Meadow 25.01.2012 20:34:57 | |
---|
Informaatiokameli: No ei se niin hyvä ollu. Oli se niin hyvä, muttei mitään Oscar-kamaa todellakaan. Joku Extremely Loud and Incredibly Closen kaltainen häpeilemätön 9/11 never forget-juusto vetoaa akatemiaan huomattavasti paremmin. |
Informaatiokameli 25.01.2012 20:41:50 | |
---|
Meadow: Oli se niin hyvä, muttei mitään Oscar-kamaa todellakaan. Joku Extremely Loud and Incredibly Closen kaltainen häpeilemätön 9/11 never forget-juusto vetoaa akatemiaan huomattavasti paremmin. No joo, oli se aika hyvä. Vaan tosiaan ei todellakaan mitään oscareissa nähtävää jöötiä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bongowing 25.01.2012 20:46:07 | |
---|
Meadow: Oli se niin hyvä, muttei mitään Oscar-kamaa todellakaan. Joku Extremely Loud and Incredibly Closen kaltainen häpeilemätön 9/11 never forget-juusto vetoaa akatemiaan huomattavasti paremmin. Mun mielestä Driven inhorealistinen väkivalta oli ikäänkuin upotettu leffaan kommentiksi. Ehkä just kritisoimaan tuota juustoisen toiminnan ja lattean väkivallan ihannointia. But where the heck is magenta? |
dixi19 25.01.2012 22:22:36 | |
---|
Bongowing: Mun mielestä Driven inhorealistinen väkivalta oli ikäänkuin upotettu leffaan kommentiksi. Ehkä just kritisoimaan tuota juustoisen toiminnan ja lattean väkivallan ihannointia. -SPOILAA LIEVÄSTI DRIVEA JA IHAN OFFLINEA KETJUUN MUUTENKIN-
Jep, Drivehan oli kuin Sofia Coppolan ohjaama Taxi Driver :) Päähenkilö oli aika häiriintynyt antisankari, mutta pintapuolisestihan suurin osa leffasta on niin tyyliteltyä, että Goslingin psyko näyttäytyy enemmänkin coolina - mikä on siis hieno twisti kerronnallisesti. Tarinahan oli vähän niin kuin klassinen satu tuotuna inhorealistisesti ns. oikeaan maailmaan, eli miltä näyttää kun se prinssi rohkea tulee pelastamaan prinsessaa: psykopaatti polkee miehen naaman muusiksi kengänpohjallaan hississä :) anomus.com |
Bluesmies 25.01.2012 22:48:24 | |
---|
Drive kyllä oli mulle vuoden 2011 paras elokuva. Ylivoimaisesti. Ihmetyttää, että yleensä nämä Oscar-pysteistä kamppailevat leffat julkaistaan aina juuri ennen Oscar-gaalaa. Onko tämä tarkoituksellista vai mikä vittu tässä oikein on? |
Swan 25.01.2012 22:52:50 (muokattu 25.01.2012 22:57:26) | |
---|
Bluesmies: Drive kyllä oli mulle vuoden 2011 paras elokuva. Ylivoimaisesti. Ihmetyttää, että yleensä nämä Oscar-pysteistä kamppailevat leffat julkaistaan aina juuri ennen Oscar-gaalaa. Onko tämä tarkoituksellista vai mikä vittu tässä oikein on? On. Kesän blockbustereiden loputtua näytetään alkusyksyllä ylijäämäpaskat (hankalasti markkinoitavat kuriositeetit, pienen budjetin genreleffat yms.), ja sen jälkeen alkaa sesonki. http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_season "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Bluesmies 25.01.2012 23:08:00 | |
---|
Swan: On. Kesän blockbustereiden loputtua näytetään alkusyksyllä ylijäämäpaskat (hankalasti markkinoitavat kuriositeetit, pienen budjetin genreleffat yms.), ja sen jälkeen alkaa sesonki. http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_season Oulrait. Tänks. Tämä selittääkin sen, miksi monesti paskimmat leffat näytetään vuoden vaihteessa ja vähän tämän jälkeen. |
BMF 27.01.2012 14:13:16 | |
---|
Beat your dick like it owes you money. |
Kulkunen 27.01.2012 15:58:41 | |
---|
|
Informaatiokameli 27.01.2012 16:34:14 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Meadow 27.01.2012 16:37:37 | |
---|
|
Informaatiokameli 27.01.2012 16:55:36 | |
---|
Meadow: En usko ennen kuin Informaatiokameli on nähnyt. Kerron sit miten meni. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
AnonHero 30.01.2012 13:51:12 | |
---|
Mun mielestä Rooney Maran ei pitäisi olla Oscar ehdokkaana. |
Meadow 30.01.2012 14:14:26 | |
---|
AnonHero: Mun mielestä Rooney Maran ei pitäisi olla Oscar ehdokkaana. Mielipiteesi on huono. Aivan oikeutettu ehdokkuus. |
AnonHero 30.01.2012 14:25:39 | |
---|
Meadow: Mielipiteesi on huono. Aivan oikeutettu ehdokkuus. Enemmän ärsyttää kyllä nuo selvät Oscarbait leffat kuten tuo yksi missä on Meryl Streep. |
juuso a 30.01.2012 14:49:49 (muokattu 30.01.2012 14:50:31) | |
---|
AnonHero: Enemmän ärsyttää kyllä nuo selvät Oscarbait leffat kuten tuo yksi missä on Meryl Streep. Mua ärsyttää koko Oscar-gaalan tekopyhyys. Kun ei voi antaa kaikille Oscaria, jonka sen ansaitsisi niin sitten annetaan seuraavana vuonna jostain huonommasta suorituksesta/leffasta jne, vain koska ko. näyttelijän vuoro ei ollut vielä edellisenä ja joku toinen oli ennen sitä jonossa. Enkä ymmärrä miksi joku Sandra Bullock sai Oscarin. Oon edelleenkin akatemialle siitä katkera. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
itsy 30.01.2012 21:24:17 | |
---|
juuso a: Enkä ymmärrä miksi joku Sandra Bullock sai Oscarin. Oon edelleenkin akatemialle siitä katkera. Ihmisiä nekin valitsijat vain ovat, ja sattuvat vain tykkäämään kun tuttu näyttelijä heittää murteen päälle yltiöpateettisessa kasvutarinassa. Huono rooli ja huono elokuva kyllä. Rooney Maran suorituksesta en itsekään koommin välittänyt (vaikka ihan hyvä olikin), mutten osaa sen ehdokkuudesta katkeroitua. Oscar menee kuitenkin hyvin todennäköisesti joko Meryl Streepille. Tai sitten Michelle Williamsille, koska kaikki tykkäävät Marilynistä ja roolissa hän on varsin hottis. Sad but table |
Swan 30.01.2012 21:37:59 | |
---|
Itchy: Oscar menee kuitenkin hyvin todennäköisesti joko Meryl Streepille. Tai sitten Michelle Williamsille, koska kaikki tykkäävät Marilynistä ja roolissa hän on varsin hottis. SAG-palkintojen myötä on myös Piikojen Viola Davis saanut vähän vauhtia kisaan, joten saattaa olla hyvinkin kategorian musta hevonen. Mara ja Glenn Close on molemmat käytännössä ulkona jo. Silti jos vetoa pitäisi lyödä, veikkaisin Williamsia, koska Akatemialla on tasaisessa kilvassa paha tapa suosia näyttelijöitä niistä elokuvista, joista eniten tykkäävät. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
|
nebby 02.02.2012 23:30:35 | |
---|
|