ptpt88: Ei vättämättä kalliimpi mutta ainakin tuntuvat olevan laiskempia. Meinaan että yllättävän monessa hesalaisessa ilmoituksessa vaaditaan vain noutoa vaikka olisi kevytkin kiippari tai moduli. Hehe, tämän olen pannut itsekin merkille. |
Thomas Häggblom 04.02.2012 19:38:26 | |
---|
ptpt88: Meinaan että yllättävän monessa hesalaisessa ilmoituksessa vaaditaan vain noutoa vaikka olisi kevytkin kiippari tai moduli. No se johtuu ihan siitä kun täällä on niin paljon porukkaa että aina löytyy joku paikallinen noutaja ja onhan se itselle niin paljon vaivattomampaa. Rahat saa heti kouraan eikä tarvitse tapella postin kanssa :D PS: Stadilaisessa, ei hesalaisessa ;) Analogista syntetisaattorimusiikkia: www.mikseri.net/tmw |
Quru 06.02.2012 12:00:41 | |
---|
Undying Dreams: PS: Stadilaisessa, ei hesalaisessa ;) Hoho, pönde sano että hesassa. Onpa noloa. Kakka roiskusi. |
karuus 13.02.2012 00:27:18 | |
---|
Viimeaikoina on ollut poikkeuksellisen ylihintaisia koneita myynnissä: Korg n364 = 600€ Motif 6 = 750€ Kurzweil PC2 = 950€ Roland Fantom X6 = 1000€ |
JPQ 13.02.2012 05:24:02 | |
---|
karuus: Viimeaikoina on ollut poikkeuksellisen ylihintaisia koneita myynnissä: Korg n364 = 600€ Motif 6 = 750€ Kurzweil PC2 = 950€ Roland Fantom X6 = 1000€ no viimeistä en miellä itse niin äärimmäisen ylihintaiseksi koska saako samalla rahalla soittimen johon saa srx laajennuksia (jos niitä kaipaa) ja/tai sampleja jossa silti sekvenserikin et samantason koskettimet (viittaan ainakin aftertouchin löytymiseen jota ei taida olla missään tonnnin soittimessa juuri nyt eikä omia samplejakaan) ? eipä taida minulla mielipiteenä jos soitin tarjoaa oikeasti asioita jota käyttäjä kaipaa hinta ei ole niin kova vaikka ns "kehittyneempi" (=joitakin parannuksia ehkä mutta se mitä käyttäjä x kaipaa uupuu esim. mun käytännössä pakko pitää molemmat kosketin soittimeni kun koskettimistoissa eroja toisella helppo soittaa tasaisesti et modwheel et pitchbend on paremmat tiettyihin juttuihin mutta soundeista meneekin isolta osin toisinpäin et haluan joskus soitella kaksilla koskettimillakin kunhan saan työpisteeni ergonomian kuntoon,et vanhemmassa aftertouch et olen huomannut että mekaaninen puoli et koskettimet mieluisammat soundit vähemmän vaikka niissäkin on oma hyvätkin säätämällä lisää joskin ns aitojousia ei saa edes niin kuntoon oikein) malli olisikin olemassa esim. tämä Juno-GI on niin "sensuroitu laite" että huh. ps. mutta tuo n364 se on kyllä reilusti ylihintainen. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Vessajono 13.02.2012 12:13:00 | |
---|
karuus: Viimeaikoina on ollut poikkeuksellisen ylihintaisia koneita myynnissä: Korg n364 = 600€ Motif 6 = 750€ Kurzweil PC2 = 950€ Roland Fantom X6 = 1000€ Tonni Fantom X6:sta on kyllä munkin mielestäni ihan käypä hinta. "On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org |
JPQ 13.02.2012 12:17:22 (muokattu 13.02.2012 12:24:16) | |
---|
Vessajono: Tonni Fantom X6:sta on kyllä munkin mielestäni ihan käypä hinta. Muista hinnat oli llikaa ja MOTIF Voi myös mennä samantapaisista syistä (koskettimet,ja samplaus) hinnalla mikä mainittu. mutta nuo kaksi muuta huhhuh. tai no kurzweil pc2 en ole tarkkaan tutustunut lähinnä nettimateriaaliin mutta jotain motifia pikaa kaupassa kokeilin vaikkei soundit ihan olleetkaan mieleen äkkiä kokeillen niin koskettimista jäi melkoisen mielityttävä kuva. mutta jokaisen pitää katsoa saako kaupasta samalla rahalla uuden itselleen paremman tai miksei käytettynäkin saako. Jokainen painottakoon toisten avulla tai ilman laitteiden ominaisuudet. ps.aitojouset ne jotka samplattu oikeista jousista tuossa edellisessä viesitssäni olleen sekavna ilmaisun selitin. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Quru 13.02.2012 13:53:29 | |
---|
Itse maksoin yli kaksi vuotta sitten Motif 7:sta keissin ja 128mb smartmedia-kortin kanssa 550e. 750e kuutosmallista tuntuu vähän hintavalta, mutta saattaa se kyllä mennäkin. Kakka roiskusi. |
karuus 13.02.2012 14:26:21 | |
---|
Mä hetken mietin uskallanko itkeä tuosta Fantomista. Omaa hinta-arviotani väritti vain se, että lähipiiriin hommattiin reilusti yli vuosi sitten hardware-updatella oleva Fantom 800:lla, joka edelleen myytiin tuohon hintaan. Kaikinpuolin hyvä konehan tuo on. |
ptpt88 15.02.2012 12:32:26 (muokattu 15.02.2012 12:32:39) | |
---|
One thing that I would like to see happen with films is for music not to be treated as just one more ingredient, but as an integral and fundamental part, due to its fatal capacity to affect the mood of the movie. -- Vangelis |
JPQ 15.02.2012 14:25:03 | |
---|
karuus: Mä hetken mietin uskallanko itkeä tuosta Fantomista. Omaa hinta-arviotani väritti vain se, että lähipiiriin hommattiin reilusti yli vuosi sitten hardware-updatella oleva Fantom 800:lla, joka edelleen myytiin tuohon hintaan. Kaikinpuolin hyvä konehan tuo on. Hinnat elää ja se miten paljon sitä käytetty vielä päälle. Onhan hintaeroja uusissakin. Omaa hinta arviotani väritti kait Juno-Geeni koskettimisto joka vähän hankala kun joskus tuntuu että tulee satunnaisesti vain 1 volumella jotkut nuotit vaikka mielestään ei soita noin hiljaa vaikka hiljaa ehkä soittikin koska oikeasti kun soitan hiljaa en pääse tuonne. Et samplauksen rajoitteet päälle joskin aikalailla softalla toimin että sinänsä noi kestää. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
teroyk 15.02.2012 17:46:10 | |
---|
|
pekka montin 15.02.2012 19:49:48 | |
---|
Mulle tuli sähköpostilla ulkomailta yheltä taholta kyselyjä että :" Mistä oot saanut ton ja ton soittimen?" No...mä laitoin suoraan sille tän sivuston linkin ja se vastas:" Onpa kallista.." : P Ehkä ne on tuola amerikan maalla tottuneet siihen että välillä voi saada vintagea ruokarahoilla mutta kyllä se vain Suomessa sillai on että halvalla harvemin saa. Toisaalta, jos jaksaa päivystää niin välillä irtoaa aika edullisesti kamaa ja se menee sitten saman tien. Omien kokemuksieni mukaan Tampere lienee kaupungeista se halvin. Sieltä mä olen saanut ainakin ihan saatanasti hyvää tavaraa. Espoo ja Hesa ovat kalleimmat ja sinne mä olen vain myynyt tavaraa, luonnollisesti. |
JPQ 16.02.2012 14:04:34 | |
---|
pekka montin: Mulle tuli sähköpostilla ulkomailta yheltä taholta kyselyjä että :" Mistä oot saanut ton ja ton soittimen?" No...mä laitoin suoraan sille tän sivuston linkin ja se vastas:" Onpa kallista.." : P Ehkä ne on tuola amerikan maalla tottuneet siihen että välillä voi saada vintagea ruokarahoilla mutta kyllä se vain Suomessa sillai on että halvalla harvemin saa. Toisaalta, jos jaksaa päivystää niin välillä irtoaa aika edullisesti kamaa ja se menee sitten saman tien. Omien kokemuksieni mukaan Tampere lienee kaupungeista se halvin. Sieltä mä olen saanut ainakin ihan saatanasti hyvää tavaraa. Espoo ja Hesa ovat kalleimmat ja sinne mä olen vain myynyt tavaraa, luonnollisesti. Minä taas saoisin itäsuomi,tampere ja oulu on alueet josta taitaa halvimmat muistot olla et useimmat netti tututkin jonka kanssa parmemin tekemissä olen ollut noista. Helsinki ehkä hankalin. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
pekka montin 16.02.2012 21:38:47 (muokattu 20.02.2012 14:42:15) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=608604 Sen verta sanoisin tuosta että uutena tuppaa saamaan jo samaan hintaan. Toi on myös ainut digipiano jossa todistin vireen heittoa ja joka ei tapahtunut transponointinappulan kautta. Soitin palautettiin ja uusi/korjattu tuli tilalle. Yamahoille hyvin tyypillinen "tekninen" ja hieman kolkkomainen pianosaundi jossa ei ole taas niin paljon lämpöä kuin Kawain digipianoissa. Kaiken kaikkiaan ihan "ok" soitin jossa pianosaundit kohtuullisen hyvät mutta muut presetit nykypäivän mittapuussa ovat ala arvoiset ja Yamaha ei ole selkeästikään jaksanut niihin panostaa sen kummemin tuon mallin kohdalla(Lue: Presettejä on kaiken lisäksi todella vähän). Clavichord on pianon lisäksi silti hyvä. Tuo ei myöskään ole paras digipiano mitä markkinoilta saa mutta hyvä soitin se mielestäni on, jos hakee vain ja ainoastaan pianosaundia. Rhodesit ja muut vastaavat saa unohtaa tyystin tämän kohdalla. Koskettimisto on tuossa mallissa aika ylhäällä ja se on omiin näppiin hieman "jäykkä" ja "kolkko" sen lisäksi että koskettimisto on rakennettu aika korkealle ( Lue: Pieni/lyhyt sormisille ei välttämättä paras vaihtoehto) Plussaa siitä että soitin on digipianoksi aika kaunis, pienikokoinen sekä kevyt kannettava. |
xulu 22.02.2012 10:14:39 | |
---|
Since few cyberpunks have the requisite equipment to do real cyber music.
Instead they make more conventional music to live cyberpunk to. |
Bronks 22.02.2012 14:40:44 | |
---|
Don't take me serious, I'm just playing. |
Darsu 22.02.2012 15:30:59 | |
---|
Oli Matrix 1000 hintaan 0,50€ per presetti... [Instruments are like James Bond. Crazy Karlheinz is after you, the automobile goes "krchh!" Instruments are like that, they get you out of situations which you should not be in.] -Morton Feldman |
Leikari 22.02.2012 16:31:08 | |
---|
Darsu: Oli Matrix 1000 hintaan 0,50€ per presetti... joo, kallis oikeasti oli kyllä, mutta muistipaikattomat analogisynat ne vasta älyttömän hintaisia onkin tuolleen laskettuna... ;-P |
CPU 22.02.2012 16:35:45 | |
---|
Nii miten toi hinta per muistipaikka liittyy mihinkään, paitsi vammailuläppänä? Kylhän tota matrixia voi ihan hyvin editoida. Hintahan tossa oli lähes kaksinkertainen ns. normihintaan, millä toi liikkuu. http://www.therepublicofdesire.net/
http://www.myspace.com/protectorateindustrial |