Hoo_ 02.02.2012 21:52:21 | |
---|
Onkos noilla eri merkkisillä kovilla caseilla paljon eroa? Miten esim. Gator verrattuna hardcaseen? Kävin tänään tarjousta kysymässä hardcaseille ja kovin oli hintaa muovipurkeilla... :( On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
Velli 02.02.2012 22:17:16 | |
---|
Hoo_: Onkos noilla eri merkkisillä kovilla caseilla paljon eroa? Miten esim. Gator verrattuna hardcaseen? Kävin tänään tarjousta kysymässä hardcaseille ja kovin oli hintaa muovipurkeilla... :( Gatorit ovat perkeleen keksintö! Kestävät puoli vuotta, jonka jälkeen joka ikinen hajotettavissa oleva osa hajoaa! Sama juttu lafkan jokaisessa casessa soittimesta riippumatta! |
Hoo_ 03.02.2012 00:30:17 | |
---|
Velli: Gatorit ovat perkeleen keksintö! Kestävät puoli vuotta, jonka jälkeen joka ikinen hajotettavissa oleva osa hajoaa! Sama juttu lafkan jokaisessa casessa soittimesta riippumatta! Kiitti! Oli tärkee tieto. :) Onks hardcaset sitte ainoo järkevä vaihtoehto kovista caseista? On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
Velli 03.02.2012 00:53:58 | |
---|
Hoo_: Kiitti! Oli tärkee tieto. :) Onks hardcaset sitte ainoo järkevä vaihtoehto kovista caseista? SKB on myös hyvä, mutta hieman kalliimpi kuin Hardcase. |
VeKrio 03.02.2012 00:54:22 (muokattu 03.02.2012 00:54:54) | |
---|
Hoo_: Kiitti! Oli tärkee tieto. :) Onks hardcaset sitte ainoo järkevä vaihtoehto kovista caseista? Mulla on kyllä semisti huonoja kokemuksia niistä. Kahvat irtoili. SKB vois olla yks vaihtoehto? Muoks. Velli vei sanat suustani. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Weetoz 03.02.2012 11:24:54 | |
---|
Velli: Gatorit ovat perkeleen keksintö! Kestävät puoli vuotta, jonka jälkeen joka ikinen hajotettavissa oleva osa hajoaa! Sama juttu lafkan jokaisessa casessa soittimesta riippumatta! Hassua, miulla on Gatorit ollu reilu 4v käytössä eikä oo mitään hajonnu. Ainoan miinuksen antaisin siitä, että niissä on sellanen liukas se pinta että ei kannata oikein päällekkäin pönttöjä pinota. Mutta ilmeisesti ton kestävyyden kanssa on käyny vaan hyvä tuuri sitten. RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
piipponen 03.02.2012 11:38:48 | |
---|
gewa sps! on halpaa ja hyvää. |
majuku 03.02.2012 11:50:33 | |
---|
Sama homma weetozin kanssa, yhtään gatoria ei ole vielä hajonnut. Ei edes kahvoja vaikka ovat todella rimpulan oloiset. Uskallan kyllä suositella jos ei mannertenvälisiin reissuihin ole lootia ostamassa. Mutta se pitää sanoa, että Elite -sarja ei ole omasta mielestäni parempi kuin se "perus" -sarja. Elitessä ei ole toppauksia reunoilla, koska rummun pitäisi puristua kuorten väliin niin ettei se liiku sisällä. Noh ei sitä remmiä saa niin tiukalle että se siellä pysyisi. Ja sama kokemus myös kasaamisesta, en ymmärrä miten ne edes teoriassa ovat "stackable". Ei ainakaan omat lootat ole. Ei edes samaa kokoa olevat joissa on identtiset valut. - It's business in the front and party in the back - |
poro80 03.02.2012 12:30:06 | |
---|
HardCaset paremmin stäkättävissä, gatorin pehmusteet paremmat (kauttaaltaan). Gator muovilukkoiset toimii paremmin kuin vanhemmat metallilukkoiset. metallilukkoisissa hihnoissa löystyy jouset ajan mittaan. Mulla ollut useita Gatoreja n.5-6 vuotta ja hyvin on palvelleet. HW:lle ehdottomasti vanericase. |
Itse käytän hyvin pehmustettuja pusseja. Esim Pearlin ovat erittäin hyvät hinta-laatusuhteeltaan. Aikanaan Turun Superostikselta ne bongasin ja halvalla. En tiedä myyvätkö vielä. Kyllä pussitkin aika hyvin suojaavat ja jos ne eivät riitä niin sitten ainakin meillä vaihtuu kantaja. Kyllä paiskoa täytyy ja kunnolla jos kolhuja tulee. Ai nyvvai??! |
BanZai88 03.02.2012 20:01:40 | |
---|
Bobana: Itse käytän hyvin pehmustettuja pusseja. Esim Pearlin ovat erittäin hyvät hinta-laatusuhteeltaan. Aikanaan Turun Superostikselta ne bongasin ja halvalla. En tiedä myyvätkö vielä. Kyllä pussitkin aika hyvin suojaavat ja jos ne eivät riitä niin sitten ainakin meillä vaihtuu kantaja. Kyllä paiskoa täytyy ja kunnolla jos kolhuja tulee. Kyllähän ne pussit suojaa roudatessa, mutta jos kamaa liikkuu yhtään enemmän keikoille, niin kovat keissit helpottaa kummasti kamojen pakkausta autoon, kun niiden päälle voi tarvittaessa kasata muuta kamaa. |
Hoo_ 03.02.2012 20:51:36 | |
---|
Ainakin noi gewan sps pussit näytti maksavan saman verran kuin hardcasetkin. En oikeen nää mieltä ostaa niitä sen takia. Pitääkö paikkansa, että hardcasen hw case on jollain tapaa huono? On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
Epämuusikko 03.02.2012 20:54:51 | |
---|
Gatorit on kyllä perseestä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
kuusinki 03.02.2012 23:07:48 | |
---|
Kovat caset jos meinaa keikkailla ja niitä rumpuja nostelee joku muukin kuin omistaja. Ehdottomasti huolettomimmat, ja tosiaan voi päällekin kasata jotain. Ittellä hardcasea, josta ripoja korkkaillu ja ne klipsit sais olla jotain laadukkaampaa. Liekö on sitten jotain t-kaupan II-laatua. SKB:n pelticase on vakuuttava, siinä ei hajoavia osia. Ja raudalle vanericase pyörillä on hyvä, menee kaikki tarpeellinen ja setti kulkee päällä. Yy-kaa-koo ja pasi-pasi-pasi |
Bobana 04.02.2012 02:48:47 | |
---|
BanZai88: Kyllähän ne pussit suojaa roudatessa, mutta jos kamaa liikkuu yhtään enemmän keikoille, niin kovat keissit helpottaa kummasti kamojen pakkausta autoon, kun niiden päälle voi tarvittaessa kasata muuta kamaa. Eibäs. Kaikki vitun hilut ensin autoon ja sittttten vasta rummut. Ai nyvvai??! |
arse 04.02.2012 10:01:39 (muokattu 04.02.2012 10:02:00) | |
---|
Hardcaseille ääni multa. Menevät tosiaan päällekkäin ja kestävät erittäin hyvin käyttöä, nykyään vissiin jopa kahvat. Gatoreista ei ole muuta kokemusta kuin pehmeästä telinepussista (+kova pohja ja pyörät), joka ei kestänyt mun kyydissä alkuunkaan. Kuvittelin, että olisin käyttänyt sitä vähän kevyemmän hardwarekattauksen kanssa omalla autolla roudaten ja itse ajaen, mutta ei se sitten oikein toteutunut. Pyörät menivät ja joku reikäkin tuli. Tilalle hankittu 36 litran Hardcase ei ehkä erilaisuudessaan ole ihan vertailukelpoinen, mutta on se silti paljon parempi :) Ai hitto kun mie tykkään! |
tito 04.02.2012 15:13:13 (muokattu 04.02.2012 15:14:38) | |
---|
Perseestä-Gatorit (kovat sisältä pehmustetut) on palvellu ihan mukavasti. About saman hintaset kuin esim Geva SPS eli pysyy budjetissa. Ja ne on kuitenkin kovat vs Gevan puolipehmeä pussi joka ei ota painoa vastaan kuorman alla. Sellanen juttu mistä oon aijemminkin näissä "keissikeskusteluissa" maininnut on se, että kovassa keississä pitää ehdottomasti olla sen sisemmän lootan syvempi kuin itse rumpu. Jos rumpu jää osittain ulos tuubista ja siihen pistää sen kansiosan päälle ja stäkkää sata kiloa päälle tavaraa, niin se painohan tulee rummulle, ei keissille. I'm George W. Bush, and I approve this message. |
MxS 04.02.2012 15:16:04 (muokattu 04.02.2012 15:18:10) | |
---|
arse: Hardcaseille ääni multa. Menevät tosiaan päällekkäin Mulla on noita Hardcasen koteloita virveleille. Kestävyyttä en kommentoi kun ne on mulla niin kevyellä käytöllä, että kestäisivät vaikka olisivat pahvia mutta tuo päällekkäin kasaaminen mua mietityttää. Nehän tosiaan saa hienosti kasalle kun erikokoistenkin (14", 13" ja 12") keissien urat sopivat yhteen mutta en mä niitä oo raaskinu pinota kun ne päällimmäiset virvelithän lepäävät alempien rumpujen vanteiden eli käytännössä kalvojen varassa kun ne kotelojen kannet on sellaista sisäkkäin menevää teleskooppimallia. Eikö tämä venytä kalvoja ja lyhennä niiden käyttöikää? Nyt on siis kyseessä kotisoittelija, jonka ei tarvitse kalvoja alvariinsa vaihtaa niiden kulumisen takia. Oonko vainoharhainen..? :-) E: no titohan tuossa ehtikin sivuamaan samaa asiaa. Eli en ole harhojeni kanssa yksin :-) "Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän." |
tml 04.02.2012 19:42:11 | |
---|
Mistä noita Gatorin caseja saa ostaa (Suomesta tai edes Euroopasta)? |
tito 04.02.2012 20:33:52 | |
---|
I'm George W. Bush, and I approve this message. |