Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pro Tools 8 LE ja windows 7
1
jyrza
24.01.2012 22:56:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjes!
 
Tuli hankittua tällainen paketti mihin kuuluu pro tools 8.0.3 LE ja Mbox 2..
Mulla kun on tuo windows 7, niin en saa pelittämään ohjelmaa.
Oon ihan muutenki näiden vehkeiden kanssa pihalla, että jos joku osais auttaa oikeen selkokielellä, että mitä pitää tyhmän Porilaisen tehdä, niin olisin todella kiitollinen!
 
-Jyri
 
Se mikä ei tapa, sattuu vitusti.
Kallekorvola
25.01.2012 01:46:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sun vaihtoehdot on vaihtaa käyttöjärjestelmä Vistaan tai XP:hen, tai päivittää Pro Tools -softa uudempaan versioon. Valmistajan sivuilta löytyy tarvittava data.
 
Tehdäänkö nopeasti, halvalla vai hyvin? Noista voi muuten valita vain kaksi.
jyrza
25.01.2012 10:16:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vastauksesta!
 
Miten voin päivittää sen, jos en saa alkuperästä asennettuu alkuunkaan? Mää oon niin kaffeella näitten kanssa, että lentää koht koko kone ikkunasta pihalle. =)
 
Ehkä mä koitan hakee käsiini vaan jostain vanhan tutun ja turvallisen xp:n... =)
 
-Jyri
 
Se mikä ei tapa, sattuu vitusti.
Jaava
25.01.2012 12:31:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrza: Kiitos vastauksesta!
 
Miten voin päivittää sen, jos en saa alkuperästä asennettuu alkuunkaan? Mää oon niin kaffeella näitten kanssa, että lentää koht koko kone ikkunasta pihalle. =)
 
Ehkä mä koitan hakee käsiini vaan jostain vanhan tutun ja turvallisen xp:n... =)
 
-Jyri

 
Ei kannata, koska uudet pt:t ei tue xp:tä enää. Päivittäminen tapahtuu ostamalla päivitysversio. Edelleen valmistajan sivuilta löytyy dataa.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «