Paas 08.04.2004 14:31:37 | |
---|
Hei joo tuo. Kerran pääsin kokeilemaan moista. Ei tosin ollut Z custom, vaan pelkkä Z. Löin sitä kerran ilman tulppia; korva meni lukkoon, mutta ääni oli silti kuin räkäisemmässä ridessä. Sitä olis kai pitäny halolla mättää, että nimen mukainen sointi olis lähteny. Että en sitten myöhemminkään ole vaivautunut noiden perään. Taisi olla jokin vanhempi Z. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
helma29 08.04.2004 18:53:51 | |
---|
RRRRRRUUUUUUUUDDDDDDDEEEE! Kokeilkaapa joskus, jos tulee vastaan vaikka 3000 sarjan 18" china. Leikkaa perekeleen hyvin kaiken yli ja jos haluaa rokkiriden, niin se on rudea ja koko 20", crash/ride. ...toimii..... |
bluesman86 08.04.2004 19:55:01 | |
---|
RRRRRRUUUUUUUUDDDDDDDEEEE! Kokeilkaapa joskus, jos tulee vastaan vaikka 3000 sarjan 18" china. Leikkaa perekeleen hyvin kaiken yli ja jos haluaa rokkiriden, niin se on rudea ja koko 20", crash/ride. ...toimii..... mä ostanki parin viikon päästä sellasen 20 tuumasen ja on meinaa hyvä. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
Aimo 11.04.2004 11:47:53 | |
---|
Soitan yhdessä musiikkinäytelmässä kansanmusiikki-heavya, niin toimii ihan mielettömän hyvin wuhanin 12" china ja paiste 502 16" china. Molemmissa on semmonen sopivan räkäinen ja hyökkäävä saundi. Olen varmaan nyt hankkimassa Meinlin Byzance chinan, kunhan jaksan, mutta toimii nuo halvemmatkin ihan yllättävän hyvin. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
dictatorsh*t 12.04.2004 11:58:52 | |
---|
Kyllähän Wuhanin chinat on aika hyvä saundisia, ja semmosia mitä kuvailit.. Ittelläni on 18" china, ja se on aika hyvä saundinen, eikä pahan hintanenkaan..=I Minulla on Wuhanin 16" china ja se on ihan kuningas lajissaan. Juuri tuollainen tykki. |
Youni 12.04.2004 18:18:19 (muokattu 12.04.2004 18:21:26) | |
---|
Onkos Meinl Amuneista tietoa? Entä Amunien hinnoista? Minullakin on rahaa kasattuna chinaa varten ja mietinkin jatkaisinko Paisteen 502-sarjan keräämistä, vai olisiko china sitten Wuhani, Meinli tai joku muu kuten Staggi. 18" olen etsiskellyt, mutta entäs vaikkapa Wuhanin 16" china? Voiko siihen kompata, vai onko soundi komppaamiseen taas liiankin räväkkä? |
ltg 13.04.2004 13:16:12 | |
---|
18" olen etsiskellyt, mutta entäs vaikkapa Wuhanin 16" china? Voiko siihen kompata, vai onko soundi komppaamiseen taas liiankin räväkkä? Makuasioita.. Aika raaka se on, uskoisin, ainakin oma 18" on. Kyllä siihen joskus tulee kompattua. Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - jäsen #5 Lehtisaha KK#3 |
Youni 13.04.2004 14:48:30 | |
---|
Kiitos. Nyt kuitenkin olen tosissani aikonut chinan hankkia ja vaihtoehdot ovat: a)Meinl Classic 18" c)Wuhan 18" Yllä lueteltujen peltien omistajat, kommentteja! Tuonne naapurikaupunkiin Riihimäelle S-Musiikki nimiseen liikkeeseen saisi Meinliä tilattua ja hyvällä säkällä voisi olla kaupassakin. Siksi alankin kääntyä tuon Meinlin suuntaan kun sitä on kovasti kehuttukin. Elikkäs millainen tuo Meinli on verrattuna Wuhaniin ja onko Meinl Classic-sarja hyvä? Voiko sitä Meinl Classic 18" chinaa sanoa HYVÄKSI pelliksi? |
Alpha 13.04.2004 15:47:57 | |
---|
Tuosta Meinlin kiinasta... Itte ainakin pidän kovasti...hienon efektin saa, kun nopeen pyrähdyksen elikkäs fillin päätteeksi hutkaisee Splashiin ja Chinaan...:o) Toimii rajummassakin menossa, mutta soi jo kevyesti lyödessä...allaround kiina. Ja soundista pidän tosi paljon... |
c)Wuhan 18" Yllä lueteltujen peltien omistajat, kommentteja! Tuollainen löytyy ja pidän soundista erittäin paljon. Todella räkäinen ja raaka soundi. Juuri sellainen china, joka sopii erinomaisen hyvin aksentointiin mutta miksei myös komppaamiseen. Tosin, jos jotain oikein nopeaa jyystöä soittaa niin ei välttämättä kannata kovin kauheasti tuohon kompata (ainakaan raskaalla kädellä), kun tuppaavat hajoamaan. Itsellä siis vielä täysin ehjänä pysynyt mutta olen kuullut paljon juttuja, että nuo eivät tahdot kestää ns. extreme metallissa (grind, death jne.) jos jatkuvalla syötöllä tuollaista mätkitään. Mutta joka tapauksessa, omasta mielestäni kaikin puolin hyvä china ja etenkin hinta/laatu-suhde on erinomainen. Suosittelen! Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Speedy 14.04.2004 00:00:00 (muokattu 14.04.2004 00:06:17) | |
---|
a)Meinl Classic 18" c)Wuhan 18" Yllä lueteltujen peltien omistajat, kommentteja! Jos noi on vaihtoehdot, niin kyllä melkein suositteleisin kääntymään Wuhanin puoleen.. Itteläni on myös tuo, ja siitä kovasti tykkään.. Mutta mitä olen Meinlin Classicin kräshejä kuullu, niin niissä ei ollu mun mielestä kauheesti kehumista, joten en kauheita odottaisi tolta chinaltakaan.. Ja hinta varmaan kummassakin saattaapi olla aikalailla toistensa kaltaiset.. Joten kyllä sanoisin, että jos haet sitä räkäistä saundia, ja semmosta "china" saundia, niin et pety, jos ostat Wuhanin..=I EDIT: Tossa on hieno(?) soolon tynkä, missä oon käyttäny Wuhanin 12" chinaa.. Voitte kuunnella, jos kiinnostaa..=I http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=31192 "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Horror of Night 15.04.2004 12:56:28 | |
---|
27" wuhan ois tykki |
Youni 17.04.2004 17:04:38 (muokattu 17.04.2004 17:05:01) | |
---|
Horror night, en kiistä, etteikö se olisi lähes kirjaimellisesti tykki, mutta meluisa ainakin. Päädyin Wuhaniin. Sitten kun Soitin Laineelle tulee, niin ne lähettää. Tilasin sieltä, koska minulla on eräs alennus käyttämättä... |
afro 17.04.2004 18:22:11 | |
---|
Ostin tuossa heräteostoksena Wuhanin 14" chinan. Minusta se on kyllä aika kiva. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Blitz 18.04.2004 18:28:09 | |
---|
Meinlin rintamalta minulla on kiinana 14" Generation-X Filter china, joka on omasta mielestäni paras noista Gen-X sarjan pelleistä. Pelkästään sen ulkonäkö on hieno. Sound wavet sun muut. Soundi on kiinamaisen räkäinen, mutta sen omaperäisyyden saa aikaan siihen poratut reiät, jotka tekevät soundista pehmeämmän. Tuo pelti toimii kyllä missä vaan. Ainoa huono puoli on, että se on minulle ehkä liian ohut, varsinkin kompatessa. Ja tuossa kesällä varmaankin tulee tilattua Thomannilta se pakollinen Meinl-ostos, 18" Classics china (+ ne pari splashia mitä siinä mukana tulee)... Keksikää joku mulle plz? |
hurme 18.04.2004 23:58:06 | |
---|
hieman aiheen sivusta? mutta mites teillä on nuo kiinat sijoitettu settiin ja millälailla, meinaan pysty/vaakatasoon. ja niin edespäin toivottavasti tuosta kysymyksestä saa jonkunkaltaisen käsityksen.. My God Prefers HC. #KK7 |
Alpha 19.04.2004 02:51:08 | |
---|
hieman aiheen sivusta? mutta mites teillä on nuo kiinat sijoitettu settiin ja millälailla, meinaan pysty/vaakatasoon. Oma kuva päivitetty, joten siitä näkyy...kuvauksen takia joutu vähän asettelua muuttamaan, mutta siinä tuo on äärimmäisenä oikealla... |
Paas 19.04.2004 07:42:47 | |
---|
hieman aiheen sivusta? mutta mites teillä on nuo kiinat sijoitettu settiin ja millälailla, meinaan pysty/vaakatasoon. omakuvassa näkyy asettelu... The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Speedy 19.04.2004 10:51:36 | |
---|
omakuvassa näkyy asettelu... Kuin myös.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
jussiohman 19.04.2004 11:38:30 (muokattu 19.04.2004 11:38:50) | |
---|
hieman aiheen sivusta? mutta mites teillä on nuo kiinat sijoitettu settiin ja millälailla, meinaan pysty/vaakatasoon.. Heh. Justiin eilen pistin piruillakseni sinne oikealle puoleentoista metriin pystyasentoon a´la *tähän-joku-80-luvun-takatukkahevibändi* Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä. |