Nidhöggr 31.01.2012 14:13:32 | |
---|
Lordin rumpalille (sille entiselle, Kitako sen nimi oli) olen sanonut että sen bändi on ihan paska. Heavy Metal Perseen laulajalle olen joskus kännissä kertonut kuinka mahtava biisi "Legenda Taikamiekasta" on. Nuo taitavat olla "kuuluisimmat", aika paljon muitakin pienten piirien muusikoita on tullut tavattua. "Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta."
-ruuvimeisseli |
Jawski: Lordin rumpalille (sille entiselle, Kitako sen nimi oli) olen sanonut että sen bändi on ihan paska. Mä olen toiminut sen autokuskina kerran baarin jälkeen. Corolla meni melkein limusiinista. : D |
Jokapaikanapina 31.01.2012 14:19:51 | |
---|
Deep Purplen ja Uriah Heepin tapasin taannoin bäkkäreillään. Kotimaisia en jaksa luetella. The Whosta tuttu Pete Townshend ja myös Guns n' Rosesin Slash ovat kumpikin vastanneet sähköposteihini. |
Milkop 31.01.2012 14:28:36 | |
---|
Jokapaikanapina: The Whosta tuttu Pete Townshend ja myös Guns n' Rosesin Slash ovat kumpikin vastanneet sähköposteihini. Entäs Jimmy Kimmel? "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Meadow 31.01.2012 14:58:03 (muokattu 31.01.2012 14:59:24) | |
---|
Olen ilmoittanut humalassa Mokoman rumpalille ja basistille, että he ovat homoja. |
Funkånaut 31.01.2012 15:15:50 | |
---|
Mä oon nähnyt Jämän Roosterissa. Ja Kari Peitsamon olen tavannut Tampereen pääkirjastossa. Enpä ole ennen ajanutkaan kaupungilla sataakahtakymppiä, ihan vaan tullakseni pelkkää nakkia katsomaan. Kuuntelen tälläistä |
rockjihad 31.01.2012 15:26:08 | |
---|
Ulkomaisista Shane Macgowan, Mani, Ray Davies, Allison Mosshart, John Lydon, Jack White ja Jack Lawrence eri yhteyksissä ajalta, jolloin itsekkin vielä asuin ulkomailla. Kotimaisia nyt tapaa jo duunin puolesta muutamia ja sitten siihen päälle vielä muut paikalliset hyvän-ja huonon päivän tutut. |
Veksi 31.01.2012 15:41:39 | |
---|
Tanssimusiikkia soittaneena olen muutaman kappaleen soitellut seuraavien hanuristien kanssa : Reino Markkula, Jorma Juselius, Veikko Ahvenainen ja laulu puolella yksi keikka Rauni Pekkalan kanssa! |
arppah8 31.01.2012 15:50:13 | |
---|
Meadow: Olen ilmoittanut humalassa Mokoman rumpalille ja basistille, että he ovat homoja. Olen ilmoittanut humalassa Janne Joutsenniemelle että Stone oli kova. Käski painua v***uun. Myös A.W. Yrjänä on tokaissut mulle ex-työpaikkani bäkkärillä CMXn keikan jälkeen "Voisitko mennä pois". Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Seba 31.01.2012 16:00:28 | |
---|
Funkonaut: Mä oon nähnyt Jämän Roosterissa. Ja Kari Peitsamon olen tavannut Tampereen pääkirjastossa. Mä oon ollut Jämän himassa. Postman Pat |
juuso a 31.01.2012 16:03:58 | |
---|
arppah8: Olen ilmoittanut humalassa Janne Joutsenniemelle että Stone oli kova. Käski painua v***uun. Myös A.W. Yrjänä on tokaissut mulle ex-työpaikkani bäkkärillä CMXn keikan jälkeen "Voisitko mennä pois". Taijat olla aika rasittava tyyppi.:P Omista uusimmista tapaamisista tulee mieleen Joel Melasniemi ja Antti Lehtinen. Joelin kanssa tuli enemmältikin turistua SMG:een keikan jälkeen ja tuli siinä sitten kuviakin otettua todisteeksi.:D Janne Tolsa ja Pecu Cinnari oli kerran Kuopion Henkassa. Tolsa kehaisi mulle ja mun kaverille (kun kehuttiin Stigmataa parhaaksi Tarotin levyksi) että "ootas kun kuulette mun soololevyä niin teijän päät räjähtää!" Annalan Marko kerran heitti yläfemman kun lähti bäkkärille ennen encorea. Nykäs Mattiakin on tullut nähtyä Jyväskylän Pommi-baarissa. En jaksanut tosin nimmaria pyytää, mulle riitti pelkkä yhtenäinen örinä jossa nostettiin kuppia ja toivotettiin hyvää vappendaalia. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
baron 31.01.2012 16:45:30 | |
---|
Kelpaako sellaiset joiden kanssa on soittanut? Lenni-Kalle Taipale, Mikko Mäkinen, Sami Pitkämö, Eero Koivistoinen, Peter Engberg, Teemu Viinikainen mm. Entäs joiden kanssa ryypännyt? Reiska Laine, Marzi Nyman, Pekka Sarmanto, Esa Pethman, Anssi Pethman, Antti Hulkko Muuten vaan tavattuja Machito, Little Gerhard, Rock-Jerry, Jussi Raittinen, M.A. Numminen You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Ali 31.01.2012 16:48:25 (muokattu 31.01.2012 16:49:52) | |
---|
John Petrucci 2003 Provinssin meetingisssä siellä jossain ihme musaliikkeessä ihme kylässä. Ei ollut kovin kummosessa pumpissa vielä. Pyysin nimmarin "harvinaiseen" Pokémon-korttiin, jonka sain oliko se Pokémon 2 ensi-illasta (lol). Olis halunnut omansakin, mutta eipä ollu ylimääräsiä mukana. Lälllälälää. Mattias Eklund Freak Kitchenin keikan jälkeen On The Rocksissa (oliko se loppusyksystä 2010 tai jotain). Paiskasin kättä ja hölisin jotain varmaankin noloa humalassa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
SnowCrow 31.01.2012 16:56:41 | |
---|
Kättelin Herbie Hancockia ja kehuin keikkaa kun bändi oli poistumassa Finlandia-talolta 2010 syksyllä. Sain myös nimmarin Headhunters-levyyn. 8) |
tsugaru 31.01.2012 16:57:15 (muokattu 31.01.2012 17:04:44) | |
---|
Andy McCoy huuteli allekirjoittanutta joskus Eerikinkadulla pöytäänsä. terveisin Prinsessa 65 Krakataun kontrabasisti en muista nimeä ja osa Siekkareista pyöri samoissa kuvioissa joskus sitten. Honey B & T-Bonesien ensimmäisen rumpalin eli Aijan veli-Ismon. - Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen |
2randpo 31.01.2012 17:20:38 | |
---|
Näin Jämän ruotsinlaivalla viime syksynä. Ja Remu tuli kerran länkyttämään Mustikkamaalla. Tässä tärkeimmät. |
Kailis 31.01.2012 17:32:49 | |
---|
Kaveri oli joskus kusella Tavastialla Riki Sorsan kanssa samalla laarilla. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Funkånaut 31.01.2012 17:39:58 | |
---|
Seba: Mä oon ollut Jämän himassa. Jos Jämäki oli paikalla, niin tällä voittaa. 2randpo: Näin Jämän ruotsinlaivalla viime syksynä. Tää on kans kova. Harvat tähän pystyy. Enpä ole ennen ajanutkaan kaupungilla sataakahtakymppiä, ihan vaan tullakseni pelkkää nakkia katsomaan. Kuuntelen tälläistä |
arppah8 31.01.2012 18:00:48 | |
---|
juuso a: Taijat olla aika rasittava tyyppi.:P Hoho, tätä ootinkin :) Myönnettäköön et Jannen tavatessani olin hiton päissään, ymmärtäähän sen ettei jaksa paljoa poppari semmoista katella. Varmaan saanut kuunnella Sten-hehkutusta ihan tarpeeksi. Eikä se AWkään varmaan ollut ihan juttutuulella het keikan jälkeen, silloin en ehtinyt itse asiassa sanoa vielä sanaakaan. Edellisen kerran bändin tuolla keikkaillessa meillä oli ihan mukava puolen tunnin juttutuokio keikan jälkeen. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
zekeode 31.01.2012 19:45:18 | |
---|
Robert Plant seisoskeli klubikeikalla vieressä, mutta en tohtinu häiritä. Siinäpä ainoa ja samalla myöskin valloittava tarina tästä aiheesta. :) Suomalaisia muusikoita ei lasketa. Netissä onkin joidenkin omien idoleiden kanssa tullut käytyä kirjeenvaihtoa. Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta -
Blogi |