Aihe: Electro harmonix deluxe memory man
1
Petri358
29.01.2012 13:48:42
Juu, tiedän, että tästä laitteesta on suunnilleen milkjoona topiccia, mutta:

Mitä eroa on tällä uudella alumiinilaatikkoversiolla tähän vanhempaan (repro) peltilaatikkoiseen?

En ole löytänyt tätä peltilaatikkoversiota uutena muualta ku Discolandilta
http://www.discoland.fi/discokanta_display_2011.php?pkey=1111666294
ja tuntuu melko isolta hinnalta tuo 317,00 €, kun Uraltonella ja T-kaupassa toi alulaatikkopökäle maksaa 285,00 €
GrooverMan
29.01.2012 15:17:22
Petri358: Juu, tiedän, että tästä laitteesta on suunnilleen milkjoona topiccia, mutta:

Mitä eroa on tällä uudella alumiinilaatikkoversiolla tähän vanhempaan (repro) peltilaatikkoiseen?

En ole löytänyt tätä peltilaatikkoversiota uutena muualta ku Discolandilta
http://www.discoland.fi/discokanta_display_2011.php?pkey=1111666294
ja tuntuu melko isolta hinnalta tuo 317,00 €, kun Uraltonella ja T-kaupassa toi alulaatikkopökäle maksaa 285,00 €

Muistan lukeneeni että siinä on joku chippi sisällä erilainen, niitä ei kai enää ollu mistään saatavilla joten oli pakko korvata toisella. Kun Uraltonella oli vielä jäljellä tota vanhempaa, mainostivat sitä parempisaundisena. Tämä siis täysin hear-sayta, en ole rinnakkain noita kokeillut.

Ja onhan niissä kokoeroa, uusi on pienempi.
I started out with nothing, and I still got most of it left. - Seasick Steve
erty
29.01.2012 15:32:31
Kannattaa sit kysyä Discolandilta etukäteen onko tota vanhempaa peltiversiota vielä jäljellä jos sieltä tilailee. Aika harvassa taitaa olla noi liikkeet mistä noita löytyy uutena.
Petri358
29.01.2012 15:47:10
Rohkeimmat on mainninut jonkun EU-direktiivin estäneen näitten vanhan repron tuomisen koskien komponenttien vaarallisten aineitten pitoisuuksia???

Onx nää pelti-reprot tehty venäjällä?
GrooverMan
29.01.2012 18:50:00
Onx nää pelti-reprot tehty venäjällä?

Oon ymmärtäny että Big Muffit oli ainoita venäläisvalmisteisia EHX tuotteita. Eli ei.
I started out with nothing, and I still got most of it left. - Seasick Steve
Petri358
29.01.2012 20:36:56
Ok! Mulla oli back in the day tommonen, jonka sitten hukkasin.
1999 käppäilin kylillä ja näin musaliikkeen ikkunassa samanlaisen ja menin ostamaan sen. Komee puulatikko ja poweri.
Käytin sitä muutaman kerran ja sitten jäikin vähän taka-alalle.
Nyt en löydä sitä mistään. Autotallissa miljoona laatikkoa, jokka okis potentiaalisia paikkoja pökäleelle #"&kele!
Aattelin tuikata kiertoon, kunjan löydän vekottimen!
Jos oon tullu toimeen ilman yli kymmenen vuotte, en vissiin tartte sitä ;)

Olen vakuuttunut että löydän sen, joten jos on halukkaita ni voipi vinkata mulle pikaviestiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)