Spirocore: Hehei, tämähän on Opethin Funeral Portrait? Dingdingding! Oikein! Ole nöyrä, älä nöyristele. |
Spirocore 02.02.2012 16:15:22 | |
---|
Hups, unohdin tämän tyystin.. lisäänpä jonkun piakkoin. You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
Spirocore 02.02.2012 16:22:50 (muokattu 02.02.2012 16:24:37) | |
---|
Enpä ollut muuten aikoihin kuunnellut tätä.. ei siis ihan uunituore kappale ole, mutta varmaan melko helppo. Lennän päivään Päivän verran aikaa leikkiä Avoimin silmin Olen perhonen Seuraan maailmaa Uteliaana Maailma on kotini Olen perhonen Minulla ei oele jumalaa Elämä on minussa Minä olen elämässä Olen perhonen Päivistä kirkkain Syleilee minua Olen vapaa Olen perhonen You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
Spirocore 06.02.2012 16:48:19 | |
---|
Vinkki: Suomalainen yhtye, edelleen toiminnassa. Poweria. You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
ShadowWalker 09.02.2012 14:25:52 | |
---|
Spirocore: Vinkki: Suomalainen yhtye, edelleen toiminnassa. Poweria. No onhan se Stratojen Papillon. Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29 |
Spirocore 09.02.2012 16:55:03 | |
---|
ShadowWalker: No onhan se Stratojen Papillon. Sehän se on, olkaa hyvät! You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
ShadowWalker 09.02.2012 18:44:30 | |
---|
Sulje silmäsi Katso syvälle sieluusi Astu ulos itsestäsi Ja anna mielesi liitää Jäätyneet silmät katsovat syvälle mieleesi kun kuolet Sulje silmäsi Ja unohda nimesi Astu ulos itsestäsi Ja anna ajatuksesi tyhjentyä Tullessasi hulluksi... ...hulluksi Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29 |
hullu_ukko 09.02.2012 20:23:06 | |
---|
ShadowWalker: Sulje silmäsi Katso syvälle sieluusi Astu ulos itsestäsi Ja anna mielesi liitää Jäätyneet silmät katsovat syvälle mieleesi kun kuolet Sulje silmäsi Ja unohda nimesi Astu ulos itsestäsi Ja anna ajatuksesi tyhjentyä Tullessasi hulluksi... ...hulluksi Slayer - Seasons in the Abyss Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
ShadowWalker 09.02.2012 21:46:32 | |
---|
hullu_ukko: Slayer - Seasons in the Abyss Näinpä, olkaatten hyvä. Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29 |
hullu_ukko 10.02.2012 02:31:20 (muokattu 10.02.2012 02:31:46) | |
---|
Lähtekäämme ulos tavoittelemaan mielihyvää tänä iltana, onhan yö vielä nuori... Tanssikaamme kalmankalpeina, syysilman kylmyys kuohuu sisälläni Raiskatkaamme, murhatkaamme, tämä on yö, jona saatat toteuttaa kieroutuneet mielihalusi, tämä on yö, jona saatat katsella heidän kuolemaansa, nähdä kuinka elämä pyyhkäistään heidän suonistaan, yö, joka on musta kuin Saatanan nahka. Kun me epäkuolleet heräämme henkiin, kun ivan naamiot piilottavat pahuutta huokuvat silmämme. Kaikkien kuolemaksi, juhlista syksyn tyhjää henkäystä. 31. päivä ei pääty hiljaisuuteen sillä pahuus elää edelleen ihmisessä. Paholaisen yö oli tukahduttava, mutta tänä päivänä tuomme mukanamme helvetin. Tänä kuolleiden päivänä, mielenterveys roikkuu hiuskarvan varassa. Olemme pimeyden lapsia, palauttakaa ainoa todellinen rakkautemme. Pyhäinmiesten päivän ilta manifestoituu, Samhain, meidän armoton ainoa rakkautemme. Ei, te ette tapa pyhäinpäivää, sillä me kannoimme sitä veressämme. Syleile ruskeiden lehtien pyörrettä, sillä tänä epäkuolleiden yönä olemme myyneet sielumme. Nosta salkoon tämä rienaava musta lippu, nosta korkeuksiin tämä vihan tunnuskuva palauta kurpitsalyhdyn hymy tänä juhlapäivänä häväistyt, pudottakaa Kristuksen kieltämisen orjantappurakahleet ja poika, päästä Paholainen sieluusi Worship the Devil Praised be Fire Worship the Darkness Embrace your Fate Riemuitkaa nyt, Maan pahuuden riivaamat, häivähdys ei niin kaukaisesta tulevaisuudesta, kun pimeän ruhtinaan on määrä palata ja saada tämä planeetta mustumaan vihasta. Raiskatkaamme, murhatkaamme, tämä on yö, jona saatat toteuttaa kieroutuneet mielihalusi, riemumme on mittaamaton, kun saamme lämmitellä käsiämme murhapolttojen loimussa. Tämän yön saalis mädättäköön hampaamme ikeniin saakka, Katkokoon vihollistemme saamat lahjat heidän valehtelevat kielensä. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
hullu_ukko 13.02.2012 19:13:09 | |
---|
Yhdysvallat, melodinen death metal, 2011, albumin avausraita. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
hullu_ukko 20.02.2012 21:49:03 | |
---|
The Black Dahlia Murder - A Shrine to Madness Nopein laittakoon uuden. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Booombox 21.02.2012 13:34:03 | |
---|
Kolme viisasta miestä saapuivat pohjoiseen Aaseillaan ratsastivat eteenpäin Valittivat tekemistäni synneistä Syyttivät minua kaikesta Olen yhä ihmeissäni miten kolmella miehellä Voi olla vain kaksi aivosolua Lentävä lause. |
DoctorAgdur 21.02.2012 14:06:44 | |
---|
Booombox: Kolme viisasta miestä saapuivat pohjoiseen Aaseillaan ratsastivat eteenpäin Valittivat tekemistäni synneistä Syyttivät minua kaikesta Olen yhä ihmeissäni miten kolmella miehellä Voi olla vain kaksi aivosolua Ever-Frost Sentencediltä. "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
DoctorAgdur 21.02.2012 14:52:04 | |
---|
Jatkan samantien nyt: Oon Isä Pikkarainen ja nyt johdos täällä Asiat tulee oleen vähän eri lailla Te ootte neljä ite Jumalan valitsemaa Hänen valkeiksi enkeleiksi Juokaa mun hyvää ja pyhää viiniä "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
DoctorAgdur 22.02.2012 10:00:20 | |
---|
^ Kappale löytyy levyltä jonka nimessä on tietyn aistin kannalta tärkeä ruumiinosa. "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
DoctorAgdur 23.02.2012 23:43:15 | |
---|
Amerikkalaistuneen tanskalaisen falsettia paljon käyttävän viiksimiehem viidenneltä levyltä. "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
Ruoste 23.02.2012 23:46:40 | |
---|
King Diamond - Father Picard Pikkarainen...hehhehe ;) Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs http://sacrilegiousimpalement.com/
http://www.frankieandgator.com/ |
DoctorAgdur 24.02.2012 02:20:46 | |
---|
Ruoste: King Diamond - Father Picard Pikkarainen...hehhehe ;) Heh juum tulihan se sieltä. Jatkakaas :) "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
Ruoste 24.02.2012 03:15:32 | |
---|
Koska tämä 666's kirjoitukseni tällä foorumilla niin täytyyhän luku sisällyttää postaukseen joten tällä mennään: 666 askelta edessä Minua ei voida jäljittää Aistit läsnäoloni täällä Kuin pelon syöpää kohtaan Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs http://sacrilegiousimpalement.com/
http://www.frankieandgator.com/ |