Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 5 6 7 8112 113 114 115 116
Alpha
07.02.2012 23:18:46
Bluesmies: Janizio... sä pelotat mua hieman.

Se on vaan tämän tytön kavereita ja Saarasta sekaisin.
Lennu
07.02.2012 23:33:26

Alpha: Se on vaan tämän tytön kavereita ja Saarasta sekaisin.

Miten se eroaa Mohammed Attan kavereista ja Muhammedista sekaisin olevista?

edit: eiss
- me ollaan b-osassa - miksi?
Alpha
08.02.2012 00:10:10
Lennu: Miten se eroaa Mohammed Attan kavereista ja Muhammedista sekaisin olevista?

edit: eiss

Luultavasti koskaan Attasta kuullukkaan, muta tämä ei sulje pois sitä, että olisi Muhammedista sekaisin. Mohammedissa ja Muhammedissa on vissi ero.
päänahka
08.02.2012 12:15:57
Alpha: Luultavasti koskaan Attasta kuullukkaan, muta tämä ei sulje pois sitä, että olisi Muhammedista sekaisin. Mohammedissa ja Muhammedissa on vissi ero.

Juu, eri transkriptio vaikka nimi on toki lähdekielellä sama.
Janizio
08.02.2012 13:38:04 (muokattu 08.02.2012 13:40:20)
Bluesmies: Janizio... sä pelotat mua hieman.

Ei tarvi pelätä. Kyllä mä oon ihan järjissäni. Eikä mikään muukaan vaivaa, että elämässä menee ihan hyvin.

Tehän saatte olla vapaasti Saarasta ihan, mitä mieltä haluatte, jos ei kolahda niin ei kolahda. Musa on mielipide asiota ja toisiin kolahtaa toinen toisiin toinen. Eihän tässä sen kummallisemmasta asiasta ole kyse.

Onkos se jotankin vaarallista pitää jostain artistista kovasti. Ei mun tietääkseni. Kyllähän sitä jatkuvasti maailmalla ihmiset kulkee artisti ja bändi ihanteidensa perässä ympäri ämpäri maailmaa. Mitä tässä nyt on sen ihmeellisempää
novo
10.02.2012 07:03:53
Janizio: Ei tarvi pelätä. Kyllä mä oon ihan järjissäni. Eikä mikään muukaan vaivaa, että elämässä menee ihan hyvin.

Tehän saatte olla vapaasti Saarasta ihan, mitä mieltä haluatte, jos ei kolahda niin ei kolahda. Musa on mielipide asiota ja toisiin kolahtaa toinen toisiin toinen. Eihän tässä sen kummallisemmasta asiasta ole kyse.

Onkos se jotankin vaarallista pitää jostain artistista kovasti. Ei mun tietääkseni. Kyllähän sitä jatkuvasti maailmalla ihmiset kulkee artisti ja bändi ihanteidensa perässä ympäri ämpäri maailmaa. Mitä tässä nyt on sen ihmeellisempää

Supertalentiksi tuumaaminen ei munsta mee enää ihan oman pienen hehkutuksen piiriin =)
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
Rhapa
10.02.2012 21:10:18
Dodih, tähkä tiputti sitten kisan parhaimman laulajan.
StevieRayVehkakoski
10.02.2012 21:10:51
Mua on vähän ruvennut häiritsemään kun tätä mainostettiin ihan hulluna sillä "Ääni ratkaisee"-sloganilla ja nyt tuolla missin näköiset tytöt laulaa Rihannaa huorakuteet päällä ja vetää jotain treenattua koreografiaa? No joo, paremman näköinen tippu vaikka mun mielestä laulo paremmin.
You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had
Alpha
10.02.2012 21:28:05
Oli muutes kova tuo siskosten esitys...:o)
Lennu
10.02.2012 21:30:26

Alpha: Oli muutes kova tuo siskosten esitys...:o)

Oli, mä en olis pudottanu kumpaakaan
no is any good musics maked anymore...
Rhapa
10.02.2012 21:32:20
Lennu: Oli, mä en olis pudottanu kumpaakaan

Kaljupään olis kannattanu pudottaa molemmat ja lyödä levysopparia nokkain eteen.
Bongowing
10.02.2012 21:36:07
Alpha: Vois käydä Elastiselle sanomassa pari sanaa.

Se ois battlettanu sut suohon.
But where the heck is magenta?
CountX
10.02.2012 21:59:11
Lennu: Oli, mä en olis pudottanu kumpaakaan

Eikös se Ela luvannu töitä sille pudonneellekkin? Joo, ja oli tosi kova veto siskoilta.
Whatever you got, I'm against it.
novo
11.02.2012 09:30:35
Rhapa: Dodih, tähkä tiputti sitten kisan parhaimman laulajan.

Laurihan nimen omaan valkkaili järestään fiksusti. Hieno mies, kerrankin.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
bedlam
11.02.2012 10:16:17 (muokattu 11.02.2012 10:29:55)

novo: Laurihan nimen omaan valkkaili järestään fiksusti. Hieno mies, kerrankin.

Juu, oikean tiputti minusta. Antoi vähän sellaisen omahyväisen/kovan kuvan itsestään se Heidi. Kilpasisko jotenkin sympaattisempi eikä laulanut minusta sen huonommin.

Se nelikymppinen rokkimies lauloi kyllä minusta taistelupariaan hieman heikommin, mutta ehkä tuo ikä tuossa oli Miken pointtikin. Sillä toisella on vielä aikaa enemmän luoda uraa. Siskoksista vanhempi oli enemmän mieleen, nuoremmalla vähän pistävä ääni.

Mutta joka tapauksessa mukava kuunnella kotimaisessa laulukilpailussa oikeasti hyvänkuuloista laulantaa. Mielenkiinnolla jatkoa odotellen.
http://www.petrified-eye.net
VeeKoo
11.02.2012 11:06:07

bedlam:
Mutta joka tapauksessa mukava kuunnella kotimaisessa laulukilpailussa oikeasti hyvänkuuloista laulantaa. Mielenkiinnolla jatkoa odotellen.

Oli kyllä paikoitellen hienoa kuunneltavaa.
Silti tasoerot oli melko kovat tässä vaiheessa, verraten nyt vaikka siskosten tai rokkikundien esitystä siihen kamalaan "hölmö rakkaus" tai "sun särkyä anna mää en"- läpilauleluihin.. Ja miksi se nakinkuoreen pukeutunut täti pääs jatkoon tosta hölmöstä rakkaudesta..?
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
sliger
11.02.2012 11:20:04

VeeKoo: ... Ja miksi se nakinkuoreen pukeutunut täti pääs jatkoon tosta hölmöstä rakkaudesta..?

Koska veti selkeesti paremmin. Simple as that.
rok
HaloOfFlies
11.02.2012 12:50:32 (muokattu 11.02.2012 12:52:59)

Kaverini pääsi eilen jatkoon kisassa. Lauloi Scandinavian Music Groupin Hölmö rakkaus-biisin. Vaikken biisistä niin tykkääkään, niin tuo veto veti ihon kananlihalle. Ansaittu jatkopaikka.

Ko. naisella on jo meriittejä ennestäänkin, kuten muun muassa Tähtiartisti-kisan voitto ja Tangomarkkinoiden semifinaalipaikka.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
JohnJ
11.02.2012 15:31:54 (muokattu 11.02.2012 15:36:21)
Se nelikymppinen rokkimies lauloi kyllä minusta taistelupariaan hieman heikommin

Mun mielestä taas selkeästi paremmin. Ilmo myöhästyi lisäksi pariin otteeseen sanoitusten rytmistä, joka tossa biisissä onkin melko vaativa ainakin suomalaiselle. Ja Ilmon eka korkealta vedetty kirkaisu biisin loppupuolella kuulosti karseelta :) Molemmat oli hyviä (mitä ei voi sanoa suurimmasta osasta muita pareja), mutta täysin oikea valinta Mikeltä.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)