Aihe: Muusikot ja pakkanen (Paleltumisvammat sun muut)
1 2
akuankkakomppi
06.02.2012 17:41:13
Muuten menee pakkasillakin hyvin, mutta viime syksynä röytämäni oikean käden etusormi alle -20C:n pakkasista ei oikein tykkää.

Kerrospukeutuminen, lämmin pipo ja hyvät hanskat - näillä normaalioloissa pärjään.

Kitaroita en kovilla pakkasilla ulos vie, ellei puukolla uhata.
sum ergo cogito
Jzci
06.02.2012 18:54:59

Itsekin omaan ilmeisesti poikkeuksellisen huonon ääreisverenkierron, kun tuntuu että näpit on monesti jäässä vaikka pihalla olisi +25. Yksi juttu mikä tuohon on auttanut on inkivääritee. Kaupasta ostaa inkiväärin juuren, halkoo siitä pieniä palasia ja keittelee niistä teetä. Kun lisää vielä vähän hunajaa sekaan niin maistuukin oikein hyvältä!
hevikukko
06.02.2012 22:01:19 (muokattu 06.02.2012 22:02:36)
Mä oon ulkohommissa vuorotöissä ja kellon ajat on aamuyöstä/aamusta iltaan yleensä. Eilenkin kun oli 30 miinusta ja siihen tuuli päälle "noin -36 purevuus" pärjäsin ihan kunnon talvivehkeissä ja tuntui hyvältä ottaa happea. Sormet ei mulla ainakaan jäädy helpolla ja illalla sauna avaa kivasti jäsenet entiselleen. Kai tämä on tottumus kysymys. Kannattaa olla painoltaan normaali eikä olla mikään laihduttaja all the time kropaltaan, niin pohjoismaalainen rasva hoitaa loput luonnollisesti suojaten pakkaselta =)
Pikku pakkanen -10 -15 tekee vaan hyvää verenkierrolle.
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)