PJS 12.04.2004 19:30:19 (muokattu 12.04.2004 19:58:16) | |
---|
Komppisäröä olen hankkimassa ja vaatimukset edellyttää sen että pedaalin pitäisi taipua raskaaseen musiikkiin, ei sellasta highgain-sihinää vaan sellasta karheaa-raskasta saundia oon hakemassa.. Vahvarina toimii 100W Fenkun performer 1000 (nyk. rock pro) hybridi kombo.. Ite oon miettiny, notta procon Rat vois olla passeli, hieman olen ajatellut myös bossin ds-1:stä. Overdrive tyyppiset pedaalit ei tod.näk oikein toimi ton mun vahvarin kanssa, ku ei siel oo ku yks putki särökanavalle..eli distortionia pitää olla.. Mitäs te kokeneemmat ehdottaisitte.. Ja haulla kattelin jo. Ja mahdollisimman halpa tietenkin, ehdoton hintakatto on 110 € mieluusti alle tuon... Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Miekkonen 12.04.2004 19:34:37 | |
---|
Hughes&kettner tubefacftor. |
Niskamies 12.04.2004 19:37:38 | |
---|
DS-1:sen pitäisi toimia tossa tarkotuksessa. Ite omistin sellasen joku pari viikkoa, mutta sitten möin sen. 4 strings is all you will ever need! |
PJS 12.04.2004 19:47:07 (muokattu 12.04.2004 19:48:24) | |
---|
Tubefactor olis muuten aika siisti, mut sehän taitaa maksaa aika paljon...Ja uutta vahvariakaan en ole vielä ostamassa, joskus vois sitte ostaa sen putkinupin ja kaapin, mut ei nytte...eli ei tarvii vahvarin vaihdostakaan ehdotella. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Cornflake 12.04.2004 19:50:20 | |
---|
PJS: Tubefactor olis muuten aika siisti, mut sehän taitaa maksaa aika paljon... Eli taas pitäisi löytyä helvetin halpa ja hiton laadukas vehje samoissa kuorissa. Nuo on aika harvassa. Lick my lovepump! |
mongoloidi 12.04.2004 19:52:59 | |
---|
DS-ykkönen toimii varmasti aika hyvin tossa tarkotuksessa. "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
PJS 12.04.2004 19:54:52 (muokattu 12.04.2004 20:02:16) | |
---|
PJS: Eli taas pitäisi löytyä helvetin halpa ja hiton laadukas vehje samoissa kuorissa. Nuo on aika harvassa. Kiitos tosta, hyvin päätelty toi...no okei ehkä tosta sai vähä sellasen kuvan et taas on joku aloittelijna etsiskelemässä 10€ metallica saundia. En mämitään helvetin halpaa hae. Kyllä se saa maksaa 100kin euroa....mut kyl se yli 200 euroa on mulle liikaa. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
ReBeat 12.04.2004 19:57:46 | |
---|
Osta multa Carl Martin Heavy Drive. Soundiskaala on LAAJA. Tekemällä ei synny musiikkia. |
PJS 12.04.2004 20:00:05 | |
---|
Osta multa Carl Martin Heavy Drive. Soundiskaala on LAAJA. vielä kun saisi vähän kuvailua, mieluusti levytettyjen esimerkkien muodossa...Ja toi on joku overdrive vai? Overdrivet on nounou ku ei löydy ku yks putki tosta mun pelistä niin se on ihan turha hakee sitä overdrive+putkivahvari saundia sillä. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
ReBeat 12.04.2004 20:09:36 | |
---|
Toi on distortion, ei overdrive. Nimestä voisi toki muuta päätellä. Levytettyjä esimerkkejä en osaa sanoa, mutta voisin koittaa nauhottaa ite jotain klippejä ja laittaa sulle sähköpostia sitten. Tekemällä ei synny musiikkia. |
PJS 12.04.2004 20:13:03 | |
---|
Toi on distortion, ei overdrive. Nimestä voisi toki muuta päätellä. Levytettyjä esimerkkejä en osaa sanoa, mutta voisin koittaa nauhottaa ite jotain klippejä ja laittaa sulle sähköpostia sitten. millanen vahvari sulla mahtaa olla, toi ite nauhotettu esimerkki olis tosiaan kaikkein paras saatavilla oleva sample. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
superfly 12.04.2004 22:00:16 (muokattu 12.04.2004 22:00:34) | |
---|
Suosittelen taas Bossin OS-2:sta. Seon distortion/overdrive, ja voit sekoittaa näitä molempia haluamasi määrän. Monipuolinen purkki, josta löytyy aika hyvin tuon DS-1:sen äänimaailma ja vielä paljon muutakin. Aika kinkkinen ruuvattava tuo on tosin. Harppu on alaston piano |
wiggy 13.04.2004 00:00:58 | |
---|
vielä kun saisi vähän kuvailua, mieluusti levytettyjen esimerkkien muodossa...Ja toi on joku overdrive vai? Overdrivet on nounou ku ei löydy ku yks putki tosta mun pelistä niin se on ihan turha hakee sitä overdrive+putkivahvari saundia sillä. Ei mun käsittääkseni putkien määrä vastaa suoraan driven määrää. Mut jos sitä tarkotat, että yks putki ei tee putkivahvistinta ni sitte oon ihan samaa mieltä. joopa joo, jaapa jaa, trallallaa |
Super-Jari 13.04.2004 07:15:27 | |
---|
Minulla ei ainakaan Digitechin metalmaster oikein vakuuttanut. Ääntä ei oikein irronnut. Osta vaikka Behringerin V-amp2, siitä saa ruuvattua säröä jos minlälaista eikä hintakaan päätä huimaa. 150-170€ uutena. Kituva eläin pitää lopettaa |
Deranged 13.04.2004 08:44:44 (muokattu 13.04.2004 08:45:01) | |
---|
Komppisäröä olen hankkimassa ja vaatimukset edellyttää sen että pedaalin pitäisi taipua raskaaseen musiikkiin Kokeile MXR Dimeä (Panteran äijän signature-distortion, toiminee muussakin hevissä) Mulla on kohta 2 vuotta ollut Korg ds104 Hyper Distortion aktiivisesti käytössä, on hyvä. (Cannibal Corpsemaista komppia ja paljon muuta irtoaa). Näitä ei vaan enää tehdä, ja voi olla huonosti saatavilla. DOD FX86b Death Metal on myös raaka. Monenlaisia mättösäröjä lähtee myös Zoom 505:stä, ja lisäksi saa muita efektejä, kuten hintaan nähden kohtalaisen delayn. |
Von Härskiburg 13.04.2004 09:41:42 | |
---|
Monenlaisia mättösäröjä lähtee myös Zoom 505:stä, ja lisäksi saa muita efektejä, kuten hintaan nähden kohtalaisen delayn. En kyllä tuosta lähtisi etsimään juuri minkäänlaisia säröjä, on näetsen kaikissa niin surkea atakki ja kylmä saundi. Hä? |
Osta Digitechin tone driver. Siinä on yksi monipuolisimmista overdriveistä joita olen käyttänyt. Ja hinta 75euroa thomannilla. Digitechin palstalta löytyy ääninäytteitä... ...Näin kupin ja lautasen... |
Deranged 14.04.2004 10:40:11 (muokattu 14.04.2004 10:40:31) | |
---|
on näetsen kaikissa niin surkea atakki ja kylmä saundi. Surkea atakki saattaa johtua siitä että noise gate on päällä. Se pois ja paranee huomattavasti. En itse havainnut muita isoja ongelmia tuon laitteen kanssa. Tosin siitä on jo vuosia kun omistin tuollaisen. Ja jos kaverilla on vahvarissa putki lämmittämässä niin ei haittaa vaikka pedaalista lähtis miten kylmä soundi tahansa, lämpiää kyllä. Ainakin oman rajallisen kokemukseni mukaan. |