Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eräs tärkeä tanssikappale hakusessa
1
Juha-
30.01.2012 10:01:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens!
 
Nyt on hukassa eräs minulle ja vaimolleni tärkeä kappale. Se oli meidän ensimmäinen valssimme ja näin vuosien jälkeen olisi hienoa kuulla se uudestaan..
 
Kappaleen esitti kesällä -96 lavatansseissa joko Kauko Simonen, Jettiset tai Pohjan Pojat.
 
Kappale oli Hidas Valssi ja siinä laulettiin hataran muistikuvani mukaan: "..jos sinut omakseni saan.." tjsp. Sanat kertovat siis rakkaudesta ja kaipauksesta, jotka sopivat vastarakastuneiden tunteisiin.
 
Myönnän että johtolankoja on kyllä todella niukasti, mutta ajattelin että täältä varmaan löytyy paras tietämys asian tiimoilta.
 
Joten jos jollakulla on mitään hajua tai hyviä arvauksia niin pistäkäähän tulemaan. Olen googlettanut pääni puhki tuloksetta!
 
Terv.
 
Umpirakastunut Juha nostalgian kourissa.
 
isojussi
31.01.2012 00:59:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin on näköjään silmiklasitkin olleet vähän hakusessa tota postatessa...
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Ukko
31.01.2012 09:37:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos se oli Kauko Simosen valssi "Jos sut omakseni saan" ?
 
COVS jäsen nro 6
hoomollinen
31.01.2012 09:45:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan kaikki mua lukuunottamatta käy joka päivä katsomassa Laupiaana Samarialaisena tuolla jelppipuolella, että kuka, joka tänä päivänä tarvitsisi apuani.
Sanon vain: Auttaisin, jos voisin, mutta en tunne ko. kipaletta.
 
Juha-
31.01.2012 10:09:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, en tosiaankaan huomannut tuota jelppiosastoa. Moderaattori siirtäköön ketjun oikeaan osoitteeseen.
 
Kauko Simosen levytysarkiston olen kahlannut läpi mutta sieltä en ole kappaletta löytänyt.
 
hvinnamo
01.02.2012 09:54:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juha-: Oho, en tosiaankaan huomannut tuota jelppiosastoa. Moderaattori siirtäköön ketjun oikeaan osoitteeseen.
 
Kauko Simosen levytysarkiston olen kahlannut läpi mutta sieltä en ole kappaletta löytänyt.

 
Täällä on sellanen moderaattori ettei se osaa edes otsikon kirjoitus virhettä korjata, vaikka kuinka pyytää ja anelee. Tää on muuten todella aataminaikuinen koko keskustelupalstan tekninen toteutus. Monella foorumilla on paljon monipuolisemmat mahdollisuudet ilmaista itseään, mutta kai täälläkin sanottavansa saa sanottua.
 
Juha-
01.02.2012 11:06:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Täällä on sellanen moderaattori ettei se osaa edes otsikon kirjoitus virhettä korjata, vaikka kuinka pyytää ja anelee. Tää on muuten todella aataminaikuinen koko keskustelupalstan tekninen toteutus. Monella foorumilla on paljon monipuolisemmat mahdollisuudet ilmaista itseään, mutta kai täälläkin sanottavansa saa sanottua.
 
OK. No toivottavasti tämä minun threadi ei tällä paikalla hirveästi häiritse...
 
PS. Ollaan muuten vaimon kans ostettu sulta kerran yks BMW, jos olet sama kaveri joka kirjoittelee eräällä ammattifoorumilla ;)
 
EP
01.02.2012 14:14:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Täällä on sellanen moderaattori ettei se osaa edes otsikon kirjoitus virhettä korjata, vaikka kuinka pyytää ja anelee. Tää on muuten todella aataminaikuinen koko keskustelupalstan tekninen toteutus. Monella foorumilla on paljon monipuolisemmat mahdollisuudet ilmaista itseään, mutta kai täälläkin sanottavansa saa sanottua.
 
Voihan sen itsekin korjata, tarkistaa ennen ku lähettää?
 
Samaa mieltä, sanottavansa saa sanottua ja se riittää, eräs hyvä puoli verrattuna muihin keskustelupalstoihin. Toivottavasti linja pysyy.
 
Ukko
01.02.2012 17:14:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juha-: OK. No toivottavasti tämä minun threadi ei tällä paikalla hirveästi häiritse...
 
PS. Ollaan muuten vaimon kans ostettu sulta kerran yks BMW, jos olet sama kaveri joka kirjoittelee eräällä ammattifoorumilla ;)

 
Olix se Mikan faijan BMW ?
 
COVS jäsen nro 6
Juha-
01.02.2012 18:24:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Olix se Mikan faijan BMW ?
 
Ei ollu. Eikä ollu se taivaansininen BMW:kään...
 
EP
01.02.2012 19:13:20 (muokattu 01.02.2012 19:14:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juha-: Ei ollu. Eikä ollu se taivaansininen BMW:kään...
 
Black Magic Woman?
 
half
01.02.2012 20:04:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Black Magic Woman?
 
Aaarrgghh suojaan.
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «