Aihe: Thomann
1 2 3 4 579 80 81 82 8397 98 99 100 101
DivineDistraction
21.10.2011 08:35:50
Golibri: Takuuhuoltaako Thomann Gibsonin les paul kitarat Saksassa vai Suomessa. Itellä ollut nyt reilun pari viikkoa yksilö jossa havaitsin vasta nyt maadoituksen olevan pielessä, enkä itse taida sitä osata korjata, koska konehuoneessa ainakin kaikki piuhat näyttäisivät olevan paikallaan.

Hei. Otappa yhteyttä Seinäjoen Top Soundiin niin asia järjestyy. Pojat osaa siellä hoitaa Gibsonit ja kaikki muutkin kuntoon. Sieltä ne suurin osa Gibsoneista suomen maassa ostetaan anyway!!!

http://www.topsound.fi/
..Ai tähän viivalle vai?? http://www.suupohja.tv/taste-haste
Tappokirves
21.10.2011 13:36:22
http://www.thomann.de/fi/presonus_firestudio_mobile_cash_4_trash.htm

Mikäs tämä Crash 4 trash-juttu oikein on? Kuintekin oikea hinta tuolle on 244 euroa...
"Tekisin sopimuksen paholaisen kanssa, peruisin sen ja poraisin paholaista perseeseen."
J-PPP
21.10.2011 14:38:25
Tappokirves: Mikäs tämä Crash 4 trash-juttu oikein on? Kuintekin oikea hinta tuolle on 244 euroa...

Saksankielisellä puolella oli tuo selitetty. Riko/tuhoa mikä tahansa interface/äänikortti/moniraituri ja lähetä kuva/video Tompalle, niin saat ostaa tuon tuohon alennettuun hintaan.
Quru
22.10.2011 14:39:36
Tappokirves: http://www.thomann.de/fi/presonus_firestudio_mobile_cash_4_trash.htm

Mikäs tämä Crash 4 trash-juttu oikein on? Kuintekin oikea hinta tuolle on 244 euroa...

Itse ostin kotimaisesta liikkeestä hintaan 215e. Suosittelen, hyvä kortti on.
"Itsehän en tytöistä niin välitä, mutta itseäkin hämmentää miten kyseinen neiti ei ole edes sieltä rumimmasta päästä. " - M4ss3 m/
sammakko54
23.10.2011 20:51:12
Miten saisin hinnat näkymään ilman veroja tuolla sivuilla? Jotenkin muistan että ne olisivat joskus näkyneet.
perunamuusikoiden.net
Seba
25.10.2011 23:03:05

sammakko54: Miten saisin hinnat näkymään ilman veroja tuolla sivuilla? Jotenkin muistan että ne olisivat joskus näkyneet.

Taskulaskimella et osaa jakaa summaa 1,23:lla?
Aku Ankka
Maloik
13.11.2011 03:29:17
Ajattelenko vaan vai onko Thomannin valikoima kaventunut huomattavasti?
R.I.P. DBD 1966-2004. Greatest guitarist ever. Pantera - The best band ever
Hokkane
13.11.2011 11:08:40

Riippuu mistä kategoriasta on kyse. Onhan siellä tavaraa aivan satanallinen määrä, mutta "musta tuntuu", että sellaisten tuotteiden myynti lopetetaan lopulta, jos kysyntää on heikosti. Varastot myydään loppuun ja lisää ei vältsiin tilata.
www.myspace.com/retaliationsyndicate
Point
17.11.2011 18:27:19
Nyt taisi syntyä jo jonkunmoinen ennätys. Tilasin kasan tavaraa maanantaiyönä ja nyt torstaina sain kamat käsiini. Erinomaista toimintaa siis, eikä ups pettänyt myöskään. Oon tilannut tompalta kymmenisen kertaa ja aina sujunut vastaavanlaisella kaavalla. Ite suosin just sen älyttömän valikoiman takia.
jperala
19.11.2011 10:31:46
AKWM: Nyt taisi syntyä jo jonkunmoinen ennätys. Tilasin kasan tavaraa maanantaiyönä ja nyt torstaina sain kamat käsiini. Erinomaista toimintaa siis, eikä ups pettänyt myöskään. Oon tilannut tompalta kymmenisen kertaa ja aina sujunut vastaavanlaisella kaavalla. Ite suosin just sen älyttömän valikoiman takia.

Sama vika, kamat olleet aina viikon sisällä kätösissä... tyytyväinen olen ollut.
Ibanez AEB8E
JuhaHo
21.11.2011 09:53:22
Asioinpa minäkin ensi kertaa Thomannilla ja ainakin minulle jäi hyvä vaikutelma liikkeen toiminnasta. Tilaus lähti perjantaina UPS toi uuden vahvistimen juniorille keskiviikkona. Yritin toki ostaa vahvistimen ensin paikallisesta liikkeestä ja olin valmis maksamaan Suomi lisää hinnassakin, mutta maahantuoja ei pystynyt toimittamaan haluttua tuotetta halutussa ajassa, joten T-kauppaan vei tieni.

Olimme vielä tarpeellista pedaalia vailla ja kävin laitetta kyselemässä paikkakunnan toisesta liikkeestä. No ystävällinen myyjä totesi ettei sellaista löydy hyllystä, mutta käski etsimään netistä tuotetiedot ja he voivat sitten sellaisen liikkeeseen tilata. Tein työtä käskettyä ja palasin tietojen kanssa liikkeeseen (he olivat siis kertoneet merkin ja minun piti vain valita malli). Tällä kertaa ongelmaksi muodostui ettei liikkeessä tiedetty tuotteen hintaa. Myyjä lupasi selvittää hinnan ja palata asiaan; eipä ole kuukauteen mitään kuulunut. Nyt harmittaa vietävästi etten ruksannut myös sitä Thomannin tilaukseeni.

Samalla kaupan alalla valitetaan yleisesti sitä että asiakkaat ovat kaikonneet nettiin ja heillä menee huonosti - miksiköhän?. Tämä ei tietenkään koske pelkästään soitinkauppoja vaan samoja kokemuksia löytyy muiltakin aloilta. Viimeisin taistelu käytiin erään suuren kotimaisen postimyyntifirman kanssa. Tilauksen jättäminen oli tehty - ainakin meidän tapauksessamme - täysin mahdottomaksi. Postitse lähetetyt tilaukset eivät menneet perille, eikä puhelinpalvelussa vastattu.
pepzie
30.11.2011 10:27:48
Täältä plussat Thomannille myös. Parissa viikossa tuli tilaus kokonaisuudessaan perille. Maksoin ennakkomaksulla. Maksun siirtymisessä tais mennä pari päivää. Osan tilaamieni tuotteiden varastostatuksesta päivittyi näiden päivien aikana keltaiselle ja vähän jännitti, että jääkö osa kamoista jälkitoimituskeen, jos kaikkea ei ollutkaan heti saatavilla. Mutta sitten tuli ilmoitus että koko tilaus on lähetetty (kahdessa osassa tosin). Pienempää sälää sisältänyt paketti kävi kotiovella, mutta kun ketään ei ollut kotosalla sitä odottelemassa, itelliooni oli jättänyt postilaatikkoon ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä. Vajaa viikko tämän jälkeen soitti Kiitolinjan mies ja kyseli, mihin tän sun soittimen sais tuoda (sello tuli Khuene & Nagelin toimittamana, ilman seurantanumeroa). Tiputti paketin pyynnöstäni työpaikalle, kun kotosalla ei taaskaan ollut ketään vastaanottamassa lähetystä. Ihan siististi olivat pahvilootaa matkan aikana käsitelleet ja näyttäis sello olevan ainakin päällisin puolin ehjä.

Hyvin mahdollisesti teen siis Thomannin tilauksia tulevaisuudessakin, jos tarvetta esiintyy. Danke schön.
Abgrund
01.12.2011 14:09:58 (muokattu 01.12.2011 17:49:45)
Justiinsa tuli ovelle kuriiri ja toi Thomannilta splashin, crashin ja pari ständiä. Muuten tosi jees ja kamat tuli jälleen kerran nopeasti, mutta tuossa crashissa on lommo ja nirhaumia reunassa. Oli niin hyvin pakattu, että ei ole mitenkään voinut syntyä tuo vika kuljetuksessa. Otin heti yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse ja lupasivat lähettää mulle pian reklamaatio-osastolta asiasta mailia. Mitenköhän käy, joudunkohan nyt lähettämään tuon crashin takaisin Saksaan? Otin jo paljon valokuvia lommosta. Vituttaa kyllä, koska olin niin odottanut, että pääsen tänään treenailemaan uusien peltien kanssa.

Olen jo monen vuoden ajan tilannut useasti T-kaupasta ja tätä ennen on kaikki sujunut ongelmitta.

UPDATE: Joo, joutuu huomenna viemään Paisteen postiin ja odottamaan uutta tilalle :(
Älä ala mulle!
Spike
04.12.2011 22:18:06
hemmo: Oletteko havainneet, että aikkast monesta musakaupasta Suomessa, myös postimyyntisellaisista, saa hyvää musakamaa samaan tai jopa halvempaan hintaan kuin T-kaupassa?

Suomalaisista nettikaupoista huonoja kokemuksia... Viivästyksistä ei ilmoiteta, sitten 3 kk päästä tulee matkahuollosta viesti, että noudettavissa. Nihkeästi ovat vastailleet kysymyksiin mikä maksaa.
Quru
12.12.2011 17:31:13
Eikö UPS-miehille kelpaa kuin käteinen? Tuli aivan yllätyksenä kun thomannin sivuja luin.
Kakka roiskusi.
Weetoz
12.12.2011 17:59:43
Quru: Eikö UPS-miehille kelpaa kuin käteinen? Tuli aivan yllätyksenä kun thomannin sivuja luin.

Käteisellä on maksettava, ja mielellään vielä tasarahalla kun niillä ei taida olla vaihtorahaakaan mukana.
Quru
12.12.2011 18:58:39
Weetoz: Käteisellä on maksettava, ja mielellään vielä tasarahalla kun niillä ei taida olla vaihtorahaakaan mukana.

Mjoh. Pitää siis käydä maatilla. Jotenkin automaattisesti oletin, että voi maksaa kortilla, kun noilla pizzamiehilläkin roikkuu maksupäätteet nykyään vyöllä.
Kakka roiskusi.
sg standard
21.01.2012 21:22:09
Omat thomann kokemukset vuosien varrelta ovat aina olleet loistavia.

Olen tilannut kaikenlaista kitara, efekti, johto pedaali yms kamaa 8 vuoden ajalta noin 8k eur,- edestä ja kaikki ongelmat ovat ratkenneet aina nopeasti kiitos nopean ja asiantuntevan asiakaspalvelun. Takuuasiat on aina helppo selvittää esim rikkinäiset kitarat tullaan hakemaan ovelta ilmaiseksi ja rahat tilille ilman kädenvääntöä.

En löydä muuta pahaa sanottavaa firmasta kun noin 5-10 päivän toimitusaika ja aina kun tilaat niin muista varmistaa että tuotetta löytyy varastosta koska muuten voit joutua odottamaan tilaustasi pitempään.

Suosittelen thomannia kaikille vaikka nykyään kotimaastakin saa jo melko halvalla tavaraa, jos vaikka verrataan yli vuosikymmenien takaisiin aikoihin jolloin eivät nettikaupat olleet polkemassa kotimaisia kiskurihintoja x)
Dreg
27.01.2012 11:22:40 (muokattu 27.01.2012 11:24:36)
Mailikivi: Joo'o, ei ole itselläkään ollut tähän mennessä valittamista Thomannista, mutta nyt kuun alussa tilattuani sieltä tavaraa heidän käyttämänsä DHL onnistui ilmeisesti hukkaamaan pakaasin Hampurissa.

Sama vika Rahikaisella. Tilaukseni ei ole saapunut, vaikka paketti onkin lähetetty jo yli kaksi viikkoa sitten. Thomannilta sentään vastattiin nopeasti kun tiedustelin tilauksen kohtaloa, mutta ei tämä kovinkaan hauskaa ole.
"Great deeds on a small budget!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)