Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Multi-Paavo
1 2
pekkajau
25.01.2012 23:10:21 (muokattu 25.01.2012 23:16:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka monella instrumentilla olette olleet kapakkakeikalla ja vielä saaneet siitä tilin? Itse olen soittanut:Kitaraa,bassoa,hanuria (piano),koskettimia,rumpuja,lyömäsoittimia (bongot,gongat, marimaba,ksylofoni,kello), kannelta (5-kielinen), pyykkilautaa, kontrabassoa ja kazoo-pilliä.
 
EP
26.01.2012 00:11:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Kuinka monella instrumentilla olette olleet kapakkakeikalla ja vielä saaneet siitä tilin? Itse olen soittanut:Kitaraa,bassoa,hanuria (piano),koskettimia,rumpuja,lyömäsoittimia (bongot,gongat, marimaba,ksylofoni,kello), kannelta (5-kielinen), pyykkilautaa, kontrabassoa ja kazoo-pilliä.
 
Miks pitää olla kapakka?
Ite oon soittanu kitaraa, bassoa (kontra- ja sähköbasso) ja koskettimia, jokaisella saanu jonkin moisen tilin, mutta en kaikilla kapakasta. : )
 
humppahanuristi
26.01.2012 08:34:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Kuinka monella instrumentilla olette olleet kapakkakeikalla ?
 
Siis samalla keikalla?
 
En ole yhden keikan aikana soittanut kuin haitarilla, kitaralla, koskettimilla ja rummuilla.
En kyllä ole tainnut oikeasti soittaa tuon laajemmalla kalustolla muutenkaan.
 
Humpasta rautalankaan... http://www.myspace.com/tanssiorkesterigalaxie
half
26.01.2012 08:37:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Siis samalla keikalla?
 
En ole yhden keikan aikana soittanut kuin haitarilla, kitaralla, koskettimilla ja rummuilla.
En kyllä ole tainnut oikeasti soittaa tuon laajemmalla kalustolla muutenkaan.

 
Pelkkää kitaraa, bassoa ja laulua keikoilla.
 
http://fb.me/QvZyMv3g
baron
26.01.2012 08:53:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piano, flyygeli, syntikka, digipiano, digiurut, kitara, bassokitara, banjo.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
artope
26.01.2012 09:01:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basso, laulu, kitara, kazoo-pilli ja yhdellä keikalla rumpuja yhden setin ajan
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Sirmakka-ukko
26.01.2012 09:05:05 (muokattu 26.01.2012 10:48:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmonikka, kitara ja basso ja laulu.
 
e: Näillä vain sitä tanssimusaa aikoinaan
 
jtr_gtr
26.01.2012 09:22:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitara, Basso, Banjo, Mandoliini, Rummut, Koskettimet,Laulu. Perusesaa.
 
Musiikkia korville
26.01.2012 09:26:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitara, basso, rummut ja laulu. Nuor'na poikana myös poikkihuilu, mutta niistä keikoista en tainnu saada ihan suoraa rahallista tiliä.
 
By: MK
Dr Dominant
26.01.2012 09:35:17 (muokattu 26.01.2012 09:36:14)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sairaan kovia ootte, mä korotan sillä että olen saman biisin aikana vetänyt kitaraa, bassoa, kiippareita, rumpuja ja laulanut.
 
P.S. Mä luulin että tän ketjun aiheena on poliittinen eläin jossa on yhdistyneenä kaikki kolme presidenttiehdokas-Paavoa ;)
 
EDIT: huomasin korotukseni olevan arvoton, sillä juuri tästä kyseisestä keikasta ei tullut liksaa ... haen siis vain takkini ...
 
"Dr. Dominant, I presume?"
KoskPaavo
26.01.2012 10:50:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haitari, urut, piano, multisihkutin.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
jon lord
26.01.2012 11:32:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koskettimet,basso,rummut,kitara ( tätä suoritusta häpeän koko ikäni ), haitari ( tätä häpeän vielä enemmän) suunsoitto sanan varsinaisessa merkityksessä. Nykyään mukana on myös kirkkourut, pianot, flyygelit, percussiot ja laulu. Niin ja mummuille vitsikerronta jossa olen aika mestari.
 
COVS jäsen N.o 3
Mase
26.01.2012 12:01:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaraa, bassoa, huuliharppua ja laulua on tullut maksullisesti tehtyä... nykyään pääosin basso & laulu...
 
Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle.
Rämppy
26.01.2012 12:35:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaraa, bassoa ja laulua. Parilla keikalla parissa biisissä rumpuja huonohkosti.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
Ukko
26.01.2012 12:36:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jon lord: Koskettimet,basso,rummut,kitara ( tätä suoritusta häpeän koko ikäni ), haitari ( tätä häpeän vielä enemmän) suunsoitto sanan varsinaisessa merkityksessä. Nykyään mukana on myös kirkkourut, pianot, flyygelit, percussiot ja laulu. Niin ja mummuille vitsikerronta jossa olen aika mestari.
 
...kerrotsä niille sen kun terveyskeskuksen jonossa oli lauma huoria ja..... ?
 
Ne mummelit on joskus muuten aika roiseja tyyppejä. Viime kesänä kun tein muutaman ajon kiirettömässä potilaskuljetuksessa niin yksi mummeli alkoi taputtelemaan mun persettä. Ja yhdellä osastolla toinen mummeli teki saman ohi talutettaessa. Oiskohan pitänyt hirnahtaa korskeasti. Nyt tarvis varmaan mennä tekemään rikosilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta ; ) No meni taas aiheesta ohi eli palataan ladulle.
 
COVS jäsen nro 6
Jucciz
26.01.2012 13:30:16 (muokattu 26.01.2012 13:30:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei välttämättä kaikki kapakkakeikkoja, mutta näistä on maksettu:
 
sähkökitara, akustinen kitara, nauhallinen ja nauhaton sähköbasso, rummut, piano (ei kyllä kovin montaa säveltä, mutta rahakeikka silti), taustalaulu sekä timbalet, lehmänkello yms. salsaperkussiot
 
Mää kans luulin otsikon perusteella, että kyseessä on laulajille suunnattu vempele, jolla laulusoundin voi valita kolmesta presetistä: Väyrynen, Lipponen tai Arhinmäki.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Sirmakka-ukko
26.01.2012 13:44:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: ...kerrotsä niille sen kun terveyskeskuksen jonossa oli lauma huoria ja..... ?
 
Ne mummelit on joskus muuten aika roiseja tyyppejä. Viime kesänä kun tein muutaman ajon kiirettömässä potilaskuljetuksessa niin yksi mummeli alkoi taputtelemaan mun persettä. Ja yhdellä osastolla toinen mummeli teki saman ohi talutettaessa. Oiskohan pitänyt hirnahtaa korskeasti. Nyt tarvis varmaan mennä tekemään rikosilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta ; ) No meni taas aiheesta ohi eli palataan ladulle.

 
Olisit hirnahtanut kunnolla ja vilauttanut vielä jormaakin niille, niin johan olisivat mummoilla verenpaineet nousseet halusta, kun näkivät vielä kerran edes vilauksen kalusta. ;-)
 
Ukko
26.01.2012 14:57:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sirmakka-ukko: Olisit hirnahtanut kunnolla ja vilauttanut vielä jormaakin niille, niin johan olisivat mummoilla verenpaineet nousseet halusta, kun näkivät vielä kerran edes vilauksen kalusta. ;-)
 
Mutta jos ne oliskin nauraneet :(
 
COVS jäsen nro 6
rintapek
26.01.2012 15:10:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korvauksen, edes jonkimoisen olen saanu kitaranrämpytteestä, rumpujakkaralla istumisesta, haittarin sylissäpidosta ja muutaman kerran jopa bassonkannattelusta. Ja suunsoitosta. Tapauksessani kyseessä ei välttämättä ole korvaus soitosta, vaan pikemminkin pikapaluumatkakulukorvaus. Mut eiks ne o verottomia?
 
One kind of music only - the good kind
Rämppy
26.01.2012 16:37:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Nyt tarvis varmaan mennä tekemään rikosilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta ; )
Mutta jos ne mummot eivät ois läpsineet sua pyllylle, sun olis täytynyt harkita rikosilmoitusta seksuaalisesta syrjinnästä ;-)
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «