Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackstar HT-50 saapui, ideoita soundien hakemiseen?
1
Supercolio
11.02.2012 00:38:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mutta hyvää iltaa. Tänään pääsin vihdoin ja viimein hakemaan Lahden Keskusmusiikista pitkään (= 3 pv) odotelleen vahvistimen ja voi herran jestas kun on soundia. Oon kerenny soitella sillä vasta noin tunnin, vähän tuntumaa otin tuossa alkuillasta..
Ajattelin kysästä onko muilla blackstarin omistajilla jotain soundin löytämiseen liittyviä käytännön vinkkejä? Hyvältä peliltä vaikuttaa.
 
Hawkwood
11.02.2012 08:50:18 (muokattu 11.02.2012 10:25:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea uuden vahvistimen hankinnasta! Itsekin voin vain kehua HT-100:stani.
 
Yksi hyväksi havaittu tapa on hyödyntää Blackstarin nettisivuilla vahvistimien kohdalta löytyvää Suggested Settings -osiota (ko. vahvistimen: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/ht-50-settings.html ), jotka antavat suuntaa siitä, miltä vahvistin soundaa kunkinlaisilla asetuksilla ja mihin kaikkeen se pystyy. Jos lähes sopiva soundi noista löytyy, niin itse voi vielä hienosäätää sen kohdilleen.
 
E: Linkkiä korjailtu astetta toimivampaan muotoon.
 
vvaltsu
11.02.2012 08:50:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Supercolio: No mutta hyvää iltaa. Tänään pääsin vihdoin ja viimein hakemaan Lahden Keskusmusiikista pitkään (= 3 pv) odotelleen vahvistimen ja voi herran jestas kun on soundia. Oon kerenny soitella sillä vasta noin tunnin, vähän tuntumaa otin tuossa alkuillasta..
Ajattelin kysästä onko muilla blackstarin omistajilla jotain soundin löytämiseen liittyviä käytännön vinkkejä? Hyvältä peliltä vaikuttaa.

 
Hyvää perussoundia haettaessa unohtasin sen ISF:n kokonaan. Ainakin HT-5:ssä se oli automaaginen soundinpaskoittaja, joten pidin sitä aina keskiasennossa.
 
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin
TTV
11.02.2012 08:51:52 (muokattu 11.02.2012 09:33:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Supercolio: No mutta hyvää iltaa. Tänään pääsin vihdoin ja viimein hakemaan Lahden Keskusmusiikista pitkään (= 3 pv) odotelleen vahvistimen ja voi herran jestas kun on soundia. Oon kerenny soitella sillä vasta noin tunnin, vähän tuntumaa otin tuossa alkuillasta..
Ajattelin kysästä onko muilla blackstarin omistajilla jotain soundin löytämiseen liittyviä käytännön vinkkejä? Hyvältä peliltä vaikuttaa.

 
Heh, mainostat että löytyy saundia, mutta silti tarvit vinkkejä saundin löytämiseen?? Eli, millaista saundia olisit vailla sieltä vahvistimesta? Mikäs kaappi ja kitara sulle on siihen nuppiin kytkettynä, käytätkö efektipedaaleja, ...?
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Supercolio
11.02.2012 09:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Heh, mainostat että löytyy saundia, mutta silti tarvit vinkkejä saundin löytämiseen?? Eli, millaista saundia olisit vailla sieltä vahstimesta? Mikäs kaappi ja kitara sulle on siihen nuppiin kytkettynä, käytätkö efektipedaaleja, ...?
 
Hehe, tarkoitin että siitä löytyy hyviä soundeja, mutta tulevaisuutta ajatellen... Kitarana on vakio Tokai SG-43 ja kaappina DIY 1x12" Orangen PPC112 pohjalta.
 
sepisti
11.02.2012 21:56:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Supercolio: Hehe, tarkoitin että siitä löytyy hyviä soundeja, mutta tulevaisuutta ajatellen... Kitarana on vakio Tokai SG-43 ja kaappina DIY 1x12" Orangen PPC112 pohjalta.
 
Tää on niin tätä... Laitat eq:t keskelle ja lähdet hakemaan. Ei meistä varmaan kukaan tiedä mitä sä tarvitset. Ja kerran siinä on hyviä soundeja, niin mä käyttäisin niitä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «