Disposal 21.01.2012 16:18:50 | |
---|
haunted: Kyl, vittu mitä paskaa. Kannattaa tosiaan arvioida jotai torrenttiämpäreitten saundeja, arvostan nolla. Lopetetaanko tekopyhä paskanjauhanta ja hyväksytään se karu fakta että mp3 hankkiminen nykymaailmassa on niin yksinkertaista, että en tiedä voiko sitä huutavaksi vääryydeksi laskea jos sen hyvän levyn marssin kuitenkin ostamaan. Se mitä lataaminen yleisestiottaen tekee musiikkibisnekselle on todella ikävää, mutta nykymuodossaan melko mahdotonta kitkeä pois. Se mitä mp3:n perusteella äänenlaadullisesti voi levystä sanoa on kyseenalaista ja tiedostan sen toki itsekin. Kuitenkin nykyisin tehdään niin järkyttävää kuraa pilaamalla levyjä uskomattomalla tuotanolla, että tämä off-topic lätinä voidaan lopettaa. Pidän hyvän musiikin kuuntelusta kunnon äänilähteestä, mutta ärsyynnyn kyllä sellasesta turhanpäiväsestä jeesustelusta mitä tässä nyt tapahtuu. Veikkaan ettei se ole LOGilta senttiäkään pois että mä sen levyn lataisin ja eikä se mun lataaminen niiden levymyyntiin vaikuta. Mä en voi mitään sille asialle, että ihmiset ei osta niiden mielestä hyvää musiikkia kaupasta. Mun mielestä hyvä musiikki kuuluu omistaa, mutta en tiedä helpompaa tapaa tutustua musiikkiin kuin hankkimalla sen esim. mp3 muodossa. Netin tarjonta on huomattavasti laajempaa kuin yhden levyn epätoivoinen metsästäminen liikkeestä. Netin kautta löytää pändejä mitä muualta ei välttämättä tapaa, lisäksi joidenkin levyjen kohdalla on aivan tarkoituksenmukaista se, että levy "vuotaa" tai uploadaan nettiin. Omaa musiikkia olen jakanut yleisillä tracker sivustoilla jossa on se on tavoittanut sellaista yleisöä, jota se ei välttämättä muuten tavoittaisi. Tämä musiikin lataamisen ehdoton tuomitseminen on vähän niinkuin hyttytyttöjen ininää eläinten puolesta. Kuten moneen kertaan on monessa paikassa monessa asiayhteydessä todettu, musiikkibisnes on muuttumassa ja uusia erilaisia keinoja jakaa ja tuoda musiikkia esille tarvitaan. Palataanko takaisin siihen LOGiin? |
M4ss3 m/ 21.01.2012 16:27:55 | |
---|
Disposal: Lopetetaanko tekopyhä paskanjauhanta ja hyväksytään se karu fakta että mp3 hankkiminen nykymaailmassa on niin yksinkertaista, että en tiedä voiko sitä huutavaksi vääryydeksi laskea jos sen hyvän levyn marssin kuitenkin ostamaan. Se mitä lataaminen yleisestiottaen tekee musiikkibisnekselle on todella ikävää, mutta nykymuodossaan melko mahdotonta kitkeä pois. Se mitä mp3:n perusteella äänenlaadullisesti voi levystä sanoa on kyseenalaista ja tiedostan sen toki itsekin. Kuitenkin nykyisin tehdään niin järkyttävää kuraa pilaamalla levyjä uskomattomalla tuotanolla, että tämä off-topic lätinä voidaan lopettaa. Pidän hyvän musiikin kuuntelusta kunnon äänilähteestä, mutta ärsyynnyn kyllä sellasesta turhanpäiväsestä jeesustelusta mitä tässä nyt tapahtuu. Veikkaan ettei se ole LOGilta senttiäkään pois että mä sen levyn lataisin ja eikä se mun lataaminen niiden levymyyntiin vaikuta. Mä en voi mitään sille asialle, että ihmiset ei osta niiden mielestä hyvää musiikkia kaupasta. Mun mielestä hyvä musiikki kuuluu omistaa, mutta en tiedä helpompaa tapaa tutustua musiikkiin kuin hankkimalla sen esim. mp3 muodossa. Netin tarjonta on huomattavasti laajempaa kuin yhden levyn epätoivoinen metsästäminen liikkeestä. Netin kautta löytää pändejä mitä muualta ei välttämättä tapaa, lisäksi joidenkin levyjen kohdalla on aivan tarkoituksenmukaista se, että levy "vuotaa" tai uploadaan nettiin. Omaa musiikkia olen jakanut yleisillä tracker sivustoilla jossa on se on tavoittanut sellaista yleisöä, jota se ei välttämättä muuten tavoittaisi. Tämä musiikin lataamisen ehdoton tuomitseminen on vähän niinkuin hyttytyttöjen ininää eläinten puolesta. Kuten moneen kertaan on monessa paikassa monessa asiayhteydessä todettu, musiikkibisnes on muuttumassa ja uusia erilaisia keinoja jakaa ja tuoda musiikkia esille tarvitaan. Palataanko takaisin siihen LOGiin? Nettivinkkasin. coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188 |
Disposal 21.01.2012 16:39:27 (muokattu 21.01.2012 16:40:01) | |
---|
M4ss3 m/: Nettivinkkasin. Ymmärsithän viestini oikein? edit: varsinkin sen jakamisosuuden? |
M4ss3 m/ 21.01.2012 16:43:45 | |
---|
Disposal: Ymmärsithän viestini oikein? En tiedä, mutta sinä et taida ymmärtää, että lataaminen on laitonta vaikka kuinka moraalisesti/eettisesti näkisit sen olevan oikein. coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188 |
Disposal 21.01.2012 17:06:21 | |
---|
M4ss3 m/: En tiedä, mutta sinä et taida ymmärtää, että lataaminen on laitonta vaikka kuinka moraalisesti/eettisesti näkisit sen olevan oikein. Laitonta materiaalia ei minulla ole, koska omistan ne levyt jotka löytyvät myös koneeltani. LOG:in levy on ennakkotilauksessa ja mp3:n kohdalla jo deleteä painettu. Sisälukutaito on uskomattoman rock. |
Rhapa 21.01.2012 17:10:03 | |
---|
Disposal: Laitonta materiaalia ei minulla ole, koska omistan ne levyt jotka löytyvät myös koneeltani. LOG:in levy on ennakkotilauksessa ja mp3:n kohdalla jo deleteä painettu. Sisälukutaito on uskomattoman rock. Uskomatonta on tuo massen perseily joka ainoassa ketjussa, mihin se osallistuu. |
M4ss3 m/ 21.01.2012 17:50:38 | |
---|
Rhapa: Uskomatonta on tuo massen perseily joka ainoassa ketjussa, mihin se osallistuu. Warettamisen puolesta puhuminen sitten ei ole vai perseilyä? coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188 |
Fantasmic 21.01.2012 21:36:14 | |
---|
Warettaminenhan on tavallaan perseestä mutta niin kauan kuin sitä tapahtuu, porukka lataa levyjä. Pitää vaan toivoa että ne jotka pitävät, myös ostavat sen levyn ja muut poistavat. Ja nettivinkkisi kyllä kiinnostaa varmasti kauhean paljon virkavaltaa. |
vt1100 22.01.2012 14:20:36 | |
---|
Disposal: Lopetetaanko tekopyhä paskanjauhanta ja hyväksytään se karu fakta että mp3 hankkiminen nykymaailmassa on niin yksinkertaista, että en tiedä voiko sitä huutavaksi vääryydeksi laskea jos sen hyvän levyn marssin kuitenkin ostamaan. Se mitä lataaminen yleisestiottaen tekee musiikkibisnekselle on todella ikävää, mutta nykymuodossaan melko mahdotonta kitkeä pois. Se mitä mp3:n perusteella äänenlaadullisesti voi levystä sanoa on kyseenalaista ja tiedostan sen toki itsekin. Kuitenkin nykyisin tehdään niin järkyttävää kuraa pilaamalla levyjä uskomattomalla tuotanolla, että tämä off-topic lätinä voidaan lopettaa. Pidän hyvän musiikin kuuntelusta kunnon äänilähteestä, mutta ärsyynnyn kyllä sellasesta turhanpäiväsestä jeesustelusta mitä tässä nyt tapahtuu. Veikkaan ettei se ole LOGilta senttiäkään pois että mä sen levyn lataisin ja eikä se mun lataaminen niiden levymyyntiin vaikuta. Mä en voi mitään sille asialle, että ihmiset ei osta niiden mielestä hyvää musiikkia kaupasta. Mun mielestä hyvä musiikki kuuluu omistaa, mutta en tiedä helpompaa tapaa tutustua musiikkiin kuin hankkimalla sen esim. mp3 muodossa. Netin tarjonta on huomattavasti laajempaa kuin yhden levyn epätoivoinen metsästäminen liikkeestä. Netin kautta löytää pändejä mitä muualta ei välttämättä tapaa, lisäksi joidenkin levyjen kohdalla on aivan tarkoituksenmukaista se, että levy "vuotaa" tai uploadaan nettiin. Omaa musiikkia olen jakanut yleisillä tracker sivustoilla jossa on se on tavoittanut sellaista yleisöä, jota se ei välttämättä muuten tavoittaisi. Tämä musiikin lataamisen ehdoton tuomitseminen on vähän niinkuin hyttytyttöjen ininää eläinten puolesta. Kuten moneen kertaan on monessa paikassa monessa asiayhteydessä todettu, musiikkibisnes on muuttumassa ja uusia erilaisia keinoja jakaa ja tuoda musiikkia esille tarvitaan. Palataanko takaisin siihen LOGiin? Jokuhan minuakin täällä oikaisi että levyjen ennakkokuuntelu on väärin vaikka sen meinaa ostaakkin, kuulema pitää ostaa sika säkissä koska iso levykokolema on way to go vaikka niitä ei jaksaisi edes kuunnella. Ja tämä taisi olla vielä niin että ei väliä vaikka biisejä olisi laillisena netissä kuunneltavana. Disclaimer: Ja en ole warettamisen puolestapuhuja. Koneella on 0 torrenttia ja levyhylly täynnä fyysisiä kappaleita omasta mielestä hyvää musaa, huonot jätän kauppaan enkä tuhlaa niihin rahojani edelleenkään. |
crestfall 22.01.2012 15:39:22 | |
---|
Fantasmic: Warettaminenhan on tavallaan perseestä mutta niin kauan kuin sitä tapahtuu, porukka lataa levyjä. Pitää vaan toivoa että ne jotka pitävät, myös ostavat sen levyn ja muut poistavat. Ja nettivinkkisi kyllä kiinnostaa varmasti kauhean paljon virkavaltaa. En kyllä ymmärrä miksi ladattu tavara tulisi poistaa, on levy hyllyssä tai ei. |
Disposal 22.01.2012 22:48:44 | |
---|
vt1100: Jokuhan minuakin täällä oikaisi että levyjen ennakkokuuntelu on väärin vaikka sen meinaa ostaakkin. Asia tuntuu olevan tämä, varsinkin näin paremmissa piireissä. |
d3monilaama 23.01.2012 00:18:53 | |
---|
Disposal: Asia tuntuu olevan tämä, varsinkin näin paremmissa piireissä. Kyllähän parin laillisesti ilmaiseksi kuultavan sinkkulohkaisun turvin tietenkin pitäisi osata päättää sijoittaako vähäiset roponsa siihen levyyn. Naiset on hyviä. Niitä on keskimäärin mukavampi panna kuin miehiä. |
vt1100 23.01.2012 04:22:43 | |
---|
...tai jos kansitaide on *tun siisti. |
haunted 23.01.2012 09:02:02 (muokattu 23.01.2012 13:18:55) | |
---|
Disposal: Lopetetaanko tekopyhä paskanjauhanta ja hyväksytään se karu fakta että mp3 hankkiminen nykymaailmassa on niin yksinkertaista, että en tiedä voiko sitä huutavaksi vääryydeksi laskea jos sen hyvän levyn marssin kuitenkin ostamaan. :D Aika tekopyhää on jos kannattaa artistin levyn ostamista, laittoman lataamisen sijaan. Tällä logiikalla vissii huumeitaki saa sitte kayttää, koska niitä saa niin helposti hankittua, ja jos kuitenki sitte joskus aikoo mennä katkolle. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
ramionparas 23.01.2012 12:55:33 | |
---|
miks hitos piti cdonist tilta toi uus lätty..kun ei näkynyt tuota 2cd versiota muualla, niin piti sit ostaa tuolt..huoh, saa nähdä sit millon tulee, kun julkasupäiväks ei ainakaan tule.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Yhden kuuntelun perusteella tasaisen vahva näyttö jälleen, vaikka onhan tää pitkälti sitä samaa vanhaa taas. Saatanan kovia rihevejä löytyy paikoitellen. Parempi kuin Wrath. E: King Me, mitä tykitystä! |
Ronttimus 23.01.2012 16:34:48 (muokattu 23.01.2012 16:35:18) | |
---|
Parin kuuntelukerran jälkeen spotifystä, ei pääse Wrathin tasolle, eikä varsinkaan Sacramentin tasolle. Kovia riffejä ja tykitystä, mutta en tiedä mikä puuttuu :/ Katotaan jos tää tästä vielä.. "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Estranged 24.01.2012 02:20:50 | |
---|
Hyvä levy. Insurrection ja King Me levyn parhaat. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional | "Tässon Esso moro. Painiksella on puoliksi syöty mäyrä peräaukossa. Onko syytä huoleen?" |
ramionparas 24.01.2012 07:50:15 | |
---|
http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Räkkipeli 24.01.2012 10:20:10 | |
---|
Ensivaikutelma on suhteellisen positiivinen. Ekat biisit toimii tosi hienosti ja bändi pysyy asiassaan edelleen. "Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä." |