Rämppy 18.11.2011 09:49:35 | |
---|
Mun mielestä Bursting out on periaatteessa ok, mutta vähän turhan pompöösi ja latteasoundinen live. Mutta onhan se sellainen greatest hits. Tosin monet versiot ovat mun makuun vähän turhan laimeita verrattuna studioversioihin. Sain Bursting Outin joululahjaksi v. -78, ja kyllä sitä tuli aikoinaan veivattuakin. Mä tykkään eniten siitä livestä, joka julkaistiin osittain Living in the pastilla ja kokonaisuudessaan Stand Upin viimeisimmällä painoksella. No, olihan bändikin alkuvuosinaan hyvin erilainen, kuin 70-luvun lopulla. Mä tykkään enemmän alkuvuosien Tullista. En sitten malttanut olla sanomatta. |
2541 18.11.2011 10:02:14 | |
---|
jazzbass-73: mm. Mother Goose on nasta piisi soittaa Martinilla .. me like , sekä muut Andersonin ns. ' kitarapiisit '. IA:n kitarasoundin jujuhan piilee Martin - kitarassa sekä capon käytössä , jolloin saadaan se mandoliinimainen viilinki ;) ) Eiks Ianilla ole vielä osa nylon -kieliä? Andersonin kitarabiisit on tosiaan hienoja, miun suosikkeja ovat "Cheap Day Return", "Under Wraps 2" ja "Dungringill". Jotkut "Life's A Long Song" EP:n biisit kuulostavat ihan Roy Harperilta, mikä ei myöskään ole huono asia. |
jazzbass-73 18.11.2011 15:49:47 (muokattu 18.11.2011 16:10:45) | |
---|
Tuota nylonkieli - hommaa en oo kyl ees aatellu ... mut enivei yksi ehdoton helmi on myös ' Jack-In-The-Green ' SFTW - albumilta ; siinä on kyllä niin erikoisia tahtilajijuttuja , että Anderson varmaan päättikin soittaa sen takia kaikki instrumentit IHA ITE ;) Ei ois varmaan ukoilta taittunu ( ja tähän hymiö ) |
StJerky 09.12.2011 14:07:08 | |
---|
|
The Rikza 09.12.2011 15:37:13 | |
---|
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Qoshovius 10.12.2011 00:20:15 | |
---|
Responsible people don't go around their nipples twisted. |
Icy-Sun 30.01.2012 21:45:01 | |
---|
2541: Eiks Ianilla ole vielä osa nylon -kieliä? Eiköhän ne kaikki ole. Nykyisin soittelee erittäin pienikoppaisella ja teräskielisellä, vaan eihän se sama soundi olekaan. Itselläkin tulee monesti ihasteltua noita Ianin kitarabiisejä. Mainittakoon vielä Minstrel in the gallerylta One white duck. |
Icy-Sun 30.01.2012 22:00:56 | |
---|
Qoshovius: Kukakohan mahtaa korvata Andersonin tuossa Barren kokoonpanossa. Sinänsä hassua, että Barre mainitsi jossain haastattelussa Ianin haluavan nykyisin soittaa enemmän ja laulaa vähemmän (jonka nyt ymmärtää, kun ei oikeen tuo äänikään samaan tapaan vanhalla kulje), mutta Anderson lähtee Thick as a brick-soolorundille ja tuon albumin esittäminen kokonaisuudessaan saattaa vaatia miehen äänentuottoelimiltä aika paljon. |
Prisma-niminen musiikin erikoiskauppaketju myy Nothing is easy -Isley of Wight 1970 -liveä huikeaan 4,99 hintaan. Se on ehdottomasti parhaita Tull-livejä. On meininki ja taiteellinen puoli sekä äänityskin kivasti kohdallaan. Barre ei tuolla livellä nyt ihan loista soolokitaristina, mutta muuten on oikein hyvä ja viihdyttävä pläjäys. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Thomas Bleu 01.02.2012 12:19:19 | |
---|
http://www.myspace.com/dreadofballoons
http://www.myspace.com/liselund |
StJerky 01.02.2012 13:06:09 | |
---|
|
ipa 02.02.2012 18:00:03 | |
---|
Ohhoh, hieno homma! Tulipa yllätyksenä. |
Artturi 03.02.2012 14:34:46 | |
---|
Mielenkiintoista kyllä. Tämä taitaa klippien perusteella olla sellainen samanlainen jatko-osa kun oli aikanaan Tubular Bells II. Eli musiikillinen rakenne on jopa ärsyttävänkin samanlainen kuin ykkösosassa. Mutta ehdottomasti hienoa, että hra I. Anderson edelleen jaksaa progeillakin, vaikka itseasiassa nythän kylläkin retroillaan :-) |
Icy-Sun 04.02.2012 18:20:18 | |
---|
Minusta tuosta jää kyllä aika outo maku suuhun, kun soololevynä tuon Thick as a brick kakkosen julkaisee. Olisi nyt edes Barre mukana. Liekö sillä poiskin, ettei halua lähteä tuohon mukaan. Alkuperäisessä TAAB:ssä sen progeilun ohella vahvat laulumelodiat ovat tunnistettava elementti. Ne voivat jäädä tällä kertaa puuttumaan. Kesän Keitelejazz-keikalla Tulli nykykokoonpanon versioinnissa pisti härskisti korviin Digitaalipianosta otetut urut. Toivon, että sitä Hammond-soundia tulisi tuolle studiolevylle, jos urkua aikovat käyttää. Toisaalta urkuosasto jäi vähemmälle huomiolle heti 70-luvun jälkeen Ianin jutuissa. |
Thomas Bleu 05.02.2012 17:50:40 | |
---|
Icy-Sun: Minusta tuosta jää kyllä aika outo maku suuhun, kun soololevynä tuon Thick as a brick kakkosen julkaisee. Olisi nyt edes Barre mukana. Liekö sillä poiskin, ettei halua lähteä tuohon mukaan. Kieltämättä syö fiilistä, kun porukka vaihtuu Andersonin ympärillä jatkuvasti. Tietysti tämä on sooloprojekti, mutta raja Tullin ja tämän välillä on muuttunut kovin epäselväksi. Barre ja Doane Perry kun olisivat mukana, niin olisi edes vähän tunnetta pelissä. Joka tapauksessa hienoa, kun jaksaa vielä vääntää kakkososaa klassikolle. http://www.myspace.com/dreadofballoons
http://www.myspace.com/liselund |
StJerky 06.02.2012 10:07:29 (muokattu 06.02.2012 11:03:01) | |
---|
Icy-Sun: Minusta tuosta jää kyllä aika outo maku suuhun, kun soololevynä tuon Thick as a brick kakkosen julkaisee. Jossain sanoi, että kun tekee asioita Jethro Tullina niin yleisölle kelpaa vain rokki. Soolona kelpaa akustinen tunnelmointikin. Ianin haastattelu TAAB2 tiimoilta ja näytteitä levyltä: http://www.planetrock.com/music/ On Demand nappi, Nicky Horne, Wed. Feb.1. Haastattelu alkaa 20:43. |
StJerky 08.02.2012 13:20:24 | |
---|
|
blackmore81 10.02.2012 17:19:23 | |
---|
Rämppy: Mun mielestä Bursting out on periaatteessa ok, mutta vähän turhan pompöösi ja latteasoundinen live. Mutta onhan se sellainen greatest hits. Tosin monet versiot ovat mun makuun vähän turhan laimeita verrattuna studioversioihin. Sain Bursting Outin joululahjaksi v. -78, ja kyllä sitä tuli aikoinaan veivattuakin. Mä tykkään eniten siitä livestä, joka julkaistiin osittain Living in the pastilla ja kokonaisuudessaan Stand Upin viimeisimmällä painoksella. No, olihan bändikin alkuvuosinaan hyvin erilainen, kuin 70-luvun lopulla. Mä tykkään enemmän alkuvuosien Tullista. Minä kyllä jostain syystä tykkään kyseisestä lätystä. Eihän se soundeiltaan kyllä mikään huippu ole, mutta jotain siinä on mikä vetää puoleensa. Itselle Bursting Out on Aqualungin ohella se ensimmäinen kosketus Jethro Tulliin. Kaverin isällä oli se vanhalla C-kasetilla ja tuli lainattua se joskus yläasteikäisenä. Taitaapa olla muuten vieläkin lainassa se: Pitäisköhän palauttaa? DSiitä se meikäläisen Tull-fanituskin on aikoinaan lähtenyt. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
zombywoof 10.02.2012 18:24:01 | |
---|
Toi TAAB2 tubepätkä lupaili kyl aika hyvää kamaa, odottelen innolla. "Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
HaloOfFlies 12.02.2012 16:23:41 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |