Bilharzia 29.03.2004 19:12:32 | |
---|
Ihka ensimmäinen bassokitara on tulossa.. huomenna jos käy tuuri. Mitä kannattaa ottaa huomioon? www.LifeofDebauchery.Com |
Niskamies 29.03.2004 19:33:26 | |
---|
Ihka ensimmäinen bassokitara on tulossa.. huomenna jos käy tuuri. Mitä kannattaa ottaa huomioon? Ulkosesti pitää olla ehjä. Kato että kaula on suora eikä propellilla, ja että nauhat eivät hirmupahasti törrötä. Ja tarkasta myös kielien action, eli ovatko liian alhaalla tai ylhäällä. Ja kato onko kaulan ja kropan liitoskohta kondiksessa. 4 strings is all you will ever need! |
Bilharzia 29.03.2004 19:37:30 | |
---|
Hienoa, kiitokset.. entäs sitten kun se on himassa.. Varmaankin pitäis tsekata noita FAQ juttuja kanssa.. mutta meinaan sellaset beisikit jutut ja sitten jotain vinkkejä kaupanpäällisiks? www.LifeofDebauchery.Com |
chief 29.03.2004 22:54:44 | |
---|
Ootkos ennen nähny bassoa? Siis onko soittokokemusta tai muuta? What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |
Bilharzia 29.03.2004 22:56:32 | |
---|
Jotain tollein seittemän vuotta oon soittanu skittaa ja ny oon laajentamassa bassoon piruuttani. Oon mää sellatteeseen joskus kajonnu ennekin. www.LifeofDebauchery.Com |
Niskamies 29.03.2004 23:10:35 | |
---|
Jotain tollein seittemän vuotta oon soittanu skittaa ja ny oon laajentamassa bassoon piruuttani. Oon mää sellatteeseen joskus kajonnu ennekin. Muista että katot kaikki samat asiat mitkä katot niinkuin ostaisit kitaraa. 4 strings is all you will ever need! |
Bilharzia 29.03.2004 23:25:55 | |
---|
Hmm.. Kitaran mää ostin sillain että katoin hintaa. En tienny koko vehkeestä mitään. Kunhan oli yhtenä kappaleena ja halpa hinta, ne oli ainoot mitä halusin. Hieno vehje tuli käteen kuitenkin.. En vaihtais pois. www.LifeofDebauchery.Com |
Eb-Aksu 12.04.2004 09:22:56 | |
---|
Että se ei oo mallia Harley Benton, niinku mun eka bassoni. Sen kanssa ei tuu muuta ku surua ja murhetta. Setäni on sairas, mutta maantie on vihreä. |
maelstrom 12.04.2004 11:07:45 | |
---|
Sekin riippuu yksilöstä. Minun hb:ni on mainiosti hintansa väärti. Mutta tosiaan hb on aina riski, koska huonoja yksilöitä riittää. On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
HC-Audio 12.04.2004 12:39:20 | |
---|
kato että kaikki kielet soi akustisesti löähes yhtä kovaa ja sustainissa ei ole eroa kielien välillä. Kato ettei satula ole liian alhaalla tai vinossa tjms. "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
basistinalku 12.04.2004 12:49:58 | |
---|
jos oot tilannu harley bentonin ni lykkyä tykö siitä varmaa tippuu kaula tai jotai muuta vastaavaa... syö suklaata! |
Bilharzia 13.04.2004 13:09:04 | |
---|
Hoho! Taisin tehdä sen emävirheen sitten. Halpa hinta houkutti ja hommasin Harley Bentonin. http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-155045.html Tommosen. Noh.. Sain sen ja tsekkailin ja täytyy sanoo ettei toi ny mikään paska oo, mutta viimestä kertaa mitään soittopeliä näin hommaan. Ei oo mitään ihmeempiä puutteita. Toi satula ny tuntuu olevan vähän kenkku. Hyvä basso hintasekseen ja näin alottelijalle. Se sopii mun käteen perkeleen hyvin ja kuulostaa hyvältä. Parempi se olis ollu ihan Suomesta käydä musakaupassa kattomassa joku edullinen käytetty. www.LifeofDebauchery.Com |
Keny 13.04.2004 13:45:51 | |
---|
Munla oli lainassa kerrran tollanen HB ja täytyy kylää sanoo et en oo ikuna niin paskalla soittimella soittanu kun ei se ollu munsta ees puusta tehty niin miten se vois soida. No makuasioita nää taas on ja voihan se olla et oli maanantai kappale. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
joku voisi tuoda miittiin sellasen hyvän harley bentonin jos nurkista löytyy. voidaan sitten kummastella ja näpelöidä. |
Trebla 13.04.2004 15:34:10 | |
---|
Pysyykös kolvi kädessä? Harley Benvidsonin HBB-bassoissa on (ainakin ollut) potikoiden kytkentä hieman omituinen ja joku on jopa siihen kehitellyt ratkaisun. http://www.bassbacke.de/hints/bass/electronics.htm Löytyy sieltä kytkiksien joukosta Jos kiinnostaa. Hei, täällähän on jo joku! |
Bilharzia 13.04.2004 19:05:14 | |
---|
Pysyykös kolvi kädessä? Hohoo!! En noita sähköhommia harrasta, mutta isä taasen. Pistänpä hatun alle ton linkin.. Ite kuitenkin avasin sen luukun ja katoin että miten se patteri on kiinni.. noh, se oli semmosella peltikäkkyrällä kiinni ja siihen patteriin en päässy käsiks hellästi. Mää ruuvasin sen irti ja lätkäsin sinitarralla sen patterin siihen runkoon tukevasti kiinni. Saas nähä miten kestää. Mutta ihan kotibassotteluun toi tuli. Reenaukseen ja äänitykseen. Elektroniikka-puoli oli huolella laitettu kuiteskin. Jos mut huolitaan bändiin joskus, ni sitten täytyykin ostaa ihan oikee basso. En mää tota ala retuuttaan. www.LifeofDebauchery.Com |
Antti1997 13.04.2004 22:16:02 | |
---|
Soittajalle soppaa. |
Niskamies 13.04.2004 22:32:33 | |
---|
4 strings is all you will ever need! |
Antti1997 13.04.2004 22:53:35 | |
---|
Tossa on stnan hyvä beisi. Vitsi kun ei just nyt oo rahaa, muuten hommaisin ton ite samantien.
Mä en oo ite koskaan soittanut bassoa, mutta oon ajatellu sitäkin kokeilla, että osais monipuolisesti kaikkia soittimia. Sitten onkin enää kitara näistä "perinteisistä" soittimista jäljellä. Vitsi kun pitäis vahvistinkin vielä hommata että ei tulis kauheen halvaks... toivottavasti tulee ees pari stipendiä keväällä...=) Soittajalle soppaa. |