t0mmi: Muistelen että Foo Fightersin konsertin yhteydessä puhuttiin n. 30 000 hengen kapasiteetista. Jossain muistelen että Green Dayn yhteydessä puhuttiin 35 000 ja 5000 lisäoptio. Periaatteessa sama kuin Stadikan kapasiteetti. "Short On Long Term Goals" |
Burn 29.01.2012 00:26:16 | |
---|
80e on suhteellisen suolanen hinta Gojirasta ja reisille soitetusta Black albumista. Emmää jaksa lähtee. http://nereusprojekti.net/ |
nappero 29.01.2012 10:57:57 | |
---|
Burn: 80e on suhteellisen suolanen hinta Gojirasta ja reisille soitetusta Black albumista. Emmää jaksa lähtee. Nimenomaan. |
Fantasmic 29.01.2012 17:46:28 | |
---|
Stradlin: Eihän Lulu voi olla paska, koska Lou Reed on varmasti myynyt sen miljoona levyä ennen kuin olet syntynyt. Jos Reed on myynyt yli miljoona levyä, maailmassa on jotain hyvin, hyvin pahasti vialla. |
aivokuolio 29.01.2012 17:56:33 | |
---|
Fantasmic: Jos Reed on myynyt yli miljoona levyä, maailmassa on jotain hyvin, hyvin pahasti vialla. Onko Velvet Underground mielestäsi paskaa? |
Stradlin 29.01.2012 18:14:18 | |
---|
Fantasmic: Jos Reed on myynyt yli miljoona levyä, maailmassa on jotain hyvin, hyvin pahasti vialla. Kerjäätkö nyt jotain sellaista facepalm-kuvaa tähän, vai mistä moinen aivopieru? "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
arsu 29.01.2012 20:10:42 | |
---|
Tais olla 5. kerta kun Metallican näin Kirjurin Sonispheressä. Ja luultavasti viimeinen ja ylivoimaisesti huonoin. Oli hyvä tunnelma, hieno ilta ja kaikinpuolin muuten puitteet niin hyvin kuosissa kun festareilla vaan voi olla mut on bändi parhaat päivänsä nähnyt jo ajat sitten. Ja samaa ihmettelen; ei ole rakettitiedettä biisit joita on soitettu tuhansia kertoja niin miten on mahdollista että noin vihkoon vedetään? Oon mä joskus erittäin hyviäkin Metallica-keikkoja nähnyt. Ja nyt kun paikka vaihtuu kalasatamaan niin en liikoja odottaisi. Ainakin kesän Foo Fighters - keikasta jäi paikasta melkoisen paska kuva. Asfalttihelvetti satamassa - jos ja kun tuulee niin lavalta kantautuu lähinnä pyörivää epämääräistä mölinää. Mut pieni jurri, soundi- ja keikkapoliisilasit syvälle komeroon ja päättää valmiiksi että "tää on mahottoman kova" niin kai tuollakin viihtyy. All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. -Brant Bjork |
Rhapa 29.01.2012 21:22:14 | |
---|
|
Quru 29.01.2012 23:15:28 (muokattu 29.01.2012 23:18:11) | |
---|
En jaksa lähteä keikalle, koska sitä täydellisen tarkkaa soittoa voi kuunnella levyiltäkin. Tekisivätpä jätkät jotain virheitä livenä niin tulisi elävämpää meininkiä, mutta ei, täydellisesti vetävät. Jos Lou Reed tulisi myös ja vetäisivät Lulun kokonaisuudessaan, voisin harkita. Lou on sentään inhimillinen eikä soita aina metronomintarkasti, kuten Metallican tyypit, varsinkin Lars. Kakka roiskusi. |
bedlam 30.01.2012 13:29:14 (muokattu 30.01.2012 13:31:06) | |
---|
Oletin, että kaikki palstalaiset ovat huomanneet Aaarghin olevan huumorimiehiä. Mutta aina löytyy joku, joka menee jekkuun. http://www.petrified-eye.net |
Wradlin 30.01.2012 13:42:12 | |
---|
bedlam: Oletin, että kaikki palstalaiset ovat huomanneet Aaarghin olevan huumorimiehiä. Mutta aina löytyy joku, joka menee jekkuun. Itse luulin että se ei vitsailisi niinkään vakavasta aiheesta kuin Metallica. |
MegaMan 30.01.2012 14:05:43 (muokattu 30.01.2012 14:07:25) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=gOKS2762HLE Ei vittu mitä paskaa!!! Ihan koulun yläasteen musiikkiluokka -osastoa. Siis täysin ala-arvoista. Olin paikalla ja 90€ tuosta suorituksesta oli aivan liikaa. Vähän sama kuin ostais 80-luvun mersun ja maksais siitä paskasta nykymersun hinnan vain koska se on mersu. Euroakaan en enää Metallica Oy:hyn panosta. Minä juon kossua!!! |
J.Nikkanen 30.01.2012 14:10:03 | |
---|
bedlam: Oletin, että kaikki palstalaiset ovat huomanneet Aaarghin olevan huumorimiehiä. Mutta aina löytyy joku, joka menee jekkuun. Tässä ketjussa kuuluu mennä jekkuun. Ja jekutella muita. Silloin tällöin itseäänkin. |
Booombox 30.01.2012 21:18:14 | |
---|
Wradlin: Niin, Sonispheressähän taisi olla vain 60 000 katsojaa. Ihan pikku keikka, tuskin Metallicaa edes kiinnostaa soitella nuin pienelle porukalle. Ei minuakaan kiinnostaisi. Heh heh, jätetään tämä tähän vain. Kaikilla on valitettavasti oikeus mielipiteeseen. E: En minä pahalla, peas and law vaan kaikille. Muistaakseni 80 000 katsojaa. Niin, tuskimpa tommosen jengin edessä miettii että onko se paikka Pori, Pariisi vai Peking. Ammattilaiset vetää keikat aina täysillä. Ja älkää pliis aliarvioiko Poria, olisi muutto sinne tiedossa maaliskuussa. yesterday I woke up sucking a lemon |
Wradlin 30.01.2012 22:21:43 | |
---|
Tukee: Muistaakseni 80 000 katsojaa. Niin, tuskimpa tommosen jengin edessä miettii että onko se paikka Pori, Pariisi vai Peking. Ammattilaiset vetää keikat aina täysillä. Ja älkää pliis aliarvioiko Poria, olisi muutto sinne tiedossa maaliskuussa. Pikainen googlettelu näyttäisi että 60 000 katsojaa, mutta varmaksi en osaa sanoa. |
Funkånaut 30.01.2012 22:25:52 | |
---|
Tukee: Ja älkää pliis aliarvioiko Poria, olisi muutto sinne tiedossa maaliskuussa. Otan osaa. "Don't play what's there, play what's not there" - Miles Davis Kuuntelen tälläistä |
Rhapa 31.01.2012 07:05:10 | |
---|
Tukee: Muistaakseni 80 000 katsojaa. Niin, tuskimpa tommosen jengin edessä miettii että onko se paikka Pori, Pariisi vai Peking. Ammattilaiset vetää keikat aina täysillä. Ja älkää pliis aliarvioiko Poria, olisi muutto sinne tiedossa maaliskuussa. Itsekin muistan olleen puhe 80 000:sta. Tosin minulla on tunnetusti todella huono muisti. |
MegaMan 31.01.2012 07:34:41 | |
---|
Otan osaa. Höh?!?! Mitäs Porissa on vikana? Ainakin ne pärjää jääkiekossa paremmin kuin eräskin kerho ;) Minä juon kossua!!! |
Funkånaut 31.01.2012 09:51:24 | |
---|
MegaMan: Höh?!?! Mitäs Porissa on vikana? Ainakin ne pärjää jääkiekossa paremmin kuin eräskin kerho ;) En oo HPK-fani, ku Tampereelta oon kuitenski kotosin. KOO-VEE! Ei vaa, Porissa on vikana vaa ihmiset. Ja liikennesuunnittelu. Jos Porista vaihtais ihmiset ja suunnittelis liikenneyhteydet uudelleen, ni vois ehkä olla ihan kiva. Enpä ole ennen ajanutkaan kaupungilla sataakahtakymppiä, ihan vaan tullakseni pelkkää nakkia katsomaan. Kuuntelen tälläistä |
J.Nikkanen 31.01.2012 10:27:04 | |
---|
Funkonaut: En oo HPK-fani, ku Tampereelta oon kuitenski kotosin. KOO-VEE! Ei vaa, Porissa on vikana vaa ihmiset. Ja liikennesuunnittelu. Jos Porista vaihtais ihmiset ja suunnittelis liikenneyhteydet uudelleen, ni vois ehkä olla ihan kiva. Mutta siellä on ihan kiva ranta, paitsi että vesi on helvetin kylmää ja iltasella on hyttysiä ihan vitisti siinä tien varressa kun kävelee rannalta pois. |