Aihe: Metallica
1 2 3 4 5109 110 111 112 113497 498 499 500 501
aivokuolio
03.02.2012 19:48:18
Rhapa: Valitetaan, kun ei soiteta niitä harvinaisempia biisejä. Valitetaan, kun soitetaan nitä harvinaisempiakin biisejä. Valitetaan valittamisen ilosta.

Höpöhöpö. Valitetaan kun vituttaa. Mun mielestä tää on bändi joka ei hirveän usein oo syöny sanojaan mutta moinen paskanjauhanta jopa Hetukalta pistää ärsyttämään.
Röntgen-Jeesus
03.02.2012 19:49:24

aivokuolio: Silloin selittivät että näistä kokonaisten albumeiden läpisoittamisista ei todellakaa tule mitään tapaa koska halusivat tehdä tuon MOP-jutun vain Cliffin kunniaksi. Että tärkeintä on kuitenkin katsoa eteenpäin ja luoda uutta musaa. Fuck yeah James.

Tosissasiko vikiset vai muuten vaan :D Uutta musaahan on tullut tasaiseen tahtiin. Hieno juttu minusta että soittaavat koko albuumin. MOP kokonaan livenä Tallinnassa 2006 on luultavasti parasta mitä livenä olen nähnyt, etenkin Orion.
Rob Halford on homo.
Rhapa
03.02.2012 19:50:42 (muokattu 03.02.2012 19:51:26)
aivokuolio: Höpöhöpö. Valitetaan kun vituttaa. Mun mielestä tää on bändi joka ei hirveän usein oo syöny sanojaan mutta moinen paskanjauhanta jopa Hetukalta pistää ärsyttämään.

Päällimmäisenä tulee mieleen se musavideojuttu. En minä ainakaan nyt hirveästi jaksa kerätä vitutusta jos vähän mieli muuttuu aikojen saatossa. Tuossa videohommassa se ainakin oli ihan jees, niin aika monta hienoa video on nähty metukoilta. Enkä mä pahitteeksi koe tuota, et kuule koko blackin livenä. Ainut on, että siinä pitäisi olla Jason. Sen vain pitäisi olla siinä.

edit. minä vähä puhu hoono soomi näemä
aivokuolio
03.02.2012 19:50:59
Röntgen-Jeesus: Tosissasiko vikiset vai muuten vaan :D Uutta musaahan on tullut tasaiseen tahtiin. Hieno juttu minusta että soittaavat koko albuumin. MOP kokonaan livenä Tallinnassa 2006 on luultavasti parasta mitä livenä olen nähnyt, etenkin Orion.

Joo, oon tosissani sitä mieltä että voisivat mielummin tehdä vaikka useammin levyjä kuin näitä nostalgiarundeja.

Ja Lulua ei lasketa. Eikä sitä jämä-EP:tä.
Röntgen-Jeesus
03.02.2012 19:59:11

aivokuolio: Joo, oon tosissani sitä mieltä että voisivat mielummin tehdä vaikka useammin levyjä kuin näitä nostalgiarundeja.

Ja Lulua ei lasketa. Eikä sitä jämä-EP:tä.

Kaikki lasketaan, eli tekevät useammin levyjä kuin nostalgiarundeja.
Rob Halford on homo.
Lennu
04.02.2012 02:04:46

aivokuolio: Onko Velvet Underground mielestäsi paskaa?

:---------eiss Sametti Maakellari. No ihan varmaan on tommosella nimellä.
- me ollaan b-osassa - miksi?
bedlam
04.02.2012 13:24:51 (muokattu 04.02.2012 13:25:55)

aivokuolio: Joo, oon tosissani sitä mieltä että voisivat mielummin tehdä vaikka useammin levyjä kuin näitä nostalgiarundeja.

Jos levyjen taso on jatkossakin mitä on, niin olen vahvasti eri mieltä. En ole itse livenä nähnyt Stunning cuntsien jälkeen, mutta siltikin.
http://www.petrified-eye.net
Hetfield
04.02.2012 13:56:13

http://www.metallica.com/news/20120203-news.asp

Hehee, Ruisrock mainittu. Mutta joo, taitaa liittyä siihen tulevaan 3D-leffaan. Kai.
I quit the band... Now I just play with myself.
trashjones
04.02.2012 13:59:30 (muokattu 04.02.2012 14:04:34)
Hetfield: http://www.metallica.com/news/20120203-news.asp

Hehee, Ruisrock mainittu. Mutta joo, taitaa liittyä siihen tulevaan 3D-leffaan. Kai.

Eikös ne oo kato siellä käyny joskus 90-luvulla. Mitäs toi 11 am PST 7 päivä tarkottaa suomen ajassa?
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Hetfield
04.02.2012 14:01:31

trashjones: Eikös ne oo kato siellä käyny joskus 90-luvulla. Mitäs toi 11 am PST 7 päivä tarkottaa suomen ajassa?

Onhan ne vuonna '99. Se meinaa klo 21.
I quit the band... Now I just play with myself.
trashjones
04.02.2012 14:05:26
Hetfield: Onhan ne vuonna '99. Se meinaa klo 21.

Ok, mitähä lie sillo tapahtuu.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
LyraB
04.02.2012 16:28:02
Joku sanoikin että metallica ei ole soittanut koskaan Wackenissa.
Liekö se nyt se suuri uutinen?
http://www.youtube.com/user/Rautalukko/videos
Tuomoo
05.02.2012 17:43:05
Jostakin syystä mulla on muuten hyvin, hyvin, hyvin usein keväällä pyörinyt soittimessa Metallican S&M. Viimeksi tänään tuli muisteltua sitä tilannetta, kun ekaa kertaa elämässäni tutustuin tuohon livealbumiin, taisin olla silloin ysiluokalla, ja sain sen kaverilta lainaksi joskus kevättalvella. Ikinä aiemmin en ollut Metallicaa kuullut, ja silloin se iski ja kovaa. Tuli kauheat nostalgiat, kun pitkästä aikaa laitoin Metallicat pyörimään.
"IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss"
hermanhez
05.02.2012 18:20:33
Tuomoo: Jostakin syystä mulla on muuten hyvin, hyvin, hyvin usein keväällä pyörinyt soittimessa Metallican S&M. Viimeksi tänään tuli muisteltua sitä tilannetta, kun ekaa kertaa elämässäni tutustuin tuohon livealbumiin, taisin olla silloin ysiluokalla, ja sain sen kaverilta lainaksi joskus kevättalvella. Ikinä aiemmin en ollut Metallicaa kuullut, ja silloin se iski ja kovaa. Tuli kauheat nostalgiat, kun pitkästä aikaa laitoin Metallicat pyörimään.

Mulla aika samanlainen tarina. Taisin olla ysillä kanssa kun kaverin walkmanista kuuntelin s&m:ää ruotsin tunnilla. :) Metallicaneitsyys meni ja heti iski lujaa tajuntaan! Monet haukkuu, mutta mun mielestä Michael Kamenin orkestraatiot toimiii hemmetin hyvin. Bändin soitto ja Hetukan laulu kaik rullaa kans jätte bra!
jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
bedlam
05.02.2012 19:55:36

Enpä ole muuten tuota S&M-levyä koskaan kuunnellutkaan. Sisältääkö dvd ja cd saman keikan, vai onko cd ihan studioäänite?
http://www.petrified-eye.net
Arkka
05.02.2012 20:17:41

bedlam: Enpä ole muuten tuota S&M-levyä koskaan kuunnellutkaan. Sisältääkö dvd ja cd saman keikan, vai onko cd ihan studioäänite?

samaa ovat
Tuomoo
05.02.2012 22:20:51
hermanhez: Mulla aika samanlainen tarina. Taisin olla ysillä kanssa kun kaverin walkmanista kuuntelin s&m:ää ruotsin tunnilla. :) Metallicaneitsyys meni ja heti iski lujaa tajuntaan! Monet haukkuu, mutta mun mielestä Michael Kamenin orkestraatiot toimiii hemmetin hyvin. Bändin soitto ja Hetukan laulu kaik rullaa kans jätte bra!

Mullakin monet kaverit ovat tätä S&M-liveä parjanneet rankasti, että aivan täyttä paskaa on, mutta mulle tuo on ainakin se THE live-levy. Etenkin nämä Loadin aikaiset Metallican popimpaa tuotantoa edustavat biisit iskevät järkyttävän lujaa orkestraatioiden kera. Toisaalta myös One on tuolla livellä aivan mahtava.
"IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss"
Wild String Of Voodoo Strat
05.02.2012 22:22:28

hermanhez: Mulla aika samanlainen tarina. Taisin olla ysillä kanssa kun kaverin walkmanista kuuntelin s&m:ää ruotsin tunnilla. :) Metallicaneitsyys meni ja heti iski lujaa tajuntaan! Monet haukkuu, mutta mun mielestä Michael Kamenin orkestraatiot toimiii hemmetin hyvin. Bändin soitto ja Hetukan laulu kaik rullaa kans jätte bra!

Vähän samoilla linjoilla täälläkin ollaan. Ymmärrän, että noista orkesterisovituksista voi olla montaa mieltä, mutta omasta mielestäni ainakaan mitään biisiä ne eivät pilaa. Kun siihen päälle ottaa huomioon, että osa biiseistä - etenkin rauhallisista balladeista - toimii tosin hyvin tuon sinfiksen kanssa, kappalevalikoimaan ovat päätyneet siihen astisen tuotannon parhaimpia paloja (myös Loadit hyvin edustettuna + kaksi hyvää uutta biisiä) ja että kaiken lisäksi bändi oli tuolloin vielä hyvässä livekunnossa, niin on pakko todeta, että kyllä toi omissa kirjoissani yksi parhaimmista Metallican julkaisuista.
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas
Sickness
06.02.2012 10:37:02
Heh, vilikaskeepa nyt tuota huuto.nettiä.. Omani sain lippupalvelusta just ja just. 33000 lippua oli myyty kuulemma ekan tunnin aikana.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)