Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tylor swift
1
Pikn Floyd99
03.02.2012 12:11:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etsin koko keskustelualueen lävitse ja ei löytynyt mitään tekstiäkään koko naisesta. Taitaa puuttua 14 vuotitaat tytöt tältä foorumilta (jos nekään suomessa tällaista kuuntelee.).
 
Olen nyt viimeiset 3 kuukautta kuunnellut lähes pelkästään kyseistä artistia ja olen aika totaalisen koukussa. Ei ole mitään yhtä naiveilla sanoilla ja ylenpalttisen iloisella meiningillä tehtyä musaa kuullut. Talvella etenkin tuo aikamoisen ruiskeen koko maailmaan!
 
Paras levy on Speak Now ja paras biisi on Ours.
 
Jussiman
03.02.2012 12:13:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän tämän ketjun voisi poistaa ihan heti?
 
Milkop
03.02.2012 12:14:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Eiköhän tämän ketjun voisi poistaa ihan heti?
 
Megatäböl.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Meadow
03.02.2012 12:22:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lollasin ihan maxi-täböl.
 
rockjihad
03.02.2012 12:44:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: Lollasin ihan maxi-täböl.
 
Mä nokitan sun maxi-täbön megamaxi-täböl.
 
Funkånaut
03.02.2012 12:46:12 (muokattu 03.02.2012 12:46:31)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rölötys seis, tai mä vedän teitä selkää Arska-täysii.
 
E: Ihan kivaa kamaa tää o, jos on kyse Taylor Swiftista.
 
Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä
Meadow
03.02.2012 12:51:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei minullakaan Swiftia vastaan varsinaisesti mitään ole, ei ärsytä lainkaan samalla tavalla kuin monet muut radiossa soivat popparit. Arvostan myös sitä, että kirjoittaa itse biisinsä, viimeisimmällä levylläänhän ei ole kenelläkään muulla sävellys- tai sanoituskrediittejä.
 
kyseinen
03.02.2012 12:52:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo perehtynyt ihan hirveesti, mutta pari hyvää hittiä on. Mine ja jokutoinenjonkanimieituumieleennyt.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
Pikn Floyd99
03.02.2012 13:01:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatiinhan tänne asiallisiakin viestejä. Ei millään tapaa rölötystä ja otsikonkin typosin aika puhtaasti omaa huonouttani.
 
Nimenomaan tuo omien biisien kirjottelu on aika siistiä mun mielestä. Aika harvassa ovat nykyään tällä osastolla. Tuleva levy on kuulemma vähän surullisempaa menoa joten ei mene ihan yksipuoliseksikaan. Jos tulee eurooppaan niin matkustan katsomaan aivan varmasti. Viimeks tais Norja olla lähimpänä kohteena, ja saisivat nyt ainakin tukholmaan tulla.
 
PJS
03.02.2012 13:06:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kantripoppista. Pakko diggailla edes vähän. Tuotannolliset arvot ei varsinaisesti sytytä mut sehän ei oo ennenkään ollut diggailun esteenä :)
 
Peace!
Pikn Floyd99
03.02.2012 13:19:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: kantripoppista. Pakko diggailla edes vähän. Tuotannolliset arvot ei varsinaisesti sytytä mut sehän ei oo ennenkään ollut diggailun esteenä :)
 
Juuri näin!
 
Usein se musiikki on se oleellinen ei se kuka sen on tuottanut ja kuinka isolla rahalla sitä koneistoa liikutetaan.
 
Outza66
03.02.2012 21:42:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh. Vanhana Shania Twain fanina tästä countrypoppiksesta on pakko pitää ainakin vähän. Joskin mun täytyy sanoa että Taylorin biisit on kyllä aika samanlaisia kaikki... mutta mikäs siinä kun on hyvän jutun kerran keksinyt.
 
- I am hard but I*m friendly (Alannis Morisette, A Hand In My Pocket)' - I am not always strong and sometimes I*m even wrong (Shania Twain, The Woman In Me)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «