Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Minkä (yhden) basson ottaisit autiolle saarelle ja miksi?
1
Antti K.
21.01.2012 21:18:28 (muokattu 21.01.2012 21:20:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VKB:ssa pojat juttelee, että mikä olis sellainen "one and only" basso, niin pistetäänpäs kysely pystyyn.
 
Itselleni se olisi sattuneesta syystä tuo wanha StingRay.
Paristothan siellä voi loppua, mutta ei hätää, mulla on nostopotikalla aktiivi/passiivi tuossa.
 
E: Olisiko otsikko pitänyt laittaa muotoon:
Minkä tähden ottaisit basson autiolle saarelle? ;)
hollstro
21.01.2012 21:25:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kontrabasson. Sähkön puute saarella nääs.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
absqua
21.01.2012 21:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäis myös vähän tietää mitä instrumentteja bändikaverit olis ottamassa mukaan ja mitä musaa olis tarkoitus vetää. ;-)
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
J.Nikkanen
21.01.2012 21:31:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan tuon mun MPU femman. Se on ollut mulla vissiin about vuoden ja mä olen siitä edelleen ihan tohkeissaan. Joko se, tai sitten se Markon tekemä Kubicki-henkinen vitonen, basso jota hän torilla kaupittelee ja jota en voi ostaa koska olen täysin persaukinen ainakin kevääseen asti.
Danny_fox
21.01.2012 22:29:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommonen Gene Simmons kirvesbasso olis käytännöllinen valinta. Särkis kookospähkinät ja tekis polttopuut. Tosin kontrabasson päällä vois koittaa meloo kotia.
 
Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa.
2541
22.01.2012 10:34:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Waterstone TP-2 12-kielinen basso. Puoliakustinen (kuuluu suht lujaa) ja jos hetken puuskassa tulee ikävä 4-kielistä, niin ottaa vaan oktaavikielet pois.
Antti K.
22.01.2012 11:14:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät veljet, otittepa te kirjaimellisesti tuon otsikon.
 
Noh, ei se mitään, basistin pitääkin "lukea nuotit" niinkuin ne on kirjoitettu.
santa
22.01.2012 12:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cort axe. veistäsin sillä mukavasti ittelle veneen ja saisihan sillä tehtyä varmaan polttopuutkin.
 
JudeJude
22.01.2012 15:36:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lempi-kontrani. Ei mulla muita olekaan.
 
"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta http://soundcloud.com/hohka
Hannu A
24.01.2012 08:37:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä määkin kontran ottaisin. Enkä pelkästään sähkönpuutteen vuoksi, vaan myös siksi että siitä saa yksinäänkin soittaessa enempi kiksejä (uutuudenviehätystäkin vielä osaksi).
 
Jos pitäis sähköpasso ottaa, niin sitten varmaan omatekele 5-kielinen Riku4004-kopio. Vois samalla sitten viimeistellä sen valmiiksi.
 
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since theres no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities" -Les Claypool
Mungo-Jerry
24.01.2012 12:52:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä nappaisin messiin EBMM Sterlingin. Sitten voisin miettiä miksen koskaa ostanut Stingrayta.
 
:P
 
All talk and no sound makes me a dull boy
JussiKoo
24.01.2012 19:47:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos pitäisi vaan yksi basso omistaa (unohdetaan sähkötön saari), niin Jazz Bass olisi varmin valinta. Monipuolinen peli. Kakkosena olisi Sandbergin PM4.
 
E: Jaa, olisipa muuten vaikea valita noiden kahden välillä.
 
"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
Santukka
24.01.2012 19:58:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laadukas Jazz Bass.
 
Kylläpä sillä on tähän asti aina pärjänny. Kaikkeen sopiva luottokeihäs.
 
Guildfinger
24.01.2012 20:58:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helppoa, kun omistan kitaristina vain yhden: Guild B302-A. Tuhti kaula ja sopii ravinnon pyyntiin. Naaraitakin sillä voi jahdata.
 
JussiKoo
24.01.2012 21:09:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guildfinger: Helppoa, kun omistan kitaristina vain yhden: Guild B302-A. Tuhti kaula ja sopii ravinnon pyyntiin. Naaraitakin sillä voi jahdata.
 
Ihme ettet ole näiden vuosikymmenien aikana hankkinut enempää bassoja. Joku vanha Jazz olisi niin sun juttu. Mä voisin ostaa sen sulta pois, kun kyllästyisit.
 
"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
Seba
25.01.2012 19:57:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyl mä tuon epätelen ottaisin.
Muina hetkinä jos ois tylsää, voisin kookospähkinän kuorella hioa siihen viisteet ni ois vielä parempi.
 
Postman Pat
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «