Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 5 6 7 8 9112 113 114 115 116
Bluesmies
11.02.2012 15:36:22
Tähkä pudotti kisan parhaan laulajan. Kunnon aasi.

Siskosten veto oli ohjelman kohokohta.
bedlam
11.02.2012 17:36:05

Mun mielestä jakson paras oli melkeinpä se ekana vetänyt jätkä.
http://www.petrified-eye.net
pexxxi
11.02.2012 19:24:52
Ei ansainnu jatkopaikkaa se makkarankuori, oli kyllä niin eri tasoa että huhuh karaokelaulaja sanon mä. Ps. Tähtiartisti kilpailun voitto ei ole kyllä mikään meriitti ja tangomarkkinatki siinä ja siinä.
CountX
11.02.2012 20:29:01
Kuka se makkarankuori oikein oli? Pitää katsoa huomenna uusiksi kun jää kuitenkin vaivaamaan.
Whatever you got, I'm against it.
HaloOfFlies
11.02.2012 22:08:03

CountX: Kuka se makkarankuori oikein oli? Pitää katsoa huomenna uusiksi kun jää kuitenkin vaivaamaan.

Tanja Vähäsarja.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Rhapa
12.02.2012 09:42:15 (muokattu 12.02.2012 09:43:15)
Makkarankuori.... Eissss...

Muutama esitys oli todella kökkäsiä. Se ensimmäinen oli suorastaan vaivaannuttavaa katsoa, kun se nainen ilmeisesti luuli, että pakonomainen nykiminen ja holtiton hortoilu lavalla jotenkin parantaa sitä esitystä. Sitten ne kaksi mimmiä jotka suhisivat ja kihisivät mikkeihinsä niin, että minä en ainakaan saanut mitään selvää edes mitä biisiä laulavat.

Rokkijätkät vetivät komeasti. Todella "epäsuomalainen" repäisy ja tuo vähän palautti uskoa ohjelman tulevaisuuteen. Makkarankuori ja humppaneiti sitten välissä rykäisivät ihan käsittämättömän biisivalinnan tähkältä. Ei vakuuttanut kumpikaan mutta huonompi meni kuitenkin jatkoon. Nice. Lopussa siskokset sitten räjäyttivät potin. Kysymys kuuluukin - kannattiko tämä esitys tuhlata heti kisojen alussa? Kannattaisiko toinenkin sisko pudottaa seuraavalla kierroksella, jotta levy-yhtiö pääsisi rahastamaan soul sistersillä? Kyllä kannattaisi. Näiden kinkereiden voittajalla tuskin on sen auvoisempaa tulevaisuutta, kuin vastaavien skabojen voittajilla.
Tupuna
12.02.2012 11:52:08
bedlam: Juu, oikean tiputti minusta. Antoi vähän sellaisen omahyväisen/kovan kuvan itsestään se Heidi. Kilpasisko jotenkin sympaattisempi eikä laulanut minusta sen huonommin.

Hyvä laulajahan se Heidi on, mutta jo Kuorosota 2010 -aikoina minulle tuli tyypistä aika omahyväinen ja ylimielinen kuva. Ikävää, mutta tyyppi on vasta kovin nuori. Toivottavasti elämä opettaa, niin urakin voisi lähteä nousuun.

Ammattimuusikkopiirit Suomessa ovat ns. tosi mukavien ihmisten aluetta. Jos on mulkero, ei töitä piireistä hevillä saa. Näin sanon myös oman työkokemukseni kautta (en ole muusikko, vaan musa-alalla muuten duunissa). Kannattaisi siis Heidinkin ja muiden muistaa, että eteenpäin pääsee olemalla mukava. Vain ameriikoissa voi diivailla.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Rattata
12.02.2012 13:19:38
Valerien esitys oli hirveää katottavaa. Naama irvistellen ja tuntu että laulaminen on kovan työn ja tuskan takana. Kimmo ja Ilmo ja siskot oli parasta antia, hemmetin hyvin vetivät.
bedlam
12.02.2012 13:35:14 (muokattu 12.02.2012 13:36:59)

Rattata: Valerien esitys oli hirveää katottavaa. Naama irvistellen ja tuntu että laulaminen on kovan työn ja tuskan takana.

Kyllähän Valerie oli kuitenkin huomattavasti kilpasiskoaan rennompi esiintyjä.
Rhapa
12.02.2012 13:40:13
bedlam: Kyllähän Valerie oli kuitenkin huomattavasti kilpasiskoaan rennompi esiintyjä.

Mitään rentoa siinä paskat housuissa nykimisessä ei kyllä ollut. Jotenkin tuntui, että molemmat laitettiin heti alkuunsa sellaiseen muottiin, että ei sopinut sitten yhtään. Siinä nähtiin tää "tuu mun tiimiin, mä tiedän mitä sä tarviit - mä teen susta tähden" paska oikein oli.
Bluesmies
12.02.2012 13:56:31
Tupuna: Hyvä laulajahan se Heidi on, mutta jo Kuorosota 2010 -aikoina minulle tuli tyypistä aika omahyväinen ja ylimielinen kuva. Ikävää, mutta tyyppi on vasta kovin nuori. Toivottavasti elämä opettaa, niin urakin voisi lähteä nousuun.

