Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Auttakee:D Ibanez SG vuodelta -78
1
upponalle78
21.01.2012 23:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on tollanen ibanez tällä gibsonin ns. "lawsuit" lapamallilla minkä valmistamisen ibanez joutu lopettamaan koska gibsonin emoyhtiö oli rekisteröinyt lavan ja veti ibanezin käräjille v.-77. eli mulla varmaan viimesiä noita kitaroita mitä on ibanez valmistanu tolla kyseisellä gibsonin lapamallilla. minkähän arvosia lienee moiset värkit?? ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää kun uusistakin huutaavat jo ns.tonnitolokulla.. hyvä yhteensattuma vielä kun itsekkin olen vuoden -78 mallia:) tänks!
 
Savu
21.01.2012 23:20:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika sattuma. Mulla on samanlainen. Lista hinta pyörinee dollareissa siellä 600 dollarin hujakoilla. Hinnanhan tietysti aina määrittelee myyjä.. ;)
 
upponalle78: mulla on tollanen ibanez tällä gibsonin ns. "lawsuit" lapamallilla minkä valmistamisen ibanez joutu lopettamaan koska gibsonin emoyhtiö oli rekisteröinyt lavan ja veti ibanezin käräjille v.-77. eli mulla varmaan viimesiä noita kitaroita mitä on ibanez valmistanu tolla kyseisellä gibsonin lapamallilla. minkähän arvosia lienee moiset värkit?? ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää kun uusistakin huutaavat jo ns.tonnitolokulla.. hyvä yhteensattuma vielä kun itsekkin olen vuoden -78 mallia:) tänks!
 
upponalle78
21.01.2012 23:45:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miten niin halpa kun wikipediasta kun kattoo niin lukee et ton ajan ibanezit just tolla gibsonin lavalla on "hyvin haluttuja"? mut hyvät saundit antaa ja hyvä soittaa:)
 
fox
22.01.2012 00:42:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

upponalle78: mulla on tollanen ibanez tällä gibsonin ns. "lawsuit" lapamallilla minkä valmistamisen ibanez joutu lopettamaan koska gibsonin emoyhtiö oli rekisteröinyt lavan ja veti ibanezin käräjille v.-77. eli mulla varmaan viimesiä noita kitaroita mitä on ibanez valmistanu tolla kyseisellä gibsonin lapamallilla. minkähän arvosia lienee moiset värkit?? ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää kun uusistakin huutaavat jo ns.tonnitolokulla.. hyvä yhteensattuma vielä kun itsekkin olen vuoden -78 mallia:) tänks!
 
Menkää poijjaat tuolta katsastamaan..
www.ibanezcollectors.com ja sitten sinne foorumin puolelle. Noista on juttuja välillä kovastikin siellä.
Hinnasta "vähä vaikee" sanoa, riippuu niin monesta seikasta.
Upponalle, onko liima-vai pulttikaula, ja mikä sarjanumero.. siis jos on sarjanumerolla. -78 on jo ehdottomasti, mutta jos on vanhempi, niin voipa olla ettei numeroa löydy.
Ei se nyt ihan "tonnitolkulla" kuitenkaan ole se hinta, ja uusiahan ei oo tehty sitten 70-luvun loppupuolen.. =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Savu
22.01.2012 08:44:14 (muokattu 22.01.2012 09:30:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Upponalle, onko sulla mahdollista laittaa kuvia kitarasta?
http://guitardaterproject.org/ibanez.aspx
Tuolta voit katsoa sarjanumeron perusteella vm, tehtaan jne.
 
Oma skeba:
 
Your guitar was made at the
Terada Plant, Japan
1977
Production Number: 1757
 
Ja kirjain sarjanumeron edessä A-L kertoo missä kuussa kitara on valmistettu.
 
Savu
22.01.2012 18:43:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin kyselemässä tuolta foorumilta hintaa. Sanoivat että on jossain jenkkilässä myynnissä liikkeessä 395$. Tiedä sitten..
 
SAL
23.01.2012 08:41:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lienee siis ollut listahinta 70-luvulla!?!? Olisiko Ebaysta apua?
 
markus16
23.01.2012 09:32:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SAL: Lienee siis ollut listahinta 70-luvulla!?!?
 
Enpä usko että siitä kyse!?!?1+
 
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
Jii-Gee
23.01.2012 10:01:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Savu: ..jossain jenkkilässä myynnissä liikkeessä 395$. Tiedä sitten..
 
Ei toi paljoa viiraa,mulle tarjottiin tollasta (pulttikaulaista) hintaan 300€ neto neto.
 
Savu: Siis pyynti-Hinnanhan tietysti aina määrittelee myyjä.. ;) ,ja toteutuvan myyntihinnan määrittelee ostaja.
 
Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's
Savu
23.01.2012 14:11:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos joku tarjoaisi mulle tuohon hintaan, niin luultavasti ostaisin pois.
Tosiaan toi 395$ oli listahinta vm. 78 ;)
 
Vaikea määritellä tän päivän hintaa..
 
Jii-Gee: Ei toi paljoa viiraa,mulle tarjottiin tollasta (pulttikaulaista) hintaan 300€ neto neto.
 
Siis pyynti- ,ja toteutuvan myyntihinnan määrittelee ostaja.
 
fox
23.01.2012 16:13:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Savu: Jos joku tarjoaisi mulle tuohon hintaan, niin luultavasti ostaisin pois.
Tosiaan toi 395$ oli listahinta vm. 78 ;)
 
Vaikea määritellä tän päivän hintaa..

 
No, itse asiassahan sä tuolla ICW-foorumilla kysyit listahintaa.. ;) Eipä tosiaan ole kaikkein helpointa noille ihan "apteekin hintaa" ilmoitella.
Kauhean usein ei ole myynnissäkään, tällä hetkellä ei näkyny edes fleaBayssa olevan kuin tuollanen:
http://www.ebay.com/itm/Vintage-MAN … 74577?pt=Guitar&hash=item4cfdb2e691
 
Mann on, kuten tuo myyjä ilmoittaa, kanadalaisen myymälän "brandi" Hoshino/Ibanez -kitaroille, eli eräänlainen "alamerkki" tai "sisarmerkki". Muuten on varmaan hintatason mukainen. Eli n. 500 taalaa SG Custom-kopiosta, sarjanumeron mukaan syyskuulta -75 Maxxonin mikeillä.
Mutta tosiaan, olis tuon ensimmäisen kysyjän SG:sta kiva kuulla enemmän, lähinnä onko liimakaulainen, ja sitten tietty tuo sarjanumero...
 
http://www.ebay.com/itm/Vintage-197 … 50157?pt=Guitar&hash=item43a6a6adcd
 
tuossa vielä yks "täysin virallinen" lawsuit-Ibanez..
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «