Gypsy 13.04.2004 17:32:16 | |
---|
Kuinka paljon off topic voi kirjoittaa? En tiedä, kerro. Kysymykseni siis jätti oven sille spekulaatiolle, että joko Matt ei A) osannut säveltää, mikä olisi kummallista onhan tuo soololevyjä tehnyt tai B) saanut mahdollisuutta säveltää. B vaihtoehtoon en usko ollenkaan. Eli A. Onko rankkaa olla vihainen koko ajan? Merkillistä, sillä kun olen kanssasi eri mieltä, teet sen hyvin selväksi, mikä on vielä ymmärrettävää, mutta kun olen kanssasi SAMAA mieltä, toteat, että Aivan Sama ja yrität edes jostain olla eri mieltä. En tiedä, kerro. Enpä täällä vihanen ole, miks olisin? Olet erehtyny. Kun kasvaa isoksi ja jaksaa hymyillä, on kaikki muukin helpompaa. Se on pahempi homma sitten. En halua kasvaa isoks, enkä aikuiseks. (Niin ja innolla odotan minkä vanhan viestini tällä kestaa haet haulla pönkittämään itseäsi.) Miks niitä nyt kaivelisin? Enkä muuten kaivellu sillon kerrankaan. Muistat väärin. |
Danny s 13.04.2004 17:35:18 (muokattu 13.04.2004 17:35:51) | |
---|
Hyvä sitten. |
Jarski 13.04.2004 17:36:09 | |
---|
Tiukkaa tavaraa! Siis nää teidän kommentit. Musiikki on kuin jalkapallo. Jokainen oppii pomputtelemaan, mutta kaikki eivät opi tekemään maaleja! |
CaRRion__ 13.04.2004 17:39:45 | |
---|
HAHA, oli kyllä hauska katsella tuota :) "Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one" |
Keikka oli mielestäni aivan paska, Axlin lauluääni oli ainakin parin ensimmäisen biisin aikana käheä ja mitäänsanomaton. Kitarasoundit olivat myös hieman , miten sen sanoisi "nasaalit" lisäksi ääni alkoi kiertää aikas hyvin. Yleisesti soundit oli aivan perseestä. Vaikka en Gunnareista pidäkään niin tämä meni jo alle nollatason jota en voisi odottaa edes heiltä. Pohjanmaalaiset on itse piruja |
Gypsy 13.04.2004 18:00:13 | |
---|
Keikka oli mielestäni aivan paska, Axlin lauluääni oli ainakin parin ensimmäisen biisin aikana käheä ja mitäänsanomaton. Kitarasoundit olivat myös hieman , miten sen sanoisi "nasaalit" lisäksi ääni alkoi kiertää aikas hyvin. Yleisesti soundit oli aivan perseestä. Vaikka en Gunnareista pidäkään niin tämä meni jo alle nollatason jota en voisi odottaa edes heiltä. Valitan, olet väärässä. Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin keikassa ei ollu muuta vikaa kun se, että yleisö istu perse tiukasti penkeissä, lavalla ei ollu ainuttakaan stripparia, ja jotkut näköjään istu kotona ja laski Slashin virheitä. |
sterbo 13.04.2004 18:05:08 | |
---|
Valitan, olet väärässä. Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin keikassa ei ollu muuta vikaa kun se, että yleisö istu perse tiukasti penkeissä, lavalla ei ollu ainuttakaan stripparia, ja jotkut näköjään istu kotona ja laski Slashin virheitä. Olisi niitä Slashin virheitä pystynyt laskemaankin, mutta kun sekosin laskuista 20 jälkeen. Pohjanmaalaiset on itse piruja |
hjukke 13.04.2004 18:08:21 | |
---|
Olisi niitä Slashin virheitä pystynyt laskemaankin, mutta kun sekosin laskuista 20 jälkeen. Ei se Slash niin paljon simoillut että olisi haitannut. Ei livenä tarvitse yksi yhteen soittaakkaan. Mutta paikoitellen hieman nautintoa häiritsi se Axl:n laulu, ei niinkään soundi, vaan vireongelmat. "Make my day" |
Gypsy 13.04.2004 18:09:52 (muokattu 13.04.2004 18:11:15) | |
---|
Olisi niitä Slashin virheitä pystynyt laskemaankin, mutta kun sekosin laskuista 20 jälkeen. Ja keikka oli sitten lopullisesti pilalla? Mistä teitä tulee? Jos et muuten tienny, niin alkuperäsen videon kannessa on tarra missä lukee: Ei progehomoille eikä pilkunnussijoille. Siks se nytkin näytettiin tohon aikaan, että tommoset tyypit olis jo nukkumassa. |
sterbo 13.04.2004 18:14:30 | |
---|
Ja keikka oli sitten lopullisesti pilalla? Mistä teitä tulee? Jos et muuten tienny, niin alkuperäsen videon kannessa on tarra missä lukee: Ei progehomoille eikä pilkunnussijoille. Siks se nytkin näytettiin tohon aikaan, että tommoset tyypit olis jo nukkumassa. Syntyperääni nyt en tässä rupea selittämään, mutta kyllä sitä tulee hieman paska fiilis jos vedellään sinne tänne eikä läheskään sinne päin. Olen todella pahoillani jos nyt tästä minun setvimisestä tuli paha olo, parantele sitä vaikka kuuntelemalla Paradise Citya. Pohjanmaalaiset on itse piruja |
sormunen 13.04.2004 18:23:42 | |
---|
... mutta kyllä sitä tulee hieman paska fiilis jos vedellään sinne tänne eikä läheskään sinne päin... Mistä helvetistä sä tiedät, minne päin Slashilla oli sillä kertaa tarkoitus vedellä? |
kalkkuna 13.04.2004 18:24:10 (muokattu 13.04.2004 18:25:32) | |
---|
Eikö livekeikoilla tärkeintä ole juuri se fiilis eikä se että kuinka tarkkaan soitetaan? Niin ja sterbo, miksi helvetissä katsoit sen keikan ja vielä tulet tänne siitä kirjoittamaan jos et edes pidä gunnareista? |
sterbo 13.04.2004 18:26:53 (muokattu 13.04.2004 18:27:50) | |
---|
Mielestäni tuo keikan huonous ei johtunut pelkästään tosta kitaroinnista, vaan kuten sanoin myös ne soundit (jotka olisi saanut paremmaksi) ja lisäksi siitä Axlin käheästä äänestä. Nyt alkoi näköjään vastaäänet vyöryä, taisin pilkata jokaisen pojan sankaria:( Edit: Kalkkunalle, usko pois. En todellakaan katsonu sitä loppuun asti. Pohjanmaalaiset on itse piruja |
Robert 13.04.2004 18:34:45 | |
---|
Aika makeita sooloja se Slash veti. Se niiden kitaristien välinen "soolokilpailu" oli hauskaa katottavaa. Lisää tällaista... Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
sormunen 13.04.2004 18:36:21 | |
---|
Mielestäni tuo keikan huonous ei johtunut pelkästään tosta kitaroinnista... No mä en katsonut koko juttua, mutta oikeasti kiinnostaisi tietää, mistä helvetistä sä pystyt laskemaan 20 virhettä? Ootsä ennustaja tai selvänäkijä? Vai onko kyse kumminkin paljon proosallisemmasta asiasta eli sun niinkuin muidenkin massasielujen mielestä homma pitäisi tulla kuten levyltä se hitti? No, tässä taitaa kumminkin olla kyse tsukaberipelimanneista ja silloin jo todennäköisyys törmätä uudestaan uransa aikana samaan moodiin ja meininkiin kuin sillä kertaa, milloin nauhoitettiin, on olematon. Tietysti kitarasankareilla on skittaroudarit marsujen takana soittamassa "oikein", mutta se on toinen juttu. |
Danny s 13.04.2004 18:41:14 | |
---|
Tässä taitaa olla kyse siitä, että kun huomataan että Maailman paras elävä kitaristi (ok, provo) tekee muutaman virheen, niin täällä kaikki maailman wannabefiinikitaristirocknrolleioomusiikkia -tyyppiset jannut tuulettelee voitonriemuaan. |
Bilharzia 13.04.2004 18:46:51 | |
---|
Ihmekäkinää täällä. Se keikka oli hyvä. Siellä oli hyvä meininki ainakin alkupäästä. En huomannu ite mitään merkittävää vikaa musisoinnissa. Ei ne maailmankuulut soittojätkät mitään koneita oo. Kyllä niilläkin pitäis olla varaa tehdä virheitä siinä missä muillakin. www.LifeofDebauchery.Com |
doolittle 13.04.2004 19:04:13 | |
---|
En tiedä oliko Roses enää ihan terävimmässä iskussa 92 tai miten kemiat ovat runnoneet ehkä orkesteria, mutta tuo keikka kyllä sellaista oppikirjaposeeraamisen ilotulitusta oli että huh huh...Les Paulia janoavat näppini kyllä tuon keikan jälkeen. Slashilla on se vaan jotenkin niin juurta jaksaen verissä ollut aina. "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Gypsy 13.04.2004 19:57:31 (muokattu 13.04.2004 20:05:34) | |
---|
Syntyperääni nyt en tässä rupea selittämään, mutta kyllä sitä tulee hieman paska fiilis jos vedellään sinne tänne eikä läheskään sinne päin. Sulla tais olla väärä kanava? Olen todella pahoillani jos nyt tästä minun setvimisestä tuli paha olo Älä suotta, ei tullu. |
kalkkuna 13.04.2004 20:06:10 | |
---|
No mun mielestä ainakin Slashilla oli erinomaiset saundit, ei siinä mitään. |