Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 518 19 20 21 22372 373 374 375 376
rockjihad
04.02.2012 18:00:44
Secreterial: Joo, keltaisen olisin tuosta itsekin antanut. Taklaus oli kyllä ruma, ja onneksi ei käynyt pahemmin. Mitäs Frimpongille (nyt) sattui, kun satuin just olemaan pois ruudun äärestä. Näin vain kun Ebanks-Blake tuli kentälle.

Nilkka väänty ja paareilla pihalle, itse tilanteeseen ei liittynyt mitään suurempaa draamaa.
touhis
04.02.2012 19:09:48
Cissen tötöily tappoi qpr:n pelin ja takkiin tuli. Siinä samalla kössähti mun pitkävetolappu. :(
Secreterial
05.02.2012 20:00:03 (muokattu 05.02.2012 20:03:25)
Onneksi sitä on vielä nuori, sillä oli melkosta jännitystä tuo Chelsea vs. United. Chelsea iski kaksi maalia heti toisen puoliajan alkuun, ja toinen niistä oli kyllä huikea pyssy Matalta volleylla. Kaksi rankkaria Unitedille ja Cahill-Luiz kaksikon nukkuminen takasivat Unitedin nousun. 3-3 lopputulos ja melkosta tykitystä rinnassa välillä. Melko tympeä oli Rooneyn ensimmäinen rankkarikin. Voimalla ylös. Chelsealta oli kyllä muutamassa vaiheissa ihan turhaa perseilyä (kuten Torresin ja Ivanovicin keltaiset), mutta melko huikea oli se toisen puoliajan alku.
"I never bluff" - Cordell Walker
Jebe-
05.02.2012 20:06:51 (muokattu 05.02.2012 20:11:44)
Eipä Chelsea kyllä mitenkään ihmeellisesti pelannut, mutta oli se Howard Webb taas sellainen ManU-mies ettei mitään rajaa. Ensimmäinen rankkari oli siinä ja siinä, mutta tuo toinen oli kyllä niin lahjoitettu maali. Ehkä tuo 3-3 oli kuitenkin ihan reilu lopputulos noiden ManUn omien maalien jälkeen.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
DJKaaos
05.02.2012 20:18:35
Jebe-: oli se Howard Webb taas sellainen ManU-mies ettei mitään rajaa. Ensimmäinen rankkari oli siinä ja siinä, mutta tuo toinen oli kyllä niin lahjoitettu maali.

Jos niitä rankkareita nyt tarkemmin analysoi, niin se eka oli aivan selvä tapaus ja toinen oli sitten semmonen, että joku viheltää ja joku toinen ei. Kumpikaan ei poikennut yleisestä arpalinjasta kuitenkaan mitenkään. Samanlaisia juu/ei-pilkkuja vihelletään jatkuvasti kaikille, mutta kun se nyt oli United, jolle vihellettiin myönteisesti, niin onhan se sanottava ääneen.
Minä olen minä.
Secreterial
05.02.2012 20:26:31 (muokattu 05.02.2012 20:28:02)
Jebe-: Eipä Chelsea kyllä mitenkään ihmeellisesti pelannut, mutta oli se Howard Webb taas sellainen ManU-mies ettei mitään rajaa. Ensimmäinen rankkari oli siinä ja siinä, mutta tuo toinen oli kyllä niin lahjoitettu maali. Ehkä tuo 3-3 oli kuitenkin ihan reilu lopputulos noiden ManUn omien maalien jälkeen.

Höpöhöpö taas.

Ensimmäinen oli selvä rankkari. Sturridge ei osunut lähellekään palloa, vaan suoraan Evran jalkoihin. Ei tuollaista voi jättää viheltämättä pois. Toki Sturridge yritti vain tulla olkaolkaan, mutta jalkoihin osui. Toinen ei ollut selvä rankkari, vaan enemänkin huonoa onnea. Ivanovicin jalka vaan sattu olemaan siinä, ja Welbeckin jalka siihen osui. Vahinkohan se Ivanovicin puolelta oli, mutta kun se ei auta. Joku viheltää, joku ei.
carlos
05.02.2012 20:39:44 (muokattu 05.02.2012 21:05:02)
DJKaaos: Jos niitä rankkareita nyt tarkemmin analysoi, niin se eka oli aivan selvä tapaus ja toinen oli sitten semmonen, että joku viheltää ja joku toinen ei. Kumpikaan ei poikennut yleisestä arpalinjasta kuitenkaan mitenkään. Samanlaisia juu/ei-pilkkuja vihelletään jatkuvasti kaikille, mutta kun se nyt oli United, jolle vihellettiin myönteisesti, niin onhan se sanottava ääneen.

Mutta kun Unitedia suositaan ja UEFA haluaa Barcelonan voittavan, näinhän kaikki paremmin tietäjät kertovat!

Munsta eka rankkari oli rajatapaus - ei missään nimessä väärin vihelletty, mutta rike oli lähinnä huonoa säkää. Mutta toinen rankkari, ei hyvää päivää... Ivanovic meinaa kurottaa oikealla jalallaan kohti palloa ja huomaa ettei yletä, joten laittaa sen tukijalaksi. Sitten meinaa heilahtaa serbialainen viikate vasurilla, mutta sekin jää puolitiehen ja Ivanovic vetää jalkaansa jopa pois tilanteesta. Mutta eihän se estä sitä, ettei Welbeck pysty väkisin kaatumaan Ivanovicin jalkaan. Säälittävä mutta näköjään kannattava kaatuminen. En kyllä ymmärrä, miten hidastuksen perusteella joku voi olla sitä mieltä, että jälkimmäinen rankkari olisi mitenkään ollut pilkun arvoinen.

Mutta sen kyllä ymmärrän, miten ilman hidastusta tuon tuomitsi rankkariksi. Pelitilanne on täysin eri asia kuin hidatuksen katsominen. Ja Webb katsoi jälkimmäistä tilannetta takaapäin, josta se takuulla näytti rikkeeltä. Väärä tuomio hidastuksen perusteella, mutta näitä tulee ja jälkiviisaus hidastusten kera on ihana laji.

Matan maali oli todella nätti!

E: tarkennusta!
by the grace of God
DJKaaos
05.02.2012 20:52:07 (muokattu 05.02.2012 20:56:16)
carlos: En kyllä ymmärrä, miten hidastuksen perusteella joku voi olla sitä mieltä, että jälkimmäinen rankkari olisi mitenkään ollut pilkun arvoinen.

Selvennöksi omalta kohdaltani sanon, että eihän se pilkunarvoinen munkaan mielestä ollut, kun hidastuksia katseli, mutta vastaavia kiistanalaisia pilkkuja tulee jatkuvasti, joten siinä mielessä tilanteessa ei ollut munsta mitään ihmeellistä. Päivitellähän näitä tietysti voi vaikka maailman loppuun asti. Ja tuo hidastuskuvien kera mässäily ja viisastelu oli hyvä pointti.

E:

carlos: Mutta kun Unitedia suositaan ja UEFA haluaa Barcelonan voittavan, näinhän kaikki paremmin tietäjät kertovat!

Näinhän se oli! Plop sanoi Plussa.
Minä olen minä.
carlos
05.02.2012 21:02:59
Secreterial: Mun mielestä tuo toinen oli vain huonoa tuuria. Harva pelaaja kuitenkaan rankkarialueella etsii sitä jalkaa mihin kaatua; yleensä pidetään katse pallossa.

No jaa, kyllä se Welbeckin kaatuminen aika surkuhupaisa filmi oli, munsta. Ja nyt voit toki vapaasti kuitata kurkkivasta Sergio Busquetsista, haha! :)

Ja Kaaos, ymmärsin pointin ja ollaan asiasta samaa mieltä.
by the grace of God
Secreterial
05.02.2012 21:05:40 (muokattu 05.02.2012 21:08:12)
carlos: No jaa, kyllä se Welbeckin kaatuminen aika surkuhupaisa filmi oli, munsta. Ja nyt voit toki vapaasti kuitata kurkkivasta Sergio Busquetsista, haha! :)

No jaa, ei se mun mielestä nyt surkuhupaisa kuitenkaan ollut. Kontakti siinä ainakin oli, vaikka sekin vahingossa. Joku tuomari olisi tuon jättänyt viheltämättä, joku taas ei. Nopeasti tapahtunut tilanne, jonka Webb näki vielä takaapäin, jolloin se todennäköisesti näytti siltä, että Ivanovic teilasi Welbeckin. Mun mielestä ei ollut huutava vääryys viheltää tuosta, mutta toisaalta ei olisi ollut huutava vääryys myöskään jättää viheltämättä.

Busquets on jo niin vanha juttu, että se on kerenny jo unohtua. Mutta David Luiz tarjoili ainakin yhden melko tyylikkään ilmalennon tuossa pelissä.

De Gealta kyllä muutama nätti pelastus.
touhis
05.02.2012 21:09:53
Viihdyttävä matsi oli, tykkäsin. Mun mielestä webb on ollut jo jonkin aikaa niin kujalla noiden päätöstensä kanssa, että ei tarvitsisi ainakaan kesällä olla em-kisoissa mukana.
Secreterial
05.02.2012 21:13:23 (muokattu 05.02.2012 21:20:08)
touhis: Viihdyttävä matsi oli, tykkäsin. Mun mielestä webb on ollut jo jonkin aikaa niin kujalla noiden päätöstensä kanssa, että ei tarvitsisi ainakaan kesällä olla em-kisoissa mukana.

Miten niin kujalla?

http://www.youtube.com/watch?v=yeaON2fLeno

The Truth is out there:

http://www.epltalk.com/media/2011/01/howard-webb.jpg
http://love4lfc.com/wp-content/uplo … s/2011/01/howard-webb-man-utd-2.jpg
http://ricksmanunitedblog.co.uk/wp- … /01/50254_103936619639535_705_n.jpg
rockjihad
05.02.2012 21:19:22
touhis: Viihdyttävä matsi oli, tykkäsin. Mun mielestä webb on ollut jo jonkin aikaa niin kujalla noiden päätöstensä kanssa, että ei tarvitsisi ainakaan kesällä olla em-kisoissa mukana.

Tää kaveri voi hoitaa yksin koko EM-kisat:

http://www.youtube.com/watch?v=6-z_A2CH3BI

Se on vaan aikataulujen järjestelystä enää kiinni, ja näin ei tarvii mitään HowardWebbeja ja muita pökäleitä pilaamaan otteluita.
Funkånaut
05.02.2012 21:20:36

rockjihad: Tää kaveri voi hoitaa yksin koko EM-kisat:

Se on vaan aikataulujen järjestelystä enää kiinni, ja näin ei tarvii mitään HowardWebbeja ja muita pökäleitä pilaamaan otteluita.

Toi on kyl fantastine, ku huitoo käsillää kum mikäki.
Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä
pekkap82
05.02.2012 21:25:31
Webb jätti ekalla jaksolla viheltämättä kun Cahill rikkoi Welbeckiä rankkarialueen tuntumassa. Luulen että paikkaili sitten virhettään.
Secreterial
06.02.2012 19:08:08
rockjihad: Tää kaveri voi hoitaa yksin koko EM-kisat:

Meikän uus idoli! Ehdottomasti finaaliin tuomariksi.

Jos jollain jäi näkemättä eilinen peli, niin

http://www.youtube.com/watch?v=lA1Cc-OYed0

De Gean torjunta ansaitsee katsomisen. Melko huikea torjunta kyllä
rockjihad
06.02.2012 19:09:39
Frimpongin loppukauden poissaolo varmistui sitten tänään. Vittu, miten paska tuuri nykyjalkapallon hienoimmalla pelaajalla, toinen vakava loukkaantuminen parin vuoden sisään.
losalvaros
06.02.2012 23:26:06 (muokattu 06.02.2012 23:29:16)
The Suarez Show vois alakaa kohta, mies teki just comebackin Punaisiin!

e: se taisi juuri alkaakin... mies ehkä kaksi ja puoli minuuttia kentällä ja muutenkin kovia kokenutta Parkeria volleylla keskivartalon kupeeseen...
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
rockjihad
06.02.2012 23:57:27 (muokattu 06.02.2012 23:57:43)
Oli aika puolivallatonta runkirinkkailua koko ottelu. Kentän hahmo oli pelokkaan näköinen kissa ja erityismaininta Tottenhamin kasuaalille valmennusjohdolle vaihtopenkillä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)