Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 520 21 22 23 24372 373 374 375 376
Secreterial
10.02.2012 19:33:47
Sir Alex ilmaisi tukensa 'Arrylle, joka on varmasti melko korkealla, kun valintaa aletaan tekemään.

Giggs jatkoi jälleen soppariaan Unitedissa, joten ainakin yksi kausi vielä :)
"I never bluff" - Cordell Walker
TheBlackestEye
11.02.2012 14:46:36 (muokattu 11.02.2012 14:48:27)
Ei jumalauta tota Suarezia. Meni ja kätteli Welbeckiä! Evra sukitti heti Rion, mutta tällä kertaa selvisi ilman korttia. Melkonen alku.
vital
11.02.2012 15:36:18
Voi tota Suarezia, ei ikinä opi
Some people never go crazy, What truly horrible lives they must live
DJKaaos
11.02.2012 20:11:34 (muokattu 11.02.2012 21:52:07)
Varsin mukavat tulokset Valioliigassa tänään toistaiseksi. Mikähän olisi sopiva termi kuvaamaan Chelsean menoa, kun "väsynyt" tuntuu jotenkin liian laimeelta? Peli-ilme täysin munaton ja eroa kärkeen vähintään 15 pojoa.

E:

Tottenham nolasi Newcastlen 5-0. Nyt on meneillään Osasuna-Barcelona, joka on tauolla lukemissa 2-0.
Minä olen minä.
Secreterial
11.02.2012 22:07:46
DJKaaos: Tottenham nolasi Newcastlen 5-0. Nyt on meneillään Osasuna-Barcelona, joka on tauolla lukemissa 2-0.

'Arryn superhankinta Saha nappasi kaksi häkkiä tuossa pelissä. Melko hyvä aloitus Tottenham-uralle.

United - Pool jäi vähän vaisuksi, vaikka alku lupailikin melko kuumaa peliä. Itse ajattelin ennen peliä, että Suarez tulee nappaamaan itselleen punaisen, mutta eipä käynyt niin kuitenkaan. Maalia lukuunottamatta Suarez oli kyllä melko vaisu. "Pappakaksikko" pelasi kyllä Unitedilta jälleen hyvin, ja ei ole ihme, että Giggsy vielä vuoden jatkaa. Huhuttuhan on, että myös Scholes jatkaisi myös ensi kaudella, ja kun tänäänkin Scholesin peliä katsoi, niin täytyy toivoa, että myös ensi vuonna Scholes nähdään pelikentillä.

Melko synkkä hetki sattui kyllä Poolille siinä toisen puoliajan alussa. Vähän odottelin, että loppuvihellyksen tultua nähtäisiin kunnon joukkotappelu, mutta vaisuksi jäi sekin.
Akitus
11.02.2012 22:57:49 (muokattu 11.02.2012 23:03:47)
Osasuna se nappas 3-2 voiton Barcasta. Oli kyllä jännä matsi, muutama hylätty maali ja Barcalla hirveä painostus lopussa. Raitalalle 90 minuuttia Osasunan puolustuksessa. Hyvän matsi Jugi pelasi, vaikka Barcan molemmat maalit tulikin hänen laidaltaan. Laituri tosin pelasi osaltaan huonosti molemmissa tilanteissa. Toisaalta sitten taas lopussa Raitalalta elintärkeitä katkoja ja oli myös hyvin mukana kahdessa osasunan maalissa.

E: Huomenna jos Madrid vie Levantea, on piste-ero jo kymmenen pistettä.
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
Secreterial
12.02.2012 09:22:16
Jos joku ei eilen tuota United vs. Pool matsia nähnyt, niin:

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/16997447#asset

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/16998363#asset

BBC:n futisosio ainakin on melko täynnä erilaisia kommentteja ja kirjoituksia asiasta. Saa nähdä tuleeko tästäkin vielä kunnon saaga...Harmi, kun googlesta ei ainakaan vielä löytynyt sitä Rion taidonnäytettä - ei siis sitä Suarezin läpiajon katkoa, vaan sitä tyylikästä päälläänseisontaa, jota Rio jostain syystä halusi näyttää.
rockjihad
12.02.2012 11:16:14 (muokattu 12.02.2012 11:24:59)
Ramsey on kirjaimellisesti elämää suurempi pelaaja, jos joku ei usko, niin tässä on todisteet:

Ramsey scores V Man Utd (01/05/11) - Bin Laden (02/05/11)

Ramsey scores V Tottenham (02/10/11) - Steve Jobs (05/10/11)

Ramsey scores V Marseille (19/10/11) - Col. Gadaffi (20/10/11)

Ramsey scores V Sunderland (11/2/12) - Whitney Houston (11/2/12)

The day Ramsey broke his leg, an 8.8 magnitude earthquake struck Chile.

Millos 'Special One'-Mourinhon tekemiset on aiheuttaneet seuraamuksia samalla laajuudella?
DJKaaos
12.02.2012 11:32:45
Secreterial: BBC:n futisosio ainakin on melko täynnä erilaisia kommentteja ja kirjoituksia asiasta. Saa nähdä tuleeko tästäkin vielä kunnon saaga...

Eiköhän tämä ole kokonaisuudessaan jo melko irvokas saaga, jonka soisi päättyvän pian. Vitun hölmöä toi Evran apinointi ja pomppiminen tossa pelin loputtua. Varmasti provosoi ja ärsytti se kättelykohtaus, mutta olisi ton voinut jättää tekemättä.
Minä olen minä.
Secreterial
12.02.2012 11:40:37 (muokattu 12.02.2012 11:50:37)
DJKaaos: Eiköhän tämä ole kokonaisuudessaan jo melko irvokas saaga, jonka soisi päättyvän pian. Vitun hölmöä toi Evran apinointi ja pomppiminen tossa pelin loputtua. Varmasti provosoi ja ärsytti se kättelykohtaus, mutta olisi ton voinut jättää tekemättä.

Molemmilta pelaajilta oli kyllä ala-arvoista käyttäytymistä. Täysin turhaa pelleilyä oli Evralta se loppu, mutta kyllähän Suarez "kerjäsi verta nenästään" alusta alkaen. Jos ei kerta ollut aikomustakaan kätellä, niin olisihan sen koko kättelyn voinut peruuttaa. Oli kuitenkin aikonut kätellä, mutta ei sitten. Evran loppupelleily nyt ampui totaalisen yli, vaikka toki sitä saa onnellinen voitosta olla. Tuo nyt vaan meni aivan totaalisen yli, ja kävipä siellä Carrick ja kumppanit rauhoittelemassa Evraa. Nyt pitäis vaan saada molemmat "jatkamaan elämäänsä", ja jätettäisiin tuo asia nyt sikseen. Pelikiellot on kärsitty, ja Suarez on oppimassa uusia termejä kielikurssilla, joten kaikki hyvin.

E. Ei taida saaga ihan heti loppua. Huhut kertovat, että pojjat ois vähän ottaneet yhteen tunnelissa. Poliiseilla oli menny vissiin 5 minuuttia, että olivat saaneet joukkueet rauhoitettua...
touhis
12.02.2012 13:31:28
Ei erityisemmin kiinnosta parin 'palkkasoturin' väliset känkkäränkkäilyt. Olisi kyseessä syntyperäiset liverpoolilainen ja manchesterilainen niin olisi edes vähän uskottavuutta hommassa. Nythän tuo on vain kahden henkisesti keskenkasvuisen pöljäilyä. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, ei tuosta mitään hyvää ole luvassa.
DJKaaos
12.02.2012 13:57:38
touhis: Ei erityisemmin kiinnosta parin 'palkkasoturin' väliset känkkäränkkäilyt. Olisi kyseessä syntyperäiset liverpoolilainen ja manchesterilainen niin olisi edes vähän uskottavuutta hommassa.

Mun mielestä ei ole syytä vertailla uskottavuutta tämän tapauksen ja ton sun mainitseman esimerkin välillä. Mainitsemasi tapaus olisi ehkä mielenkiintoisempi, muttei yhtään sen uskottavampi kuin tapaus, joka perustuu rasismiin ja kunnian loukkaamiseen ihonvärin perusteella.
Minä olen minä.
rockjihad
12.02.2012 15:29:37
touhis: Ei erityisemmin kiinnosta parin 'palkkasoturin' väliset känkkäränkkäilyt. Olisi kyseessä syntyperäiset liverpoolilainen ja manchesterilainen niin olisi edes vähän uskottavuutta hommassa. Nythän tuo on vain kahden henkisesti keskenkasvuisen pöljäilyä. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, ei tuosta mitään hyvää ole luvassa.

Millon viimeksi on jossain ollut lokaali 'taistelupari'?

Muuten kyllä oon aikalailla samaa mieltä tosta väännöstä. Kaksi rottaa nahistelee keskenään ja kumpikaan ei suostu nöyrtymään. Ei suostuta kättelemään ja sitten ottelun jälkeen tanssitaan keijutanssia toisen nenän edessä.
touhis
12.02.2012 21:27:45 (muokattu 12.02.2012 21:29:38)
Se olisi sitten Afrikan mestaruuskisojen finaali juuri alkamassa. Sambia ja Ronsunluurannikko pelaavat. Kroppa ja kumppanit vissiin "hieman" ennakkosuosikkina.
Lord of the strings
12.02.2012 21:36:06
Sambia meinasi heti tehdä kulmasta maalin. On kyllä aikamoinen tähtisikermä tuo Norsunluurannikon joukkue verrattuna tähän RoPSin akatemiaan.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
leka
13.02.2012 00:32:39
Huikea rankkarikisa! Sambian iloa on hienoa seurata.
Det är farligt att leka i hissen
rockjihad
13.02.2012 00:50:00 (muokattu 13.02.2012 00:51:16)
Oli kyllä huikee päätös ottelulle ja ansaittu voitto Sambialle.
Lord of the strings
13.02.2012 10:01:53
Huhhuh, ihan mieletön päätös ottelulle ja kisoille. Norsujen starat ryssii ja sympaattiset Sambit vievät pystin. Aikamoinen voitto kun miettii, että Sambeista suurimmassa liigassa pelaava jannu vetää Young Boysissa. Avauskokoonpanoa tarkastellessa tuli lähinnä mieleen meidän rappu Suvelassa enkä yhtäkään pelaajaa tunnistanut.

Altavastaajan voitolle toki valtaisaa peukkua. Onnea RoPS-akatemia!
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
rockjihad
13.02.2012 13:13:49
Olihan se tossa afrocupin finaalissa selvää siitä Drogban peliajan rankkarin ryssimisestä lähtien, että Sambia tulee pystin viemään. Oli muuten jommosen paskassa kunnossa rangaistuspilkun ympäröivä alue, mutta siitä huolimatta tyylikkäitä ratkasuja kummaltakin joukkueelta rl-kisassa, varsinkin se Mweenen hallittu sijoitus.

Muuta paskaa:

Mick McCarthylle fudut Wolvessista:

http://www.wolves.co.uk/page/News/0,,10307~2609135,00.html

Sääli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)