Aihe: Susi : Tarina muusikosta
1
Demostudio
12.04.2004 21:35:27
Bändin nimi: Susi
Kappaleen nimi: Tarina muusikosta

URL: http://koti.mbnet.fi/taimo/Susi%20-%20Tarina%20muusikosta.mp3 (Mp3)

Nimi kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa.
Vaatturi
13.04.2004 00:40:35

Tämä on oikein mainio =) on vaikea ryhtyä sen enempään sanomaan, kun en mikään ammattilainen ole... jos nyt kuitenkin jotain. niin kertosäe voisi olla mahtipontisempi, mutta hyvä se on noinkin ja livenä tuo kertosäe varmaankin toimii paremmin.... en tosin tiedä, mutta Tämä oli hyvä =)

ps: pieni mainostus: minun bändilläni on pari äänittettä täällä. jos kiinnostaa niin bändin nimi on "Toistaiseksi nimetön" ei ole pakko käydä katsomassa, mutta jos on luppo aikaa.. nii käypääpä ja arvioikaa vapaasti =)
Kuollut kissa hauku ei... Häiriö
Vebu
13.04.2004 01:18:58
Äsh, jos olisin muistanut, olisin lähettänyt uudestaanmasteroidun version tästä tuolle Benille.
Bilharzia
13.04.2004 01:33:53
Se on siinä.. Oli hyvä biisi. Ei tosta paljoo puuttunu.

Säkeistössä vaan oli tollanen turhan liioteltu lakonisuus laulajalla. C-osa olis taasen voinu mätkästä nyrkillä naamaan enemmän.
www.LifeofDebauchery.Com
Tuuge
13.04.2004 14:45:35
Bassot jyrää!!!!! Ja stemmalaulajalla söpö "ranskalais aksentti"
Pääasia, että bassot kuuluu!
baron
13.04.2004 15:25:30

Kertosäe korviin tarttuva, tosin tuo mieleen "lätkäterminologian".

Onko akustinen rytmikitara hyvä ratkaisu?

Basso miksattu liian alas.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Vebu
13.04.2004 15:41:27 (muokattu 13.04.2004 15:42:17)
Noh, se basso on meinaan sellaista puuroa, ettei sitä kovin kovalle voi laittaa. Mutta huhhuh. En olisi kuvitellut, että joku kuulee tuon Laurin ranskalaisaksentin, jolle itse kukin meistä äänityksessä nauroi :P. Edes itse en kokonaisuudessa kuule sitä. Tuohon yhteen kommenttiin... Mitä on lakonisuus? Jos voisin lauluani mitenkään parantaa :)?
NHR
19.04.2004 16:58:33

Biisi on loistava, ainoastaan sovitusta voisi hieman muuttaa. Akustinen rytmikitara ON hyvä juttu, mutta kertosäkeessä sen voisi jo korvata sähköisellä ja lievästi särjetyllä. Tai onhan siellä kertsissä särökitaraa, mutta se saisi soida kovempaa, kun taas akustisen voisi jättää kertsissä kokonaan pois. Näin tulisi vielä enemmän kontrastia säkeistön ja kertosäkeen välille. Mielestäni tuollainen vähäeleinen laulu sopii säkeistöihin juuri hyvin, mutta kertsissä voisi lauluunkin vielä voimaa lisätä. Mutta on tämä jo näinkin ihan hiton hyvä.
kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt