Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pleksiä Squieriin (PB Standard Affinity)?
1
Jonte
28.01.2012 14:30:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens
 
Satuin kymmenen vuotta sitten saamaan käsiini harvinaisen hyvän yksilön Squierin Precision Affinity- sarjasta. Tämä herättää hymyilyä lukijoissa, mutta ihan oikeasti sattui kerrankin käteen onnistunut kappale. Sillä olen soitellut tanssibändeissä näin kauan, ja hyvin on parin sadan euron lapio kelvannut kaikkiin mittelöihin. Nyt vaan alkaa pleksi ruveta murenemaan. Ei näytä Fender Standard PB:n muoviläppä istuvan tuohon malliin, niin että jos joku on saanut ostettua samanlaiseen viuluun pickguardin, niin vinkkiä tänne päin sitten.
 
Jonte
 
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
jabaduu
29.01.2012 07:20:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tilasin aikanaan SPELEKTRONIIKASTA, ja kävi heittämällä.
 
Jarmo lehtonen
Jakkeko
30.01.2012 14:29:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ainakin uskon... Mulla on ollut käsissäni pari päivää (erään vaihtokaupan seurauksena) tuollainen Affinity ja kun vertailin sitä Japanin Fenderiini, en voinut kuin ihmetellä laitteen suhteessa hyvää laatua. Ero Japanialaiseen oli melko pieni...
 
Asia kiinnostaa henkilökohtaisesti sen takia, että mulla on eräässä projektibassossa todennäköisesti 90-luvun lopun Koren Squier Pro Tonen body. Tuohonkaan ei Fenderin plexi istu (ostin sellaisen jo tietysti...). Onko tuo sinun Squierin plexi 14-reikäinen vai 13-kuten Fendereissä? Jääkö Fenderin plexi "lyhyeksi", ts. ei peitä potikkarouttausta kokonaan?
 
rokrokpoprok
Jonte
01.02.2012 18:34:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jakkeko: Minä ainakin uskon... Mulla on ollut käsissäni pari päivää (erään vaihtokaupan seurauksena) tuollainen Affinity ja kun vertailin sitä Japanin Fenderiini, en voinut kuin ihmetellä laitteen suhteessa hyvää laatua. Ero Japanialaiseen oli melko pieni...
 
Asia kiinnostaa henkilökohtaisesti sen takia, että mulla on eräässä projektibassossa todennäköisesti 90-luvun lopun Koren Squier Pro Tonen body. Tuohonkaan ei Fenderin plexi istu (ostin sellaisen jo tietysti...). Onko tuo sinun Squierin plexi 14-reikäinen vai 13-kuten Fendereissä? Jääkö Fenderin plexi "lyhyeksi", ts. ei peitä potikkarouttausta kokonaan?

 
Jep, 14- reikäinen se on. Eikä missään Fenderin sivuilla eikä Squieria myyvän T-kaupan sivuillakaan näytä olevan sopivaa. On käynyt mielessä irroittaa koko läpyskä, kasata palaset yhteen, piirtää se pleksilevylle ja koettaa leikellä samanlainen. Muuten ei väliä vaikka tuo pleksi risa onkin, mutta kun plugi ja potikat ovat siinä kiinni. Hankala verrata Fenderin originaalia pleksiä pituuden puolesta, kun ei ole sitä hallussa. Ei voi laittaa päälle ja kokeilla.
 
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «