mie 12.04.2004 15:17:46 | |
---|
Live-esityksissä on ihan sama miltä se tuotos kuulostaan kunhan se näyttää hyvältä. (hymiö) Minun kirjootuskistani et löydäkirotus virhe itä ,etkä kieli oppi etkä yhdysja väli, merkki virheet.
IHKK #10 |
Mark-Ken 12.04.2004 15:55:57 | |
---|
Ihan makee keikka sinänsä, mutta se laulaja on pellen näköinen. :D |
Joees 12.04.2004 16:02:58 | |
---|
Ihan makee keikka sinänsä, mutta se laulaja on pellen näköinen. :D Civil Warin aikana vaihtui kuteet kolme kertaa. Heh! Groooove is in heart! |
Seeker 12.04.2004 16:08:32 | |
---|
Sais kyllä näyttää vanhempia live esityksiä siltä ajalta kun bändi oli vielä helevetin kovassa vedossa. |
N_Bates 12.04.2004 16:13:53 | |
---|
Ihmekkös tuo jos tulee vähän virheitä soitossa ja laulussa, kun lava on kun mikäkin estejuoksurata ja äijät ravaa ympäriinsä kuin kiimaiset orit! Aivan loistavaa katsottavaahan tuo silti oli, ja kitarasounditkin olivat oikein mainiot. Kyllä tommonen perinteinen lespaul + marshall jyllää rokin soitossa. Tykkään kovasti gunnareiden kitarasooloista. Hienoa vingutusta, ja ainakin allekirjoittaneen mielestä soolot sopivat erinomaisesti biiseihin, eivätkä ole mitään irtonaisia kitaristin egoilupätkiä. Perjantaita odotellessa... Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta. |
Tinmo 12.04.2004 19:56:57 | |
---|
Minä en ymmärrä, kun mussutatte lauluvirheistä ja epävireisestä kitarasta/huonosta soitosta. Pirkele, minusta on osa meinikiä jos ei mene ihan nuotilleen laulut. Ja soitto oli hyvää, HYVÄÄ. En tiennyt Slashin olevan noin näppärä, ja soitti vai huonosti? Ei minusta. Kovaa meininkiä, ja Axlin viisi numeroa liian isoista nahkarotseista plussaa! SG & Marshall = Rock & Roll |
Vilhelmus 12.04.2004 20:28:55 | |
---|
Tuli jo mielipiteet kerrottua turhuuspalstan puolella, mutta menköön tännekin. Mun mielestä soitto oli erittäin laadukasta, esiintyminen myös. Ja Axl on Axl, ilman sitä ei GNR ois GNR. Tosin, en määkään siitä määkimisestä pahemmin välitä. Tiedä millainen bändi olis ollu vaikka Sebastian Bach keulillaan.. Sorumin soitosta diggaan pirusti ja virvelisoundi oli helvetin hyvä. Muukin bändi veti tosiaan hienosti ja niille, jotka odottaa täydellistä soittoa niin kuunnelkaa Dream Theateria levyltä. Mutta kokonaisuutena konsertti oli mun makuun pitkästyttävä, liian vähän ässäbiisejä ja liikaa kitaransoittoa. Tosin Slashin kitarasoundi oli kyllä ihan mannaa. |
Danny s 12.04.2004 21:18:59 | |
---|
Muuten, ajatelkaa, että tuo oli Slashiltä huono keikka, ja Axl oli kenties vähemmän parhaimmilllaan, ja silti mikään heidän jälkeensä syntynyt rockpumppu ei yllä edes LÄHELLEKÄÄN tuota. Saatika sitten sitä hyvää Gunssia.. |
Seppe 12.04.2004 22:08:16 | |
---|
Muuten, ajatelkaa, että tuo oli Slashiltä huono keikka, ja Axl oli kenties vähemmän parhaimmilllaan, ja silti mikään heidän jälkeensä syntynyt rockpumppu ei yllä edes LÄHELLEKÄÄN tuota. AIVAN!! Kyllä se siitä SIT TAAS!!! |
superfly 12.04.2004 22:14:06 | |
---|
Älkää käsittäkö mun mielipiteitä väärin. Diggailen kyllä kovastikin Gunnareita, mutta olen vain nähnyt/kuullut paljon parempia live-esityksiä heiltä. Axl ei laulanut häiritsevässä määrin väärin, se ääni vain on kammottava niin kuin aina. Ja Slashilla taisi olla keikan jälkeen pieni puhuttelu kitarateknikon kanssa :) Harppu on alaston piano |
Tietäjä 12.04.2004 22:19:59 | |
---|
Gunnarit potki mun kiveksille eilen niin että kipeetä teki melkein!! |
EtG 12.04.2004 22:27:24 | |
---|
ensimmäisen osan katsoin ja toista osaa odottelen. Aksl ruusu lauloi kyllä vähän heikosti (niin kuin tässä on 67kertaa mainittu) eikä Släshkään ollut ihan eliitissä, mutta ihan hyvää tavaraa. Pakkanen karistaa nudistit |
Tee 12.04.2004 22:39:44 | |
---|
Noista Slash:n cleansoundeista en ole kyllä pitänyt koskaan, muutenhan tuota kuuntelee ilolla. :K |
Imper 13.04.2004 00:38:00 | |
---|
No sen verran, että tossa tulevassa kakkososassa akseli laulaa sitten paljon huonommin muistaakseni. Ääni on ainakin sweetchildin aikoihin niin paskana että huhhuh. Ja siinon perunanenäsoorumin vartin rumpusoolot; hyvä paskallakäymistauko tosiaan. Yllätys oli että tossa oli tekstitykset mitä vhs:ssä ei ole. Tajusin ekaa kertaa kunnolla noi biisien välissä olevat haastattelutkin täysin. Joo, ei noi 90-luvun keikat oo mitään verrattuna vaikka '88 Ritziin. Sen kyllä voisivat näyttää helvata soikoon! Siinon vielä popcorn ja izzykin kehissä. Everyone is a per-son |
Pulu 13.04.2004 07:44:18 | |
---|
Joo, ei noi 90-luvun keikat oo mitään verrattuna vaikka '88 Ritziin. Sen kyllä voisivat näyttää helvata soikoon! Siinon vielä popcorn ja izzykin kehissä. Mulla on toi VHS:llä, tuli joskus nauhoiteltua. Olen katsonut sen varmaan jotain sata kertaa ja nauhakin on sitten senmukaisessa kunnossa. Oikeassa olet, tuo on loistava keikka. Etten jopa sanoisi, että rock´n´rollia parhaimmillaan. |
nahkalipsi 13.04.2004 07:51:51 | |
---|
'88 Ritzin keikasta joku oli tehny dvdn ja tiputin ja poltin sen, siin on oikeesti kova meno :) Tosiaa munkin mielest se Pariisin keikka oli 10x parempi ku tää tokion vaikkei täskää mitn vikaa oo. Pariisin sydeemihän tuli kaks kertaa töllöstä afaik, ekal kerral oli jätetty ainaki rumpusoolo pois siitä. Sen saisivat vielä näyttää uudestaa ni sais kunnon digitv-taltionnin siitä pistettyä dvd:lle roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Upeaa, nauhalle menee Upeaa, nauhalla on! Aminohappo = proteiinien perusyksikkö |
jussiohman 13.04.2004 09:52:42 | |
---|
Katoin tuon, ihan hyvä. Axl tihkuu seksiä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Arabian Lauri 13.04.2004 10:25:55 | |
---|
Muuten ihan hyvä keikka, mutta Axl laulaa ihan p*rsiilleen. Ja ainakin DVD:llä Slashin kitara on miksattu isommalle kuin Clarken -> ei tahdo kuulua (esim. Junglen alkusoolo jää lähes kuulumatta). Rumpali on kyllä kovassa iskussa :-) Toi että Slashin skeba kuuluu ja Gilbyn skeba ei kuulu, tuntuu olleen aivan vakiojuttu aikoinaan. On tosi ärsyttävä kattoo kuinka ukon käsi käy niin perkeleesti, mutta mitään ei kuulu. Eihän tohon voi olla kuin yksi syy ja se on että Gilby ei osannu vetää Izzyn juttuja tarpeeks hyvin ja miksaajat ratkasi ongelman, vetämällä volat niin pienelle että ei haittaa. Kunhan nyt juippi edes hyppisi siellä ja soittais jotain asiaan kuuluvaa. Aivan sama! Kitaristi ilman pändiä on kuin kalastaja ilman virveliä - täysin turha jätkä! |
Vilhelmus 13.04.2004 10:47:30 | |
---|
Eihän tohon voi olla kuin yksi syy ja se on että Gilby ei osannu vetää Izzyn juttuja tarpeeks hyvin ja miksaajat ratkasi ongelman, vetämällä volat niin pienelle että ei haittaa. Kunhan nyt juippi edes hyppisi siellä ja soittais jotain asiaan kuuluvaa. Aivan sama! En usko millään. Ton tason bändiin valitaan sen tason jätkä joka soittaa mitä vaan, missä vaan ja milloin vaan. |