MikaHekkanen 12.02.2012 14:09:08 | |
---|
Karvamammutti: Nyt jätkät, hei. Täähän on jo ihan kauheeta perseilyä tää touhu. Pitänee miun käyvä nykäsemässä seuraavaan roots-skabaan joku veto, ni saatte vähän uutta ihmeteltävää :D Minulla taasen kakkosdivaritasoisena soittajana osallistumisinto divariinkin on hyydyksissä. Se, että siellä pyörii paljon samoja nimiä kuin roots-skabassa ei haittaa niin paljoa kuin "ylipitkät", jopa pariminuuttiset pohjat - tuollaiseen kun en yleensä löydä tarpeeksi sanottavaa soitollani. Molemmat seikat toki vaikuttavat siihen, ettei minua parin kerran alkuinnostuksen jälkeen ole tuolla näkynyt. Mehevän Ilomielinen ja Katkeroituneen Aulis Hippi joka Elvistelee Kasvavasti Kiinteän Auttamattomasti, Nauraa, Elämöi ja Nai |
Illu 12.02.2012 14:11:43 | |
---|
MikaHekkanen: Minulla taasen kakkosdivaritasoisena soittajana osallistumisinto divariinkin on hyydyksissä. Se, että siellä pyörii paljon samoja nimiä kuin roots-skabassa ei haittaa niin paljoa kuin "ylipitkät", jopa pariminuuttiset pohjat - tuollaiseen kun en yleensä löydä tarpeeksi sanottavaa soitollani. Molemmat seikat toki vaikuttavat siihen, ettei minua parin kerran alkuinnostuksen jälkeen ole tuolla näkynyt. Haha, joo pari minuuttinen soolo meinaa olla tekemätön paikka, kun on tottunut siihen, että koko biisi mahtuu alle kolmeen... :D |
MikaHekkanen 12.02.2012 14:18:41 | |
---|
Illu: Haha, joo pari minuuttinen soolo meinaa olla tekemätön paikka, kun on tottunut siihen, että koko biisi mahtuu alle kolmeen... :D Juuri näin :D Tuossa tekijämiesten kisassa tuollainen pituus voi olla perusteltua, mutta divariin osallistumista tämä ainakin minun kohdallani hankaloittaa. Mehevän Ilomielinen ja Katkeroituneen Aulis Hippi joka Elvistelee Kasvavasti Kiinteän Auttamattomasti, Nauraa, Elämöi ja Nai |
JaSo 12.02.2012 15:34:19 | |
---|
Illu: Haha, joo pari minuuttinen soolo meinaa olla tekemätön paikka, kun on tottunut siihen, että koko biisi mahtuu alle kolmeen... :D On ollut munkin mielessä että pohjat voisi rajata max. Minuuttiin. Sekin on jo noin puolet ganesin biisien mitasta :-) ps. Sait Illu plussan kun koitin näillä nakeilla osua puhelimen näytöltä vastaa nappiin. Pidä hyvänäsi... Bless is more... |
JaSo: ps. Sait Illu plussan kun koitin näillä nakeilla osua puhelimen näytöltä vastaa nappiin. Pidä hyvänäsi... Kiitos kiitos ;) |
poppamies 12.02.2012 19:17:01 | |
---|
krk: No sanotaan kun kysytään. ... Noi sun lottoarvontaa muistuttavat arvostelusi eivät voi perustua mihinkään kovin syvälliseen roots- tai bluesmusiikin tuntemiseen, sen verran epäjohdonmukaisesti perustelet pisteytyksesi ja toisaalta sen verran säännöllisesti näytät arvostavan huonompaa soittoa paremman kustannuksella. Tämä jälkimmäinen siis sillä perusteella miten suurella prosentilla antamasi pisteet menevät skaban häntäpäähän ja jäävät menemättä kärkipäähän, erot ovat jo niin suuret että ei mene enää makuasioiden piikkiin. Et ole ajan tasalla... Voi olla. Minulla ja sinulla meni kuitenkin äänet aika lailla samoille tahoille tässä viimeisimmässä äänestyksessä. Ollaan varmaan molemmat sitten yhtä hyvin tai huonosti perillä asioista. G strings are for strippers |
krk 12.02.2012 19:41:27 | |
---|
poppamies: Voi olla. Minulla ja sinulla meni kuitenkin äänet aika lailla samoille tahoille tässä viimeisimmässä äänestyksessä. Ollaan varmaan molemmat sitten yhtä hyvin tai huonosti perillä asioista. Voittaahan joku aina silloin tällöin lotossakin... :) "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
- Les Paul Tommy Emmanuelista |
latuska90 12.02.2012 19:51:07 | |
---|
Mahtava skaba kollegat. Erikoismainintana jhh ja krk, joilla on nykyisen skaban makemmat soundit. Kyllä nyt täytyy itekin hankkia oikeen Shure SM57 tai 58 oikean vahvarin soundin nauhoittamiseen. On meinaan sitten niiiiin perkuleen hyvät saundit tossa mun Blackstar HT-5:ssa livenä, että oksat pois. ;) "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
krk 12.02.2012 21:21:44 | |
---|
Kiitoksia kannatuksesta, siellä olisi uutta taustaa - josta kiitos latuskalle. "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
sickboy 12.02.2012 21:41:56 | |
---|
Kiitos skabasta ja siitä, että pääsi myöhästyneenäkin mukaan. Pedaalina kitaran ja vahvistimen välissä oli siis Roger Mayerin Octavia. Fuzz-asetus oli noin puolessa välissä ja tosi kevyellä tatsilla soitin telen kaulamikillä. Tatsista ja sävelkorkeudesta riippuen oktaavi-intervalli tulee välillä voimakkaammin esiin ja välillä ei lainkaan. |
krk 12.02.2012 21:51:20 | |
---|
sickboy: Kiitos skabasta ja siitä, että pääsi myöhästyneenäkin mukaan. Pedaalina kitaran ja vahvistimen välissä oli siis Roger Mayerin Octavia. Fuzz-asetus oli noin puolessa välissä ja tosi kevyellä tatsilla soitin telen kaulamikillä. Tatsista ja sävelkorkeudesta riippuen oktaavi-intervalli tulee välillä voimakkaammin esiin ja välillä ei lainkaan. Ai se oli se, aikas mukavaa henkeä oli kyllä... "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
krk 19.02.2012 21:09:39 | |
---|
Roots-skaban 214 voitti Kuha, joten onnittelut ja työt - kiitokset osallistujille! Tulokset Kuha 12 krk 12 sickboy 11 BigPapa 10 apenaattori 8 gary field 2 Bluestumppi 2 Illu 1 tono 1 Eivät äänestäneet: tjj2000 (taaskaan), tappis "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
Tuomo_ 19.02.2012 21:20:30 | |
---|
Kiitokset kaikille kommentaattoreille. Mukava skaba. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Illu 19.02.2012 22:53:08 (muokattu 19.02.2012 23:06:05) | |
---|
Bluestumppi: Kiitokset kaikille kommentaattoreille. Mukava skaba. Joo, kyl miä olen väärässä paikassa. Adios. Edit: Onnea Kuhalle, hienoa soittoa taas kerran. |
Tuomo_ 20.02.2012 08:14:05 | |
---|
Joo, kyl miä olen väärässä paikassa. Adios. Miten niin? Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Illu 20.02.2012 08:24:47 (muokattu 20.02.2012 08:28:38) | |
---|
Bluestumppi: Miten niin? Eiköhän tämä julkinen itsensä nolaaminen jo riitä, kun ei suju niin ei suju, palataan asiaan jos joskus opin soittamaan jotain, tai edes virittämään kitaran. Parisataa skabaa pään seinään lyömistä riittänee. |
Gary Enfield 20.02.2012 08:55:58 | |
---|
Illu: Eiköhän tämä julkinen itsensä nolaaminen jo riitä, kun ei suju niin ei suju, palataan asiaan jos joskus opin soittamaan jotain, tai edes virittämään kitaran. Parisataa skabaa pään seinään lyömistä riittänee. Nää on vaan liian hyviä sooloilijoita, tulee taittovika itsearvioon. Kaikkihan täällä soittaa osaa. |
Kuha 20.02.2012 09:24:54 | |
---|
Tausta ei taida olla kovin maittava, senhän voisi vaihtaa. |
apenaattori 20.02.2012 12:01:08 | |
---|
Kuha: Tausta ei taida olla kovin maittava, senhän voisi vaihtaa. Höpöhöpö, tausta on loistava. |
Kuha 20.02.2012 12:02:36 | |
---|
apenaattori: Höpöhöpö, tausta on loistava. Blyysmiehen puhetta. |