Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 517 18 19 20 21372 373 374 375 376
rockjihad
03.02.2012 11:16:51
touhis: Olen koittanut seurata tuota juttua sitä mukaa kun siitä bbc:n sivuille tulee uutta luettavaa. Eihän 'arry voi olla syyllinen, koska suora lainaus: (Mr Redknapp said:) "I've never been greedy in my life."

Mun mielestä se on hienoa, että 'Arry on perustanut koko puolustuksensa tässä keississä siihen, että hän on käytännönasioissa totaalinen tumpelo ja holimaton idiootti.

Edit: Ainiin, nythän näyttää olevan brittien saarella vääntöä siitä voiko john terry olla englannin kapteeni tulevissa harjoitusmaaotteluissa (ja mahdollisesti kesän em-turnauksessa) ennen kuin rasismisyytösasia on selvitetty. Ymmärsin, että terryn rasismihuuteluasiaa käsitellään virallisesti vasta kesällä kisojen jälkeen..?

Joo Leijonasydämelle määrättiin istunto Heinäkuulle. Tuskin ne siltä mitään kapteeniutta pois ottaa. Johan se kerran Leijikseltä vietiin ja ilmotettiin, että päätös on lopullinen, mutta eipä ollut kuitenkaan. Tämä siis siltä ajalta, kun kävi ilmi, että Leijonasydän oli käynyt lainaamassa Wayne Bridgen punnerusalustaa ilman lupaa.
rockjihad
03.02.2012 11:18:42
DJKaaos: Katkerankaikuiset traumat rehdeistä englantilaisista ja skotlantilaisista sinkoilevat taas pitkin foorumin seiniä. Täällä myyttistä mielikuvaa muka jotenkin rehdeistä englantilaisista ylläpitää lähinnä Rockjihad itse.

Ja sinä taidat olla se, ketä häiritsee eniten turhanpäiväinen kirjoitus, joten mikä on pointtisi?...Että oikein katkerankaikuinen...
DJKaaos
03.02.2012 11:20:52
rockjihad: Ja sinä taidat olla se, ketä häiritsee eniten turhanpäiväinen kirjoitus, joten mikä on pointtisi?...Että oikein katkerankaikuinen...

Se oli lähinnä toteamus, mutta jos pointti pitää juttuun hakea, niin olkoot se tämä:

DJKaaos: Täällä myyttistä mielikuvaa muka jotenkin rehdeistä englantilaisista ylläpitää lähinnä Rockjihad itse.
Minä olen minä.
rockjihad
03.02.2012 11:29:48
DJKaaos: Se oli lähinnä toteamus, mutta jos pointti pitää juttuun hakea, niin olkoot se tämä:

Keskity sitten lukemaan muiden kirjoituksia, jos ne adjektiivit niin häiritsee.
rockjihad
03.02.2012 12:16:46
DJKaaos: Toi olisi ihan liian helppo ratkaisu. Sitä vaan, että itsehän sä piehtaroit vähän väliä jonkun rehdin englantilaisuuden muka-olemassaolossa ja ylläpidät mielikuvaa siitä, että sellaista olisi olemassa. Mulle ainakaan ei ole olemassa mitään korostetun rehtiä englantilaisuutta tai mitään muutakaan kansalaisuutta.

Lue sitten hampaat irvessä niitä, kun tunnut jokaisen turhanpäiväisen kirjotuksen ottvan aina jonain henkilökohtaisena loukkauksena arenaasi vastaan. Varmaan uskaltaisin lisätä kirjoituksen perään, että ''uskon sinun olevan tätä mieltä ja siksi vittuilen'', jos väittäisin asian näin olevan.
DJKaaos
03.02.2012 12:21:18
rockjihad: Lue sitten hampaat irvessä niitä, kun tunnut jokaisen turhanpäiväisen kirjotuksen ottvan aina jonain henkilökohtaisena loukkauksena arenaasi vastaan.

En, vaan mä nyt otin ton asian esille, kun se tuntuu toistuvan aika usein sun jutuissa. Eikä se mua varsinaisesti häirtise, mutta otin sen vaan esille, kun tuntuu että sä itse ruokit eniten sun traumoja noilla mielikuvillas rehtiydestä.
Minä olen minä.
rockjihad
03.02.2012 16:29:10
touhis: Edit: Ainiin, nythän näyttää olevan brittien saarella vääntöä siitä voiko john terry olla englannin kapteeni tulevissa harjoitusmaaotteluissa (ja mahdollisesti kesän em-turnauksessa) ennen kuin rasismisyytösasia on selvitetty. Ymmärsin, että terryn rasismihuuteluasiaa käsitellään virallisesti vasta kesällä kisojen jälkeen..?

Taisi se leijonasydämen kapteenius nyt kuitenkin lähteä:

http://www.telegraph.co.uk/sport/fo … ped-of-England-captaincy-by-FA.html

StiiviZii, Lampard, Parker, Ferdinand, Cole ja Hart on mainittu potentiaalisiksi seuraajiksi jatkamaan leijonasydämen kutsumustyötä. Miksei Emil Heskeyn nimeä mainita?
DJKaaos
03.02.2012 16:44:51
rockjihad: StiiviZii, Lampard, Parker, Ferdinand, Cole ja Hart on mainittu potentiaalisiksi seuraajiksi jatkamaan leijonasydämen kutsumustyötä.

StiiviZii noista lienee paras vaihtoehto. Tai no miks ei myös vaikka Hart.

Miksei Emil Heskeyn nimeä mainita?

Mistä lienee tässäkin taas on kyse, mutta miksi sen nimi pitäisi mainita? Harvemmin maajoukkueuransa paketoinutta pelaajaa ehdotellaan noihin virkoihin.
Minä olen minä.
rockjihad
03.02.2012 17:00:24
DJKaaos: Mistä lienee tässäkin taas on kyse, mutta miksi sen nimi pitäisi mainita? Harvemmin maajoukkueuransa paketoinutta pelaajaa ehdotellaan noihin virkoihin.

Koska todelliset soturit purkavat paketointinsa sillon, kun hätä on suurin ja apua kaivataan.
DJKaaos
03.02.2012 17:02:21
rockjihad: Koska todelliset soturit purkavat paketointinsa sillon, kun hätä on suurin ja apua kaivataan.

Niin no joo. Isäm maan kutsu.
Minä olen minä.
touhis
03.02.2012 17:09:16
Niinpä, osaa noista mainituista nimistä ei ole ymmärtääkseni viime aikoina syystä tai toisesta nimetty a-maajoukkueeseen. Näkisin omalla mutu-näkemyksellä että joe hart tai scott parker olisivat molemmat hyviä ehdokkaita kippariksi mikäli ovat joukkueessa. Kapteenin pitäisi kai olla sellainen 'suoraselkäinen (lue rehti) esikuva' joten ainakaan itse en näe ashley colessa millään tapaa kapteeniainesta. Halutessaan kyllä hyvä pelaaja, mutta kun kuuppa ei tunnu kestävän..
DJKaaos
03.02.2012 17:36:27
Jos vähänkään pitemmällä tähtäimellä tuota virkaa ollaan jakamassa, niin ei noilla gerrardeilla ja ferdinandeilla pitäisi olla mitään jakoa. Kumpainenkaan ei nykyään pysy kasassa kovinkaan luotettavasti, joten hyvä jos pystyvät pelaamaan edes seurajoukkueissaan.
Minä olen minä.
TheBlackestEye
03.02.2012 17:36:59
touhis: Näkisin omalla mutu-näkemyksellä että joe hart tai scott parker olisivat molemmat hyviä ehdokkaita kippariksi mikäli ovat joukkueessa.

Samat nimet itekki löisin ekana pöytään. Käytös ja peliesitykset olleet kapteenin arvoisella tasolla, ja molemmat ehdotonta pelipaikkansa eliittiä maailmassa.
Secreterial
03.02.2012 18:45:50
Itse näkisin Joe Hartin mieluusti kapteenina. Vaikka Ferdinandilla ja Gerrardilla on kokemusta, niin molemmat ovat loukkaantumisherkkiä, eikä pelivuosiakaan enää hirveästi ole. Joe Hart on nuori, mutta pitää tuota ykkösmoken paikkaa aika vahvasti hallussaan, ja tulee sitä myös tulevaisuudessa pitämään. Siksi Hart olisi hyvä valinta.
"I never bluff" - Cordell Walker
touhis
04.02.2012 13:23:19 (muokattu 04.02.2012 13:37:28)
Hohhoijaa, mancini on vissiin pyörtämässä päätöstään tevezin hyllytyksestä koska on nimennyt callen niiden 25 joukkoon, jolla pitäisi mennä loppukausi. Mikäli oikein ymmärsin, myös owen hargreaves on listalla. :)
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/16866624

Edit: Talvi se on brittilässäkin nyt. Vakioveikkauksessa ylimääräistä pähkäiltävää aiheuttaa portsmouth-hull ja doncaster-reading, jotka on kuulemma siirretty jäisten kenttien vuoksi jonnekin tulevaisuuteen. :(
rockjihad
04.02.2012 17:19:36
touhis: Edit: Talvi se on brittilässäkin nyt. Vakioveikkauksessa ylimääräistä pähkäiltävää aiheuttaa portsmouth-hull ja doncaster-reading, jotka on kuulemma siirretty jäisten kenttien vuoksi jonnekin tulevaisuuteen. :(

Ja Stoke on Trentissä näyttää olevan ideaalit olosuhteet jalkapallo-ottelun pelaamiseen tällä hetkellä...
Onhan noita otteluita peruttu muuallakin Euroopassa, ainakin Italiassa ja Turkissa tässä lähiaikoina.

Mitäköhän Park on tehnyt ansaitakseen Arsenen koirankopituksen? Pelillisistä taidoista on paha sanoa mitään konkreettisempaa, kun esiintymisiä kentällä on vaan kourallinen ja niistä ainakin Boltonia vastaan liigacupissa oli Arshavinin ohella kentän paras pelaaja, muissa otteluissa jäikin vähän vaisummaksi, mutta mihinkään Chamakhin tyylisen aaveratsastuksen tasolle ei silti vajonnut niissäkään peleissä.
Luulis nyt perkele, että 6-1 tilanteessa olisi voinut huoletta ottaa Parkin joka tapauksessa kentälle ja antaa Van Persielle lepoa, mutta ei.
Secreterial
04.02.2012 17:38:30 (muokattu 04.02.2012 17:46:29)
Eipä jatkunut Cissen pelit QPR:ssä ihan ensimmäisen pelin lupailemalla tavalla. Punainen kortti 35 minsan kohdilla. Wolves pelaaja liuku melko rumasti sukille, josta Cisse vähän suuttu. Tarras poispäin kävelevää vastustajaa ja käänsi tyypin. Sen jälkeen ote kaulasta. Yllätyseksi ensimmäisenä irroittamaan tulikin Joey Barton, joka ei siis osallistunut tappeluun. No suora punainen Cisselle..Sitä ennen muutama hyvä näyte kaverin taidoista.

Melko kovia kaappauksia teki kyllä QPR. Nyt on ihan hyvä joukkue kasassa, jos vaan paketti toimii. Nedum Onuoha ja Taiwo vahvistavat puolustuslinjaa, vaikkakin Taiwo on nyt lainalla (osto-optio taitaa olla, jotain alle 5 milj. muistaakseni)
rockjihad
04.02.2012 17:48:37
Secreterial: Eipä jatkunut Cissen pelit QPR:ssä ihan ensimmäisen pelin lupailemalla tavalla. Punainen kortti 35 minsan kohdilla. Wolves pelaaja liuku melko rumasti sukille, josta Cisse vähän suuttu. Tarras poispäin kävelevää vastustajaa ja käänsi tyypin. Sen jälkeen ote kaulasta. Yllätyseksi ensimmäisenä irroittamaan tulikin Joey Barton, joka ei siis osallistunut tappeluun. No suora punainen Cisselle..Sitä ennen muutama hyvä näyte kaverin taidoista.

Johnson taisi olla taklaaja ja ruma oli. Keltanen olis riittänyt Cisselle. Frimpongin paska mäihä senkun jatkuu...Perkele.
Secreterial
04.02.2012 17:49:53
rockjihad: Johnson taisi olla taklaaja ja ruma oli. Keltanen olis riittänyt Cisselle. Frimpongin paska mäihä senkun jatkuu...Perkele.

Joo, keltaisen olisin tuosta itsekin antanut. Taklaus oli kyllä ruma, ja onneksi ei käynyt pahemmin. Mitäs Frimpongille (nyt) sattui, kun satuin just olemaan pois ruudun äärestä. Näin vain kun Ebanks-Blake tuli kentälle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)