antnis 14.02.2011 20:39:54 | |
---|
AnonHero: Sama täällä. Jos nyt menen levykauppaan niin sanokaahan minkä Zappa - levyn ostan kun tuo tuotanto on niin laaja : D Esim. Hot Rats, Zappa in New York, You cant... Vol 2 (Hki Concert), Vol 5, Vol 6. |
jazzmies 14.02.2011 21:59:50 | |
---|
AnonHero: Sama täällä. Jos nyt menen levykauppaan niin sanokaahan minkä Zappa - levyn ostan kun tuo tuotanto on niin laaja : D Freak Out, Absolutely Free ja We're Only on It for the Money. Ostaisin ensiksi kolmanneksi mainitsemani. VeKrio: mitä isompi rumpu sitä pyöreämäpi viiste. |
rkellu 16.02.2011 19:39:02 | |
---|
AnonHero: Sama täällä. Jos nyt menen levykauppaan niin sanokaahan minkä Zappa - levyn ostan kun tuo tuotanto on niin laaja : D riippuu täysin siitä millaista musaa haluat kuulla. erityisesti zappalla on aika laaja skaala erilaista musaa. |
miikargh 16.02.2011 19:48:47 | |
---|
Perskules, että tämä Cilivilization Phaze III on kovaa kamaa! |
kyseinen 21.02.2011 14:52:26 (muokattu 21.02.2011 14:56:04) | |
---|
AnonHero: Sama täällä. Jos nyt menen levykauppaan niin sanokaahan minkä Zappa - levyn ostan kun tuo tuotanto on niin laaja : D Mun suosikkeja ja samalla varmaankin kattavimman kuvan Zappan tuotannosta ja eri bändeistä antavia levyjä ovat You Can't Do That on Stage Anymore -levyt. Vol. 2 on se yksioikoisin, koska on "vain" Helsingin keikkaäänityksiä vuodelta 1974 kokonaisuudessaan. Mutta lähtisin noita ensin purkamaan ja sitä kautta sitten funtsimaan, että mikä osasto/aikakausi maistuisi parhaiten. War, come with us home! |
Sergei Fallinen 21.02.2011 15:17:58 | |
---|
AnonHero: Sama täällä. Jos nyt menen levykauppaan niin sanokaahan minkä Zappa - levyn ostan kun tuo tuotanto on niin laaja : D Sheikh Yerbouti ja Roxy & elsewhere on mun suositukset ekaks zappaks. Hot rats on myös jees mutta jos ostat vain yhden levyn niin Hot Ratsist et saa kovin kattavaa kuvaa tuotannosta |
sub zero 21.02.2011 16:27:57 | |
---|
tiukka valinta ois alottaa ekasta levystä a gypsy woman told my mother before i was born you have a boy chile comin' gonna be alemman tason mies |
Artturi 21.02.2011 17:04:58 | |
---|
Mä olen hankkinut kronologisessa järjestyksessä Zappan levyjä n. 2 per kuukausi vauhdilla ja nyt ollaan päästy yhteen taitekohtaan eli kaikki Frankin elinaikana julkaistut levyt on hyllyssä siistissä rivissä.. ja jopa kuunneltu! Ala niistä nyt jotain suosittelemaan, ihan mahdotonta! Livelevyistä ehkä saattais tosiaan olla iisein aloittaa Zappautuminen tai saa toki kopioida mun hyväks kokemani tyylinkin.. ;-) |
miikargh 24.02.2011 00:01:36 | |
---|
|
Funkånaut 24.02.2011 00:15:22 | |
---|
miikargh: Nyt on levykauppa X:sä Zappa tarjous! http://www.levykauppax.fi/zappakamppis/ Hyvä tietää! Puuttus kivasti YCDTOSA-sarjasta kolmone ja nelone. Pitäs varmaa tilata, ku kerta 10,90€ laaki. Normi on likempänä kolmee ku kahtakymppiä. Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori |
Sergei Fallinen 01.03.2011 21:09:33 | |
---|
|
Nazareth 01.03.2011 22:34:04 | |
---|
Funkonaut: Hyvä tietää! Puuttus kivasti YCDTOSA-sarjasta kolmone ja nelone. Pitäs varmaa tilata, ku kerta 10,90€ laaki. Normi on likempänä kolmee ku kahtakymppiä. Ite tilasin Thing-Fishin. Them or Us ois huippu mut ei näkyny olevan tarjouksessa.. Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. Nää soi. |
kyseinen 02.03.2011 12:01:26 | |
---|
Nazareth: Ite tilasin Thing-Fishin. Them or Us ois huippu mut ei näkyny olevan tarjouksessa.. Thing-Fish on kyllä aika korkeella inhokeissa Zappan tuotannossa. Aika karmeeta muzakkia, ja huumori avautuu huonosti. War, come with us home! |
ubiquity 04.01.2012 13:45:34 | |
---|
|
jhamarila 11.01.2012 20:24:55 | |
---|
jazzmies: Freak Out, Absolutely Free ja We're Only on It for the Money. Ostaisin ensiksi kolmanneksi mainitsemani. The best band you ever heard in your life. Nimi kertoo jo kaiken oleellisen eikä niitä covereita tarvitse kuunnella otsa liian rypyssä. http://www.youtube.com/watch?v=jwhtL0LNoQw http://www.rush.com/
http://www.davidgilmour.com/ |
pestopasta 06.02.2012 16:28:46 | |
---|
Utelisin olisiko neuvoja antaa kun olisin hommaamassa isommissa erissä zappan koko tuotantoa, niin mistä kannattaisi ostella? Missä olisi halvimmat zappa-levyt? Ja entä laajin valikoima? |
antnis 06.02.2012 18:39:43 | |
---|
pestopasta: Utelisin olisiko neuvoja antaa kun olisin hommaamassa isommissa erissä zappan koko tuotantoa, niin mistä kannattaisi ostella? Missä olisi halvimmat zappa-levyt? Ja entä laajin valikoima? Itse pistäisin tilaten amazon.co.uk. Ollaan nyt rehellisiä. Ei metallimusiikki pyri koskettamaan kuulijoitaan älyn kautta. Klassinen usein pyrkii. Ja avantgarde jazz myös. -Pirkka@hifiharrastajat.org |
antnis: Itse pistäisin tilaten amazon.co.uk. Kiitti! pitääpä tsekata! |
Boogierooster 24.08.2012 11:25:59 | |
---|
Ilouutisia kaikille Zappa-faneille. Zappa-kataloogi (tai ainakin hyvin suuri osa siitä) löytyy nyt Spotifystä. |
Sergei Fallinen 24.08.2012 13:00:12 | |
---|
Boogierooster: Ilouutisia kaikille Zappa-faneille. Zappa-kataloogi (tai ainakin hyvin suuri osa siitä) löytyy nyt Spotifystä. Oho, kiitos tiedosta. Mitenkähän se nyt noin yhtäkkiä |