Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikrofoni kotikäyttöön
1
Ardgan
13.02.2012 23:21:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
 
Etsin tietokoneeseen liitettävää mikrofonia, jolla voin äänittää laulua sekä pianon- ja kitaransoittoa. Ei mulla ole kovia vaatimuksia, pääasia on se, että mikrofonin kautta saisi tallennettua laulu-/soittoäänen suunnilleen samanäänisenä, kuin se oikeasti on ja ilman säröilyä. Budjettia en ole päättänyt kun en tiedä missä hintahaarukassa liikutaan, mutta kyllä tähän pari sataa euroa voin hyvin käyttää.
 
Oikein paljon kiitoksia avusta!
 
BassoSisko
14.02.2012 08:15:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ardgan: Hei!
 
Etsin tietokoneeseen liitettävää mikrofonia, jolla voin äänittää laulua sekä pianon- ja kitaransoittoa. Ei mulla ole kovia vaatimuksia, pääasia on se, että mikrofonin kautta saisi tallennettua laulu-/soittoäänen suunnilleen samanäänisenä, kuin se oikeasti on ja ilman säröilyä. Budjettia en ole päättänyt kun en tiedä missä hintahaarukassa liikutaan, mutta kyllä tähän pari sataa euroa voin hyvin käyttää.
 
Oikein paljon kiitoksia avusta!

 
Itse käytän sanelukonetta, se on riittävän hyvä harjoittelutarkoituksiin.
 
Hax pax max deus adimax. AAH
oksatboys
14.02.2012 21:09:38 (muokattu 14.02.2012 21:10:19)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/zoom_h1.htm
 
Äänität missä äänität ja sitten siirrät koneelle. Helposti hyvää soundia nauhalle.
 
Ardgan
15.02.2012 00:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, päädyin amazonin hyvien arvioiden innoittamana zoom h2:een, vaikuttaa mainiolta vehkeeltä.
 
Kiitos avusta!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «