Aihe: D-12: My band
1
mr_b
13.04.2004 11:32:45

Britneyn Toxicin ylistys tuotti lähinnä hyväksyvää komppausta, tällä varmaan saanee vihaisempaakin vastinetta.. :-)

Elikkäs: MTV:n tuijottelu tuotti toisenkin helmen ja huomasin diggailevani suuresti D-12:n eli Eminemin "bändin" ("..we are not a band, we don't play any instruments..") uutta sinkkua My Band. Biisin aiheenahan on se, että muut kombon mustat räppääjät jäävät (ehkäpä syystäkin..) täysin Eminemin varjoon. Ratkiriemukas ja pirullisen itseironinen esitys, joka on suorastaan lähkähdyttävän täynnä hassuja pieniä yksityiskohtia. Ja video on aivan mainio, varsinkin Bizarren (se läski äijä) 50 Cent - parodia.

Piru vieköön, näyttäkää minulle yksikin nykyrokkari, jolla olisi edes puolet tästä itseironiasta. Ja ei, Darkness ei käy..

Ja ironista kyllä, videon lopussa kun muut jätkät nostavat esiin isoja nimikylttejään, kuva leikkaantuu Eminemiin ja nimiä ei koskaan näytetä kunnolla. Tahallista vai tahatonta..?
Damn right it's better that yours!
Lennu
13.04.2004 11:37:12

Tää huumori kaatuis meikäläisen osalta siihen, että mä en tiedä mikä 50 cent tai darkness.
(.)(.) :: ( | )
Heissi
13.04.2004 11:56:08
Kuulostaa ihan hauskalta kyllä. D12 on muutenkin räpin saralla yksi niistä harvoista "bändeistä" joita viitsii kuunnella.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Epämuusikko
13.04.2004 12:23:21
Hauska video, hauskat sanat. Hyvä meininki.

Ihan vain sivuhuomautuksena, jossain toisessa Eminemin videossa herra piehtaroi hiihtostara Gina Lynnin kanssa. Ja Without Me:ssa J-Jamesonin ja Kiannan kera. Mies vissiin vetää poksustaroja puoleensa
Jos et tee virheitä, et yritä tarpeeksi
JeeVes
13.04.2004 14:56:37
Jeps, tosi hauska video. Ei voi olla nauramatta sitä Bizarren fiftyn parodia juttua. Purple Pills biisissä, on Bizarren ehkä paras räppi osuus "Ladies please don't fight, Bizarre's here all night" Tuo kohta nauratti aika pitkään.

Ei se Eminemmi noi naisia peräänsä vedä. Bizarre taas on oikea pimp.
"Kellä on korvat, se kuulkoon"
Cathi777
13.04.2004 15:24:56

Tää huumori kaatuis meikäläisen osalta siihen, että mä en tiedä mikä 50 cent tai darkness.

Missä helvetin puskassa sä oot elänyt jos et noista artisteja tiedä?
Veri on vettä sakeampaa
Herra Rapu
13.04.2004 15:27:24

Mutta mikä onkaan Manowarin kitaristin hiuksien salaisuus?
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Nimismies
13.04.2004 15:38:31

Hoho. Sun puskassa ei vissiin tunnettu käsitettä sarkasmi.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
d-iivil
13.04.2004 15:45:46

Ilmeisesti samassa kuin minäkin, no Darknessin nyt tiedän, mutta tuo toinen ei sano kyllä yhtään mitään. Ja ehkä parempi niin :)
qfleax
13.04.2004 18:40:04
No olen nähnyt videon vain kerran, mutta ei nyt ole valitettavasti mahdollisuutta katsoa sitä uusiksi ennen kommentointia.
No kuitenkin. Idea oli hyvä, mutta video oli todella ruma ja tylsä.
Biisi oli vanhan toistoa ja paljon heikmpi mitä olen tottunut Eminemiltä kuulemaan. Ei syytä juhlaan..
Tapani L
13.04.2004 23:06:50
Se oli ihan jees.

D12 ei kyllä ole läheskään yhtä hyvä kuin Eminem yksistään, mielestäni.
skebajaba
14.04.2004 15:24:24
ite kans putoilin aika paljon kun näin ton videon, näin vielä sen sensuroimattoman version missä on hassumpia juttuja jonku verran, juuri sanoissa siis.

ihan loistava kyl ku se iso mies roikkuu ja vittuilee 50centille.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
kede
15.04.2004 14:28:20
Järkyttävintä MTV-scheissea mitä voi olla. Ihan sama vaikka siellä vittuiltas kelle. Ehkä se video sitten toimis ilman sitä sanoinkuvaamatonttoman hirveää musiikkia. Eminemin vanhimmat piisit tyyliin My name is, oli hyviä. Nykyään kaikki nuo on ihan syvyyksistä. Oksettaa.
greshgurt
15.04.2004 17:09:14
Video ja itse taitelijat ovat varmasti loistavia, mutta itse tuo musiikkityyli nimeltään rap estää sen enemmin pitämästä D-12:sta. Kyllähän niitä videoita voi aina pieninä paloina nauttia MTV:tä katsastaessa.

Muuten, Britneyn Toxic on ärsyttävä. Ja mikäs tuo juttu 50 Centin parodioimisesta on? Voin ylpeänä myöntää, että en tiedä mitä kyseinen artisti on tehnyt, sen tiedän, että hip hop-väki häntä ylistää ja hän myy hemmetisti levyjä.

Itseasiassa puskassa on varmaan mieluisampaa asua. Tosin The Darknessin kera.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Aksu89
15.04.2004 17:13:04
Ei siis kolahda vaikka mikä ois piste
Skebaholikko
17.04.2004 05:06:35 (muokattu 17.04.2004 08:46:47)

Piru vieköön, näyttäkää minulle yksikin nykyrokkari, jolla olisi edes puolet tästä itseironiasta. Ja ei, Darkness ei käy..

No myonnettakoon, se My Band on hauska video. Ja nykyrokkareista ei ihan ole kyse, mutta mieleen tulee Genesiksen I Cant Dance-video. Siina on sellainen itseironian helmi etta rappimiehet kaatuu katuojaan. Repsahdus on valiton kun Phil Collinsin sijaan amerikanraudalla tien sivuun ajanut megababe ottaakin kyytiinsa liftauksesta Philin vierella olleen gekkoliskon ja Collins jaa tien poskeen. Taikka kun Phil haviaa partaveikolle biljardissa Leviksensa ja partiksella onkin poydan alla koko laatikko denimia. Ja koko Genesis-kolmikon egyptilaiskavely jonossa videollahan on taytta legendaa. Ahahhai, ny on pakko menna tuonne suulberiin nostalgisoimaan naurua. "Gaaatorrs gettin close, hasnt got me yet."
Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike!
Lennu
17.04.2004 10:00:50

Hoho. Sun puskassa ei vissiin tunnettu käsitettä sarkasmi.

En ole oikeasti kuullut kummaltakaan bändiltä(?) yhtään tuotosta. Mutta toki sarkasmi jeppistää, tokitoki.

Ja mä elän mielelläni puskassa, mitä tulee näihin rappimusiikkeihin.
(.)(.) :: ( | )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)