Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The voice/georgia on my mind/urku
1
hujanen
06.02.2012 21:30:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oiskohan kellään tietoa mistä vermeestä ja millä asetuksilla tuommonen huilumainen urkusoundi saatiin aikaseksi. Olipa kertakaikkisen hunajaisen kuulonen ja tyylikäs suoritus!
 
baron
07.02.2012 08:04:09 (muokattu 07.02.2012 08:08:25)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hujanen: Oiskohan kellään tietoa mistä vermeestä ja millä asetuksilla tuommonen huilumainen urkusoundi saatiin aikaseksi. Olipa kertakaikkisen hunajaisen kuulonen ja tyylikäs suoritus!
 
Spotifysta löytyy muutama sata versiota piisistä. Mitähän niistä mahdat tarkoittaa?
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Leikari
07.02.2012 11:14:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Spotifysta löytyy muutama sata versiota piisistä. Mitähän niistä mahdat tarkoittaa?
 
vanha vaanija tikkaa tarkasti..
:D
 
Janus
07.02.2012 12:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Spotifysta löytyy muutama sata versiota piisistä. Mitähän niistä mahdat tarkoittaa?
 
Otsikonkin voi tietysti lukea.
 
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voic … %C3%A4nsi-tuolin-enn%C3%A4tysajassa
 
Tosta lienee kyse. Mä lähtisin liikkeelle jostain 800000008-tai 808000008-tyyppisestä asetuksesta, lepa nopealle, perkussio mahd. päälle ja sit muitakin liukuja auki soiton keskellä ihan fiiliksen mukaan. Kaikua perään.
 
pekka montin
07.02.2012 12:30:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm...ehkä...Michael Bolton tietää vastauksen!
 
http://www.youtube.com/watch?v=8jW01VEAVkQ
 
baron
07.02.2012 13:13:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Otsikonkin voi tietysti lukea.
 
En tiennyt että The Voice of Finlandin katsominen kuuluu yleissivistykseen ja että ohjelma pitää tunnistaa lempinimestä.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
tarmo
07.02.2012 13:57:12 (muokattu 07.02.2012 13:57:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linkki ilmoitti huoltokatkosta, joten siihen kantaa ottamatta:
 
hyvän "huilumaisen" asetuksen saa myös 008800000 -asetuksella. Luotan kuitenkin linkin kuunnelleiden korviin, joten tämä ei varmaankaan ollut asetus ohjelmassa.
 
Aina voi varmistaa urkujen soittajalta...
 
Leka28
07.02.2012 15:42:12 (muokattu 07.02.2012 15:45:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.
 
008000000 oli se ku urku hiipi sisään volaspedun kera ja sit vähän lepaa nopeemmalle välillä.
 
Sit ku tuli Em7b5 ja A7 kohta B-osassa, niin sellanen isompi urku missä barsit auki sillee kivasti puolikaarelle. Eli alhaalta sekä yläpäästä.
 
Mutta jos siis vihellysääntä tuossa alussa kysyttiin niin se oli se kolmas vasemmalta draw bar auki kokonaan. Ei perkussiota eikä chorusta.
 
Äänilähteenä tuossa oli Nord C3 suoraan linjaan. (Alamanuaalissa toi vihellyssoundi ja ylemmässä toi juhlavampi)
 
Sitähän sä kysyit?
 
Leikari
07.02.2012 17:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: En tiennyt että The Voice of Finlandin katsominen kuuluu yleissivistykseen ja että ohjelma pitää tunnistaa lempinimestä.
 
no /c - olen kyllä ihan käpy kun en osannut otsikon mesetyskieltä tms....
 
hujanen
07.02.2012 19:23:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu otsikko ei ollut täydellinen. Kiitokset vastanneille ja varsinki LEKALLE,juuri tätä tietoa olin vailla.Pitää kokeilla löytyykö omasta(ei nordista) sinnepäinkään vastaavaa.
 
baron
07.02.2012 21:48:21 (muokattu 07.02.2012 21:49:14)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hujanen: Juu otsikko ei ollut täydellinen. Kiitokset vastanneille ja varsinki LEKALLE,juuri tätä tietoa olin vailla.Pitää kokeilla löytyykö omasta(ei nordista) sinnepäinkään vastaavaa.
 
Sorry, ei mulla ollut tarkoitus yhtään vinoilla, mua oikeasti kiinnosti hieno urkusoundi tuohon hienoon piisiin, mutta vaikka kuinka yritin etsiä The Voice nimisen bändin versiota piisistä en onnistunut löytämään.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
M.i.k.key
08.02.2012 00:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hujanen: Juu otsikko ei ollut täydellinen. Kiitokset vastanneille ja varsinki LEKALLE,juuri tätä tietoa olin vailla.Pitää kokeilla löytyykö omasta(ei nordista) sinnepäinkään vastaavaa.
 
Oli sitten kyseessä Nord tai mikä tahansa, niin volume-(tai expression)pedaali on todella tärkeä juttu urkujen soitossa. Se kannattaa ottaa haltuun.
 
Hyvältä toi kuulosti toi klippi. Hyvä Leka!
 
möllisty
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «