novo 22.01.2012 15:26:44 | |
---|
Veksu:Olikohan se Putouksen tuottajamikälie viikolla, kun kertoi iltapäivälehdessä viimeviikkoisen äänestyksen olleen täysin normaali. Siis se äänestys, jossa Rasila putosi ja Leeve ei joutunut edes putousuhan alle. Ja nyt kun mentiin puhelinäänesyksen piiriin, putosi Leeve heti. Toivottavasti se jantteri hikoili tänään saunassa edes muutaman lisätipan. Oliko se niin, että nettiäänestys oli ilmainen ja puhelimella se maksaa? Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
markkuliini 22.01.2012 15:44:40 | |
---|
Veksu: Käsi ylös Electronin käyttäjät - kellä ei olisi ollut ongelmia sen kanssa? Mä oon menny jo vuosikaudet eikä ongelmia ole ollut. Tosin oon testannu vasta 4 eri mantereella. :) Toiminut etenkin ulkomailla paremmin mitä monien kanssamatkustajien oikeat luottokortit. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 22.01.2012 15:46:40 | |
---|
jazzmies: Ettei tämäniltanen ollut kaikkien aikojen heikoin Putous-jakso? Ensi keväänä voisi olla taas jotakin muuta tällä ohjelmapaikalla, kunhan ei vain ole hääkeikka... Selkeästi tämän kauden paras jakso minusta. Äänestyssketsi nauratti aika paljonkin, ja luttisen viininmaistelu toimi hienosti. Onneksi Potka tippui, ei ollut edes hymähdyttänyt kertaakaan. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Tawsky 04.02.2012 20:27:27 | |
---|
Jossun turina pudotti :--DDDDD "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Alpha 04.02.2012 20:34:46 (muokattu 04.02.2012 20:46:32) | |
---|
Ei voinu olla nauramatta...:o) Meinas porukalla lähtä hieman homma lapasesta...:o) E:Nyt alkaa olla aika hulvatonta meininkiä...:o) |
Hetfield 04.02.2012 20:52:28 | |
---|
Kyllä Iinan ja Akun hahmot on ne meikän mielestä onnistuneimmat. I quit the band... Now I just play with myself. |
Kimmo72 04.02.2012 20:54:28 | |
---|
Pöh! Toi mummeli olis saanu pudota. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Prophet 04.02.2012 21:10:31 | |
---|
|
teukka 04.02.2012 21:23:28 | |
---|
Nää on kyllä kaikki ihan levottomia! Vituttava ilta kääntyi voitoksi kun noita katsoi. Mahtavia koomikoita koko porukka. LOISTAVAA! Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa. |
Informaatiokameli 04.02.2012 21:30:57 (muokattu 04.02.2012 21:31:58) | |
---|
Tämän illan jaksohan oikeasti naurattikin vähäsen. Mummo ois saanu pudota, melkeen yhtä paska hahmo kuin se MITÄ LAITETAAN!?-nainen. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
jazzmies 04.02.2012 21:40:49 | |
---|
Kauden ylivoimaisin jakso "on the edge". Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Disposable 04.02.2012 23:26:47 | |
---|
Informaatiokameli: Tämän illan jaksohan oikeasti naurattikin vähäsen. Mummo ois saanu pudota, melkeen yhtä paska hahmo kuin se MITÄ LAITETAAN!?-nainen. Ehdottamasti rohkein ja monessakin mielessä hauskin hahmo on kyllä just tuo mummo. Tosin tässä jaksossa tuo kummallinen "puumailu" ja Saariluoman nuoleskelu oli kyllä ihan tarpeetonta; omilla vahvuuksillaan pärjäisi paljon paremmin. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
VeKrio 05.02.2012 02:32:15 | |
---|
Erinomainen jakso! Kun näyttelijältä pettää pokeri, niin se on aina hyvä merkki. Hefnerin rakkaudentunnustus oli ehkä kohokohta. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Sakmongkol 05.02.2012 02:37:53 | |
---|
Oli kyllä hyvä jakso, mutta mua alkaa kyllästyttää tuo Hieno, etenkin se jatkuva kaatuilu. Vaikka nauroin kyllä taas aika saatanasti kun se meni nenälleen. Jotenkin se on vaan liian helppoa. |
VeeKoo 05.02.2012 16:03:27 | |
---|
Kyllä Hieno sais ensi kerralla jo pudota. Vähän tuntuu, että Hienon omat ohjelmanumerot on vaan Rikulle tilaisuus näyttää talenttejaan. Eilen ei tosin sellaista ollut, mutta vittumainen akka silti. Luttinenhan tän vie. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
Utö 06.02.2012 13:43:52 | |
---|
Onkos toi Armi muuten Alina Toivasen sisko? Yhtä kaikki, paras hahmo mun mielestä on ehdottomasti Hefner os. Herppeenluoma. Todella loistavasti Armi roolin vetää. Luttinen on myös ihan jees, mutta mua ärsyttää marjatyrnimäiset ilmeet. Jotain uutta voisi keksiä ilmegalleriaankin. |
Armi vaikuttaa kyllä tosi taitavalta ja hahmokin on varsin onnistunut. Jakso oli tähänastisista paras. Hieno sais tippua enskerralla, ei vaan enää naurata sen jutut. Nyt on oikeastaan kaikki jäljellä olevat hahmot aika kovaa tasoa. Aku sais olla tän ohjelman juontaja aina, sopii siihen hommaan hyvin. |
aivokuolio 06.02.2012 16:01:20 | |
---|
Tuo Armi on kyllä melkonen vahvistus verrattuna esim. Elena Leeveen. Leeveeseen. Leevehen. Mikä lie. |
teukka 06.02.2012 16:21:36 | |
---|
aivokuolio: Tuo Armi on kyllä melkonen vahvistus verrattuna esim. Elena Leeveen. Leeveeseen. Leevehen. Mikä lie. On taitava. Ei muutenkaan pöllömpi. Vois muuttaa meikälle asuu. Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa. |
Alpha 06.02.2012 16:37:44 | |
---|
Oli muuten hyvä dubbaus Armilta siihen Kristan gaalapuheeseen...:o) Josta päästään viimevuotiseen Kristan dubbaamaan Akun puheeseen...:o) |