Ammattimuusikkopiirit Suomessa ovat ns. tosi mukavien ihmisten aluetta. Jos on mulkero, ei töitä piireistä hevillä saa. Näin sanon myös oman työkokemukseni kautta (en ole muusikko, vaan musa-alalla muuten duunissa). Kannattaisi siis Heidinkin ja muiden muistaa, että eteenpäin pääsee olemalla mukava. Vain ameriikoissa voi diivailla.

Joo tällainen kuva kieltämättä jäi tuosta Voicesta. Harmi.
bedlam
12.02.2012 14:40:06 (muokattu 12.02.2012 14:49:42)

Rhapa: Mitään rentoa siinä paskat housuissa nykimisessä ei kyllä ollut.

Viittasin lainaamaani viestiin, ei ainakaan sitä Heidiä jäykempi minusta ollut.

Oikean päätöksen Lauri tuossa teki, tiesi sen ettei Suomessa voi ylimielisellä asenteella varustetusta tulla tähteä, niinkuin Tupuna sanoikin. Ulkomaalaiset rokkarithan ovat sitä coolimpia ja ihanampia mitä mulkummin ne käyttäytyy, mutta jos suomalainen erehtyy itseään kehaisemaan niin on täysi kusipää jota kukaan halua kuunnella.
HaloOfFlies
12.02.2012 16:07:45

Tupuna: Hyvä laulajahan se Heidi on, mutta jo Kuorosota 2010 -aikoina minulle tuli tyypistä aika omahyväinen ja ylimielinen kuva. Ikävää, mutta tyyppi on vasta kovin nuori. Toivottavasti elämä opettaa, niin urakin voisi lähteä nousuun.

Tämä on kyllä totta. Viimeksi Erja Lyytisen kanssa jutellessa tuli hyvin huomattua, että nämä ammattimuusikot ovat todella mukavaa sakkia.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
blastoff
12.02.2012 17:23:59
Tähkältä oli ylipäätään aika outo veto laittaa noi mimmit laulamaan jotain tollasta perseenheilutusklubimusaa. Tuntui ettei se ollut oikeen kummallekaan mitenkään ominta aluetta ja jotenkin aika vaivaantunut olo tosta jäi käteen kaikin puolin.
ganesha
12.02.2012 19:05:03
mä luulen, että tuotantoyhtiö/levy-yhtiö joka sponssaa on jo päättänyt voittajan. sit se tekee levyn jota tungetaan joka saatanan tuuttiin, kohdennetaan markkinointi teineille koska niiden ei tarvii omilla rahoillaan ostaa levyjä. Toinen levy floppaa ja kenkää artistille.
http://ganesha-firstnewraysoftherisingsun.blogspot.com/
Rhapa
12.02.2012 19:10:47
bedlam: Viittasin lainaamaani viestiin, ei ainakaan sitä Heidiä jäykempi minusta ollut.

Oikean päätöksen Lauri tuossa teki, tiesi sen ettei Suomessa voi ylimielisellä asenteella varustetusta tulla tähteä, niinkuin Tupuna sanoikin. Ulkomaalaiset rokkarithan ovat sitä coolimpia ja ihanampia mitä mulkummin ne käyttäytyy, mutta jos suomalainen erehtyy itseään kehaisemaan niin on täysi kusipää jota kukaan halua kuunnella.

Nojoh, mut kun ne molemmat oli mun mielestä kuin kalat kuivalla maalla. Pääosin varmaankin sen Tähkän lauluvalinnan vuoksi. Onneksi Lauri tietää mitä Suomen junttikansa rakastaa.
tsugaru
12.02.2012 19:52:40 (muokattu 13.02.2012 13:13:23)
Rhapa: Makkarankuori.... Eissss...
Sitten ne kaksi mimmiä jotka suhisivat ja kihisivät mikkeihinsä niin, että minä en ainakaan saanut mitään selvää edes mitä biisiä laulavat.

Jos tarkoitat Tähkän nukkemaisilla äänillä varustettujen tyttöjen esitystä, niin menihän tuo vähän penkin alle. Ei kovin herkkää, vaan lähinnä ponnetonta.
- Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen
Boyakasha
13.02.2012 18:02:29
Heidi Akselinin tiputtaminen oli käsittämätön ratkaisu Lauri Tähkältä.
CountX
13.02.2012 20:07:13
Boyakasha: Heidi Akselinin tiputtaminen oli käsittämätön ratkaisu Lauri Tähkältä.

Joo, en mie kyllä olis Heidiä pudottanu. Mutta samapa tuo, kun joko soul-sisko tai Saara Aalto voittaa tään kisan.
Whatever you got, I'm against it.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)