, en saa sairauspäivärahaa, en oo tarpeeks vammainen, en saa sinua, en selvää, näin jos vielä jatkan nyt, taidan viimein olla tarpeeks`, ainakin syrjäytynyt Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
soihtu55 13.02.2012 07:00:28 | |
---|
Kun kuin tänään uudestaan nämä sanat, niin ne menevät kyllä tuonne huonojen sanoitusten puolelle. Joitakin kohtia, niistä vois poimia uuteen tekstiin. Vaikka tein nämä ihan ok tunnelmissa, niin niissä on väkisin kirjoittamisen leima. Ei kulje teksti, ei. Tässä tekstissä on monia kritiikin paikkoja. Sanat: You Tube (12.2.2012) Pianon päällä maljakossa kaks sormusta ne väsättiin meille romukullasta, kuppi cappuccinoo vois tehdä hienoo, mut hei, hei, hei, näillä tienoilla merkitsee sun persoona (näillä kulmilla) et kai haluu olla kloonattu, mut hei, hei, hei puunattu koti, duunattu koti ja toti kultareunaisesta mut hei, hei, hei, näillä tienoilla merkitsee sun persoona et kai haluu olla kloonattu, mun duunattu sydän lyö kiihkeämmin kun rämmin sun viereen sateesta, mut hei, hei, hei me ei majailla ilman katetta, nakkaa biisi soimaan ja tuu mun kainaloon, mä annan sulle powerii olo toisen kans ois coverii pianon päällä maljakossa kaks sormusta ne väsättiin meille romukullasta, kuppi cappuccinoo vois tehdä hienoo, mut hei, hei, hei, näillä tienoilla merkitsee sun persoona et kai haluu olla kloonattu, paita kuivaks föönattu, kaulus viti valkonen kertosäe: mut tää on alku sen: mä oon ihan loving you, siitä kertoo myös You Tube mut tää on alku sen: mä oon ihan loving you, siitä kertoo myös You Tube mut hei, hei, hei, näillä tienoilla merkitsee sun persoona et kai haluu olla kloonattu, mut hei, hei, hei mä oon ihan loving you, siitä kertoo myös You Tube mä oon ihan loving you, siitä kertoo myös You Tube -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
Old Joe 13.02.2012 23:19:15 (muokattu 13.02.2012 23:20:21) | |
---|
soihtu55: Kun kuin tänään uudestaan nämä sanat, niin ne menevät kyllä tuonne huonojen sanoitusten puolelle. Joitakin kohtia, niistä vois poimia uuteen tekstiin. Vaikka tein nämä ihan ok tunnelmissa, niin niissä on väkisin kirjoittamisen leima. Ei kulje teksti, ei. Tässä tekstissä on monia kritiikin paikkoja. Sanat: You Tube (12.2.2012) ------- mä oon ihan loving you, siitä kertoo myös You Tube -merja ritala- Salli mun olla eri mieltä. Tämähän on hyvä, hiukan erilaista. Mietippä miten toimisi muuttuva tempoisessa biisissä. Ehkä pientä viilamista kaipaa, ei siitä sen enempää. Tuohon loppuun sopisi mielestäni vielä toisto: "mut hei, hei, hei mä oon ihan loving you." e, typo kele. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
soihtu55 14.02.2012 07:24:37 | |
---|
kiitos Old Joe, en enää oikein syty näille sanoilla, vaikka kirjoittaessa näytti jotenkin toimivilta. Oikastaan pidän vain kertosäkeestä, jos nyt siitäkään. Mutta ihmisen mieli muuttuu, ja jonkun ajan päästä voi sanoista paikkailla ja kuroa jotain kokoon, ja ehdottamasi loppu kyllä toimis tämän kaltaisessa tekstissä. Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
oo-p 14.02.2012 11:04:48 | |
---|
siivoilen mä kämppää ihan tässä vaan ja imurilla ja kihvelilläkin ja harjalla ja luudullakin ja siksi olo on niin onneton Terve, ja kiitos kaloista!
suomi kaipaa kapinaa eikä mitään apinaa eduskunta nukkuu unta ja niinistö siellä määräilee ja kaikki muutkin hääräilee viekää pommi sinne älkää kysykö minne ja antakaa niille kostoa ei enää mitään ostoa Terve, ja kiitos kaloista!
velipesonen 14.02.2012 12:25:58 | |
---|
Poistahan tuo äskeinen, rikkoo kolmatta sääntöämme. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
oo-p 14.02.2012 15:09:33 (muokattu 14.02.2012 15:10:36) | |
---|
oo-p: suomi kaipaa kapinaa eikä mitään apinaa eduskunta nukkuu unta ja niinistö siellä määräilee ja kaikki muutkin hääräilee viekää monni sinne älkää kysykö minne ja antakaa niille kepposia ei enää mitään ostoa E: korjasin. Alkuperäinen versio ei edusta mielipidettäni, pahoittelen mikäli se on aiheuttanut ihmisissä aggressiivisia reaktioita kuten esmes. nyrkillä lyömistä vaikka. Terve, ja kiitos kaloista!
velipesonen 14.02.2012 22:44:11 (muokattu 14.02.2012 22:45:52) | |
---|
PERVERSSI, RUNKKARI JA LESBOHUORA Kaikki vihaa kaikkee, vihaa vihaa, mä vihaan, mitä mä vihaan? Pyörä pyörii, ruletti-rullaa, piruetti toisensa jälkeen tyhjyyteen perverssi, runkkari ja lesbohuora - olen homo Taas pyöräni pyörässä nään, pyörivään tään, pyörivänkään, säkään Perverssi, runkkari - oon lesbohuora Pyöräni pyörivän nään, pyöräni pyörässä tään, mitä kuulen sisällä pään pyörällään, Sä et mua haluu tiedän sen - taas ulvon kuutamoon - jälleen luuta oon - koskaan en muuttua saa - orpotyttö Assalta pyöräni pyärivän nään - perverssi runkkari - lesbohuora tään. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
rintapek 14.02.2012 22:51:26 | |
---|
velipesonen: Poistahan tuo äskeinen, rikkoo toista sääntöä. Niinpä. Äskeinen postauksesi perustuu lähes yksinomaan sanoihin, jotka normikielenkäytössä ovat kiroilua. One kind of music only - the good kind |
velipesonen 15.02.2012 07:59:55 | |
---|
rintapek: Niinpä. Äskeinen postauksesi perustuu lähes yksinomaan sanoihin, jotka normikielenkäytössä ovat kiroilua. Eipäs vääristellä. Ensinnäkin väkivaltaan yllyttämisen kieltäminen on yksiselitteistä ja kaikki ymmärtävät mitä sillä tarkoitetaan. Kirosanoja ei ole kielletty eivätkä nämä edes ole kirosanoja: - perverssi = henkilö jonka sukupuolivietti on kieroutunut, esim. suuntautuu epätotunnaisiin kohteisiin - runkkari = henkilö jonka elämäntavassa itsetyydytys on leimaa-antava piirre; voidaan käyttää myös kuvaannollisesti - lesbohuora = nainen joka joko a) harrastaa seksiä toisten naisten kanssa rahasta tai b) pettää vakituista kumppaniaan naisen kanssa - homo = homoseksuaali. Mitäs outoa tässä on häh? Eikö tämä ole ihan jokapäiväistä elämää? "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Scars80 15.02.2012 11:12:45 | |
---|
velipesonen: Eipäs vääristellä. Ensinnäkin väkivaltaan yllyttämisen kieltäminen on yksiselitteistä ja kaikki ymmärtävät mitä sillä tarkoitetaan. Kirosanoja ei ole kielletty eivätkä nämä edes ole kirosanoja: - perverssi = henkilö jonka sukupuolivietti on kieroutunut, esim. suuntautuu epätotunnaisiin kohteisiin - runkkari = henkilö jonka elämäntavassa itsetyydytys on leimaa-antava piirre; voidaan käyttää myös kuvaannollisesti - lesbohuora = nainen joka joko a) harrastaa seksiä toisten naisten kanssa rahasta tai b) pettää vakituista kumppaniaan naisen kanssa - homo = homoseksuaali. Mitäs outoa tässä on häh? Eikö tämä ole ihan jokapäiväistä elämää? Velipesonen venyttää ja vääristelee itse määrittämiään sääntöjä nyt kyllä melko kovasti: Mutta koska tämä on nettikeskustelua jota käydään kirjallisesti, voisimme koettaa määrittää kaikkein huonoimman sanoituksen kirjoittamalla se itse. Säännöt ovat kuitenkin ankarat: 1. Sanoitus saa olla korkeintaan kymmenen riviä pitkä 2. Sanoituksessa ei saa esiintyä kirosanoja 3. Sanoitus ei saa olla väkivaltaan yllyttävä On selvää, että kirosanojen ja aggressiivisen väkivaltakuvaston tylsä lateleminen tuottaa huonon sanoituksen takuuvarmasti, mutta se tie on tukittu. Huonouden täytyy syntyä merkitystodellisuudessa eikä olla vain tylsästä efektistä johtuvaa. Etsimme siis todellista huonoutta emmekä pikkulasten lelu-huonoutta. Nuo runkkarit ja lesbohuorat sun muut menee ehkä rimaa hipoen ohi kirosanojen, mutta tuohon pikkulasten lelu-huonouteen heittämällä. Ja jos nyt mietit ihan itsekin tarkemmin, niin mielestäni näiden sanoitusten pitää olla semmoisia joissa yksikään sana ei kuulosta pahalta jos se tulee lapsen suusta. Siksi nämä käyttämäsi sanat voidaan kyllä mieltää jopa kirosanoiksi. |
velipesonen 15.02.2012 13:52:28 | |
---|
En oikein hyväksy tuota näkemystä koska kyllähän aikuisten asiat on aikuisten asioita vaikka ne ilmaistaisiin miten. Mutta siistittynä tämä on ehkä entistä heikompi: Kaikki vihaa kaikkee, vihaa vihaa, mä vihaan, mitä mä vihaan? Pyörä pyörii, ruletti-rullaa, piruetti toisensa jälkeen tyhjyyteen kieroutunut, itseääntyydyttävä ja sukupuoleensa ihastunut moraaliltaan kyseenalainen naisparka sama aiheuttaa samaa taas pyöräni pyörässä nään, pyörivänkään, säkään Kieroutunut, itseensä tyytyvä oon sukupuoleeni ihastunut nainen; Pyöräni pyörivän nään, mitä kuulen sisällä pään pyörällään, Sä et mua haluu tiedän sen taas ulvon kuutamoon jälleen luuta oon koskaan en muuttua saa orpotyttö Assalta pyöräni pyärivän nään kieroutunut itseensätyytyjä naistennainen tään. - - - Ei kai kukaan voi väittää ettei tämä ole huono? "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 04.03.2012 20:41:43 | |
---|
Sairas elefantti alumiinitölkissä Näin sun kasvosi eilen Näytit silloin kovin hyvältä tuutko tänään meille? Lapset piirissä ne pyörivät Lökäpöksyt ristisanoja täyttää Tunnen ihollani värinän Tahdon maailmalle näyttää Minä olen, te-räs-mies, kalsarisankari Te--räs-mies, ajelen karvani Te-räs-mies, sinun vuoteessas Teräsmies, tulen aina ajoissa Sori, rikoin rivisäännön. No ois tuon 10 saanut tiivistettyä. 3 min. meni aikaa. Takuulla huono. |
dts9624 04.03.2012 20:45:49 | |
---|
Vasemmalla maailma avaruus on oikea Aurinko niin soikea Onko ketään kotona? Tuolla juoksee nainen bussista myöhästyy Mä olen erilainen Karvat nousee pystyyn Mikä sun on, mikset tuu kotiin? Mikset halua rakastaa? Mikä sun on, miksi en saa enää, sinua suudella? Olen polvet ruvella! |
velipesonen 04.03.2012 21:02:54 | |
---|
dts9624: Sairas elefantti alumiinitölkissä Näin sun kasvosi eilen Näytit silloin kovin hyvältä tuutko tänään meille? Lapset piirissä ne pyörivät Lökäpöksyt ristisanoja täyttää Tunnen ihollani värinän Tahdon maailmalle näyttää Minä olen, te-räs-mies, kalsarisankari Te--räs-mies, ajelen karvani Te-räs-mies, sinun vuoteessas Teräsmies, tulen aina ajoissa Sori, rikoin rivisäännön. No ois tuon 10 saanut tiivistettyä. 3 min. meni aikaa. Takuulla huono. Täst mie piän, huono on, ja viihdyttävä! Rivejä voi vähentää tiivistämällä, kuten: Sairas elefantti alumiinitölkissä näin sun kasvosi eilen näytit silloin kovin hyvältä tuutko tänään meille? "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |