Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Los Bastardos Finlandeses Acapulco video
1
Ben63
07.02.2012 10:30:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys kaikille,
 
Harvoin videon tekeminen on hauskaa mutta tässä on aika hyvä esimerkki siitä miten voi vetää hyvät kännit. Huom! Erkinharju ja Bryn Jones hyvissä jo ennen kuvauksien alkua :-)
 
www.youtube.com/watch?v=FjUsxjksC9M&feature=youtu.be
 
t.Ben Granfelt aka El Gringo
 
Kailis
07.02.2012 10:49:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erkinharju on metodinäyttelijä.
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Karipiirto
07.02.2012 17:52:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Erkinharju on metodinäyttelijä.
 
Noin vuosi sitten wartissa oli rooli päällä koko illan. :D
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Pauli Lappalainen
07.02.2012 22:19:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylla on poijaat vetäneet ittensä huonoon kuntoon. : )
 
Karipiirto
07.02.2012 22:35:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erkinharjusta vielä sen verta että en käsitä miten se jamppa kykenee soittamaan rumpuja siinä asennossa, missä se soitti wartissa. Se näytti siltä kuin se istuis lattialla ja polvet oli korkeemmalla kuin tomit. Kummasti se vain sujui silti, mitä nyt rumpusoolo piti ottaa pari kertaa alusta kun katkes vissiin ajatus. :D
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Bullitt
07.02.2012 23:21:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olihan tuo suht vähillä aineksilla toteutettu hieno video. Pyrotehostebudjettiinkaan on tuskin tarvittu tonneja. Olisi muuten mennyt Bastardosien uusin levy ihan ohi jollei tätä viestiketjua olisi avattu, että sikäli ihan aiheellinen ketju.
 
My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline.
Epi
13.02.2012 14:34:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biisi rullaa tosi mallikkaasti! Tykkään!
 
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
zekeode
13.02.2012 14:59:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epi: Biisi rullaa tosi mallikkaasti! Tykkään!
 
Kunnon 80-luvun meininki. :)
 
Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta - Blogini, joka tuskin kiinnostaa
Dinorocker
16.02.2012 18:30:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää rokkia bändi vääntää ja rumpalikin ilmeisesti päätynyt bändiin missä ei saa kenkää kännäämisestä. ;)
 
Turbo!!!
Ben63
17.02.2012 10:38:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tällainenkin tuli tehtyä ns. normi kaavan mukaan
www.youtube.com/watch?v=hmVbA9MZ760
 
En ole koskaan digannut videoiden tekoa mutta se joutuu varmaan siitä että en diggaa venailua missään muodossa... ja/tai siitä että olin mukana elokuvassa Leningrad Cowboys Meet Mooses... 5 viikkoa venailua eikä replikkiäkään... Erkki oli aika "Acapulco" kunnossa koko ajan ;-)... ja niin minäkin!!! puhumattakaan ohjaajasta...
 
Bändin kunto on kyllä itse asiassa tosi hyvä, me jopa treenataan uusia että vanhoja biisejä.
 
t.Beni "El Gringo"
 
Ronttimus
17.02.2012 10:50:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä meininki! Bastardosit pyyhkii nykyajan Peer Güntillä lattioita, joskin vertailu on turhaa ylipäätänsä. Erkinharju on hieno mies.
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
MaxDamage
20.02.2012 17:10:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heheh, hyvää settiä video! :D
 
Bastardoshan soundaa nykyään enemmän Van Halenilta kuin Motörheadilta..
 
WarMachine
27.03.2012 10:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://areena.yle.fi/video/1332790731879
 
Artistporträtt Dave Lindholm
 
Vaikka nimi muuta väittääkin, Ben Granfeltistähän tässä puhutaan. Oikein mukava dokkari suomalaisesta muusikosta.
 
brachycera 01.12.2010 15:30:04 - onks kukaa(N) menos(SSA) kattoo(N) bodomii jäähallii(N)?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «