Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sonisphere 2012
1
mattitatti
29.01.2012 11:36:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ois kysymys kokeneemmille kalasatamakävijöille tätä sonifääriä koskien. Kun siellä on nyt se maailmankuulu MetallicA soittamassa.
 
Tälläinen 15v. teinihomohevariangstiemopelle haluais nähdä jätkät eturivistä. Niin mitä tämä vaatii? Viikon telttailun porteilla vai riittääkö että tulee aamulla aikaseen?
 
Ja entäs sitten, kun on muut bändit muutaman tunnin soitellu, ja rupeaa pissittämään. Mitäs sitten tehrään?
 
Kysymys on muutenkin kaikille festari-kävijöille, kun itse en ole vielä (häpeäkseni) yhdelläkään käynyt.
 
"It's better to burn out than to fade away"
Parasite
29.01.2012 11:47:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattitatti: Mulla ois kysymys kokeneemmille kalasatamakävijöille tätä sonifääriä koskien. Kun siellä on nyt se maailmankuulu MetallicA soittamassa.
 
Tälläinen 15v. teinihomohevariangstiemopelle haluais nähdä jätkät eturivistä. Niin mitä tämä vaatii?

 
Kyynärpäät.
 
"Arskan leffoissa kameramiehet käyttää stuntteja, koska normaalit kameramiehet ei voi taltioida mitään niin päällikköä"
Funkånaut
29.01.2012 11:50:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasite: Kyynärpäät.
 
Ja nopeat jalat.
 
"Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - Paavo Väyrynen Kuuntelen tälläistä
dinghie
29.01.2012 12:11:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattitatti: Ja entäs sitten, kun on muut bändit muutaman tunnin soitellu, ja rupeaa pissittämään. Mitäs sitten tehrään?
 
Kuse pulloon, tai pyydä kaveria jäämään paikalle.
 
Ja jos et kehtaa pelkästään kyynärpäitä käyttää, huutele vaikka että 'sori, mulla on koira tuolla eturivissä'.
 
Ronttimus: Reikä se on massellakin.
Räkkipeli
29.01.2012 14:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sangen liikuttavaa. :D
 
Eikait siinä muuta ku aikasin paikalle ja juokset sinne. Mutta nyt on pakko korostaa sitä tosiseikkaa, että vaikket eturiviin pääsisikään, se ei tarkoita sitä ettetkö saisi hyvää paikkaa. Viime kesänä siellä ollessani totesin että kentän keskellä on ehkä paras mahdollinen paikka. Ei tarvitse vahtia kusihädässä mitään, ja pääsee saman tien takaisin mestoille.
 
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä."
Jackie
29.01.2012 17:46:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räkkipeli: Sangen liikuttavaa. :D
 
Eikait siinä muuta ku aikasin paikalle ja juokset sinne. Mutta nyt on pakko korostaa sitä tosiseikkaa, että vaikket eturiviin pääsisikään, se ei tarkoita sitä ettetkö saisi hyvää paikkaa. Viime kesänä siellä ollessani totesin että kentän keskellä on ehkä paras mahdollinen paikka. Ei tarvitse vahtia kusihädässä mitään, ja pääsee saman tien takaisin mestoille.

 
Monta tuntia ennen pääesiintyjää olit itse paikalla? En minäkään eturiviin halua mutta ei siellä ihan takanakaan haluis olla.
 
Räkkipeli
29.01.2012 20:59:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jackie: Monta tuntia ennen pääesiintyjää olit itse paikalla? En minäkään eturiviin halua mutta ei siellä ihan takanakaan haluis olla.
 
Siis ei sillä ollut väliä millon tuli paikalle kun jengi ei todellakaan peitonnut koko permantoa. Siellä oli jopa väljää.
 
Tänävuonna on varmaan enemmän jengiä.
 
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä."
mattitatti
29.01.2012 21:00:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, olen melko intohimoinen tuon fanituksen suhteen, niin alueen keskivaiheilla oleminen ei ole vaihtoehto :DD
 
Ja eturivi myös siksi, että pituutta on _vähän_
 
"It's better to burn out than to fade away"
Räkkipeli
29.01.2012 21:34:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattitatti: Niin, olen melko intohimoinen tuon fanituksen suhteen, niin alueen keskivaiheilla oleminen ei ole vaihtoehto :DD
 
Ja eturivi myös siksi, että pituutta on _vähän_

 
Ymmärrän. Tulihan sitä itekki joskus..
 
Onnea vaan paikan saamiseen ja sen pitämiseen.
 
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä."
Harris
03.02.2012 13:40:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, liput hommattu. Ei tarvii olla maanantaina koneen ääressä. Aina on eturiviin päässy jos siltä on tuntunut.
 
" Jäähyn syy: Kaikki jäähylle"
TTV
04.02.2012 02:02:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harris: Jaahas, liput hommattu. Ei tarvii olla maanantaina koneen ääressä. Aina on eturiviin päässy jos siltä on tuntunut.
 
Sama täällä, ongelmana vain että taitaa olla jo kahdet liput taskussa. Jos näin onnettomasti pääsi käymään, niin myyn ylimääräisen listahintaan ilman voittoa vaikkapa täällä torilla. Vahvistan tilanteen ens viikolla kun firmavaraukset todella konkretisoituu.
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Munamankeli
13.02.2012 20:54:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en usko että on järkeä mennä eturiviin aamulla heti odottamaan. Tämä siksi, koska pääset luultavasti vielä myöhemminkin eteen, koska samalla lavalla luultavasti soittaa myös muita bändejä ennen Metallicaa, ja kun muillakin lavoilla soitetaan nii immeiset liikkuu melko ahkerasti. Veikkaan myös että jos menet aamulla odottamaan sinne ja odotat kokopäivän lavan edessä, niin 20 minuuttia ennen Metallicaa joku humalainen 2,3m / 130 kg harley nahkatakkinen jorma tulee juuri eteesi.
 
Kasu-_-
15.02.2012 15:24:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...joku humalainen 2,3m / 130 kg harley nahkatakkinen jorma tulee juuri eteesi.
 
Tämä on koettu monesti. Pienempänä ei vaan pärjää aina vaikka ois kuinka kyynärpäätaktiikalla liikkeellä. Jos pääsee rautoihin kiinni niin on usein jo voiton puolella.
 
Drunk'n'roll & The Goat Radio
Munamankeli
16.02.2012 20:59:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimevuonna Sonispheressä pääsin melkein eturiviin katsomaan Slipknottia, ehkä 3 riville jo pelkästään sille että menin 1 tuntia ennen alkua odottamaan. Sen jälkeen alkoi tulla melko paljon siihen taakse porukkaa ja ehkä 20 min ennen alkua juuri tommone "jääkaappi" rynni siihe eteen... Noh kyllä se lähti siitä kun ihmiset siinä anto aika kovaa kritiikkii siitä että jotkut oottanu monta tuntia siinä ja yks tulee vaa eteen. Se ei haittaisi jos pienempi ihminen rynnisi eteen, muttakun semmone 2,3m pitkä ja selkä kun pingispöytä, jonka takaa ei todellakaan näe mitään.
 
Jokapaikanapina
17.02.2012 00:09:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ghost olisi eittämättä mukava nähdä.
 
Munamankeli
27.02.2012 14:43:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tuli itsekkin hommattua liput. :)
 
Tappokirves
28.02.2012 18:00:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Ghost olisi eittämättä mukava nähdä.
 
Ostin Ghostin takia liput.
 
Mies hiljenee viinalla, nainen nyrkillä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «