arse 02.02.2012 16:42:38 (muokattu 02.02.2012 16:44:02) | |
---|
pekka montin: Rahanteko ja vilpittömistä lähtökohdista ponnistava musiikin luominen on kaksi täysin eri asiaa. Levylafkat ovat nykyään ahdingossa ja heidän päätavoite on sinnitellä bisneksessä ja tehdä rahaa, keinolla millä hyvänsä. Ei tuossa vaiheessa mietitä mitään muuta puhumatta mistään musiikin syvyys, tavoite ja aitoustasoista. Kylmää bisnestä vain. Kun taas monille itsenäisille bändeille ja artisteille vielä tuppaa merkitsemään se itse musiikki(sekä moraaliteetti sen mukana) enemmän kuin rahan ja suosion pakonomainen tavoittelu keinolla millä hyvänsä. Täten he julkaisevat levynsä itse. Musiikkia toki tehdään rahan takia mutta kun otetaan musiikki käsitteenä ja sanana tarkemmin haaviin(ja mistä se on alunperin syntynyt ja mitä se tarkalleen tarkoittaa historiankirjoissa) niin voidaan todistaa se että Robinin lähtökohdat tällä hetkellä artistina eivät makaa musiikillisesti rehelliselle kaikupohjalle. Täten voidaan puhua epämusiikista ja musiikista. Kummassakin silti on melodioita ja harmonioita mutta epämusiikin lähtökohdat taidemuotona eivät nojaa sille perustalle ja pohjalle mistä musiikki on alunperin syntynyt ja mitä se käsitteenä sanatarkasti tarkoittaa sekä ennenkaikkea, mistä se on syntynyt. Pari kyssäriä lisää: Mitä ovat ovat "itsenäiset bändit ja artistit" sekä niiden "moraliteetti"? Miten voidaan puhua "epämusiikista ja musiikista", eli ennen kaikkea, miten raja niiden välille vedetään ja kuka sen vetää? Jos yksi haluaa rahaa ja toinen vaalia "itse musiikkia" (tätäkään et selittänyt, mitä sillä tarkoitat), ovatko ne mitenkään vertailukelpoisia keskenään? Ja edelleen, missä se raja menee? Mistä musiikki on syntynyt ja mitä se käsitteenä sanatarkasti tarkoittaa? Kerro omin sanoin ilman wikipedia- tms. linkkejä. Ja onko Frontside Ollie -kappale tämän käsitteen kanssa jotenkin ristiriidassa? Suvaitsevaisuus on myös hieno asia, kunhan se on vain perusteltua eikä syö aidolta asialta todellisuuspohjaa pois. Miten tämä liittyy aiheeseen? Ai hitto kun mie tykkään! |
reaper666 02.02.2012 18:29:44 | |
---|
Hyvinhän toi vetää mut häiritsee toi vasenkätisyys. Vasenkätiset ihmiset eivät vaan jotenki näytä tai ole luonnollisia. Vaikka kädet olisivat paikallaan niin se olemus ja ryhti jo kertoo, että kyseessä oleva henkilö on vasenkätinen. No täähän on vähän sama juttu kuin homoseksuaalisuus. Ei kukaan HALUAISI olla vasuri. Mutta eihän noille mitään voi, niin koitan olla provosoitumatta. Ei tiedä vaikka osa leikkisi suvaitsevaista ja tykkäisivät tästä ihan vaan sen takia. Ihan kiva biisi kyllä ja aiheena sentään skeittaus eikä mikään perusparisuhde-soopa. Kuulin kyl kavereilt et frontside ollie tarkoittais myöskin suihinottoa jollain street-kielel. Lol. |
Terry Pantheras 02.02.2012 18:40:02 | |
---|
reaper666: Hyvinhän toi vetää mut häiritsee toi vasenkätisyys. Vasenkätiset ihmiset eivät vaan jotenki näytä tai ole luonnollisia. Vaikka kädet olisivat paikallaan niin se olemus ja ryhti jo kertoo, että kyseessä oleva henkilö on vasenkätinen. No täähän on vähän sama juttu kuin homoseksuaalisuus. Ei kukaan HALUAISI olla vasuri. Mutta eihän noille mitään voi, niin koitan olla provosoitumatta. Ei tiedä vaikka osa leikkisi suvaitsevaista ja tykkäisivät tästä ihan vaan sen takia. Ööö... Melko löysä aivopieru sieltä suunnalta sir. MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
reaper666 02.02.2012 18:49:14 (muokattu 02.02.2012 18:49:27) | |
---|
Terry Pantheras: Ööö... Melko löysä aivopieru sieltä suunnalta sir. Joskus vasenkätisyys on coolia. Esim. jos Bruce Williksellä on pesis-maila kädessä. |
Gritsen 03.02.2012 00:01:21 (muokattu 03.02.2012 00:02:41) | |
---|
MISTÄ TÄÄ VASENKÄTISYYSJUTTU TÄHÄN NYHTÄSTIIN? ...maailman siistein tyttö on vasenkätinen. Ja hendrix, isäni ja piru vieköön europen rumpali. Vasenkätisenä, kuten varmasti homoseksuaalina eletty nuoruus kasvattaa takulla luonnetta roppakaupalla. Ei mulla muuta. Oikeakätinen olen, ja tytöt on mun juttu. Miehiset itselle vakuuttelut loppuun. |
Stradlin 03.02.2012 00:10:46 | |
---|
Gritsen: Ja hendrix, isäni ja piru vieköön europen rumpali. Tämä on nyt jotenkin kovin hämmentävä virke. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
Gritsen: MISTÄ TÄÄ VASENKÄTISYYSJUTTU TÄHÄN NYHTÄSTIIN? Kiinnitin siihen huomiota tuossa videossa. ... Ja hendrix, isäni ja piru vieköön europen rumpali. Uskon, että Hendrix oli isäsi mutta Europen rumpali se ei ollut! |
Gritsen 03.02.2012 17:01:14 (muokattu 03.02.2012 17:03:24) | |
---|
I am amused omalle nerokkuudelleni tässä kieliopin valossa. Saat plussan! |
Kärpäsruoska 03.02.2012 21:33:25 | |
---|
pekka montin: Rahanteko ja vilpittömistä lähtökohdista ponnistava musiikin luominen on kaksi täysin eri asiaa. Niinhän sinä luulet. Rakastan teitä kaikkia. |
LyraB 04.02.2012 16:37:16 | |
---|
reaper666: Joskus vasenkätisyys on coolia. Esim. jos Bruce Williksellä on pesis-maila kädessä. Tämä on täysin totta, vaikka tuomisten silti vasurirasismisi! |
itsy 23.02.2012 14:01:45 | |
---|
Kun tuolla yleisellä palstalla jo tästä uudessa ketjussa mainittiin, niin täällä jatkoa: http://naurunappula.com/874983/mita-vittua-hese.jpg Nerokas kampanja. Nuori ihminen kohderyhmästä voi "ihan läpällä" ottaa vastaan levyn käydessään kaverien kanssa syömässä. Pointsit Universalille, hintakin on kohdillaan. Sad but table |
KTR 23.02.2012 14:33:25 | |
---|
Itchy: Kun tuolla yleisellä palstalla jo tästä uudessa ketjussa mainittiin, niin täällä jatkoa: http://naurunappula.com/874983/mita-vittua-hese.jpg Nerokas kampanja. Nuori ihminen kohderyhmästä voi "ihan läpällä" ottaa vastaan levyn käydessään kaverien kanssa syömässä. Pointsit Universalille, hintakin on kohdillaan. Onks se levy siellä hampurilaisen välissä? |
StevieRayVehkakoski 23.02.2012 14:50:07 (muokattu 23.02.2012 14:50:19) | |
---|
Mä olen vähän huolissani tän jannun mielenterveydestä, voi olla liikaa pimpsaa tarjolla 13-vuotiaan luonnolle. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Booombox 23.02.2012 15:53:21 | |
---|
Levy pauhaa par aikaa himassa, ei tosin itseni, vaan 10- ja 6-vuotiaiden serkkujen toimesta. Aikamoista jöötiä on. Lentävä lause. |
AnonHero 23.02.2012 16:14:34 | |
---|
Gritsen: Ja hendrix, isäni Naurahdin. |
Meadow 23.02.2012 17:29:13 | |
---|
Räjäytät mun pään on hyvä biisi. |
StJerky 23.02.2012 18:20:26 | |
---|
Vieläkö sitä Heseltä saa? Tytär kyllä ilahtuisi. |
teg 23.02.2012 18:28:54 | |
---|
Booombox: Levy pauhaa par aikaa himassa, ei tosin itseni, vaan 10- ja 6-vuotiaiden serkkujen toimesta. Aikamoista jöötiä on. Selityksen makua :) |
itsy 23.02.2012 20:56:58 | |
---|
Sad but table |
Gritsen 23.02.2012 21:37:50 | |
---|
StJerky: Vieläkö sitä Heseltä saa? Tytär kyllä ilahtuisi. Ainakin mainokset oli tänään vielä. |