iekku84 20.01.2012 22:07:18 | |
---|
Omakotitalo 4h k s th ja erillinen autotalli/ varasto 103/200m2. Jotain rideä jne. pikkusälää. Mut uutta settiä tekisi mieli. Mut hitto kun pitäisi vanhoista sit raaskia luopua. Kiitos kaikille jotka osallistuivat projektiin ostamalla kaikkea minun mittakaavassa arvokasta rumpusälää (recording customit ja vanhat rocktourcustomit) viime syksyän aikana multa pois! Kiitos ja anteeksi |
Gorthol 20.01.2012 22:09:05 | |
---|
Onnea uuteen asumukseen. Sama on täällä edessä. |
Speedy 21.01.2012 00:41:45 | |
---|
iekku84: Omakotitalo 4h k s th ja erillinen autotalli/ varasto 103/200m2. Jotain rideä jne. pikkusälää. onnevaponneva, mistäpäin jokkee? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
iekku84 21.01.2012 03:32:07 | |
---|
Speedy: onnevaponneva, mistäpäin jokkee? Kiitos! Beach Willen ja Utran rajoilta rannan puolelta. Kiitos ja anteeksi |
kincy 21.01.2012 14:47:24 | |
---|
iekku84: Kiitos! Beach Willen ja Utran rajoilta rannan puolelta. Siellähän on hyvää seutua? Pitänee joskus käydä piipahtamassa kun sielläpäin tulee liikuttua:) |
iekku84 21.01.2012 21:22:20 | |
---|
kincy: Siellähän on hyvää seutua? Pitänee joskus käydä piipahtamassa kun sielläpäin tulee liikuttua:) Tere tulemast! Varmaan pari viikkoa viel menee remontin merkeissä mut sit tavarat pitäisi saada jo vietyä. Mut mitä nopeammin sitä nopeammin. Putkimies enää kehiin ja alkaa homma rullata. Kiitos ja anteeksi |
ferodoz 22.01.2012 01:36:24 | |
---|
Viimeisimpänä Yamahan snareständi pikkutomille, ja Zoom Q3 nauhuri. Kakkossetin myymisestä sain vaihdossa tänään Sabianin 19" AAX metal crashin ja Sabian 16" AAXplosion crashin. Alle viikossa vaihtui Turkishista Sabianiin pelkästään Mnetin torin kautta. Ei mun mielestä ollenkaan paha aika. :P Saundiklippiä uudesta pellisatsista tännekkin. http://www.youtube.com/watch?v=KNFP … pl&context=G22e90b6AUAAAAAAAAAA"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Sa(n)kari 22.01.2012 01:38:15 | |
---|
ferodoz: Viimeisimpänä Yamahan snareständi pikkutomille, ja Zoom Q3 nauhuri. Kakkossetin myymisestä sain vaihdossa tänään Sabianin 19" AAX metal crashin ja Sabian 16" AAXplosion crashin. Alle viikossa vaihtui Turkishista Sabianiin pelkästään Mnetin torin kautta. Ei mun mielestä ollenkaan paha aika. :P Saundiklippiä uudesta pellisatsista tännekkin. http://www.youtube.com/watch?v=KNFP … pl&context=G22e90b6AUAAAAAAAAAA Kovin on yksityistä tuo Sabianismi. Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
ferodoz 22.01.2012 01:47:13 | |
---|
Sa(n)kari: Kovin on yksityistä tuo Sabianismi. Korjattu, kiitokset huomiosta! "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
MxS 22.01.2012 18:03:27 (muokattu 22.01.2012 18:17:17) | |
---|
Ambassador Coated, Coated CS ja reso. Normi Coated menee varastoon odottamaan tarvetta, reso menee diplomat reson tilalle Sound Kingiin ja CS:ää kokeilen lyöntipuolelle jossain välissä kun on aikaa. Siinä shoppaillessani Guitar Centerissä osui eteen nämä: http://muusikoiden.net/dyn/users/95602.jpgSe on (käsittääkseni paikallisen) mainetta keränneen rumputtajan, Poogie Bellin, vanha keikkasetti jonka hän oli tuonut vaihdossa uusiiin eli 20+10+14 Maple Customit + Akira Jimbo snare. Virveli oli ihan hyvässä kunnossa mutta muu setti oli saanut osumaa ja nirhaumaa kun tämä kyseinen herra ei kuulemma usko rumpukeissien käyttöön... Värit oli sekalaiset kuten kuvasta näkyy (FT oli sininen). Eli soittajan setti olisi ja vähän jäi vaivaan että olisko toi hintansa väärti (n. 760 euroa veroineen). Jos en olisi ehtinyt jo ostaa Gretschejä niin tämä olisi ollut hyvä vaihtoehto. Olin kuulemma noin 50:s joka kysyy onko snare myynnissa erikseen ja vastaus oli ei. E: korjasin rumpumerkin oikeinkirjoituksen ennen kuin joku alkaa kuittailemaan... :-) "Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän." |
MxS: Ambassador Coated, Coated CS ja reso. Normi Coated menee varastoon odottamaan tarvetta, reso menee diplomat reson tilalle Sound Kingiin ja CS:ää kokeilen lyöntipuolelle jossain välissä kun on aikaa. Siinä shoppaillessani Guitar Centerissä osui eteen nämä: http://muusikoiden.net/dyn/users/95602.jpg Se on (käsittääkseni paikallisen) mainetta keränneen rumputtajan, Poogie Bellin, vanha keikkasetti jonka hän oli tuonut vaihdossa uusiiin eli 20+10+14 Maple Customit + Akira Jimbo snare. Virveli oli ihan hyvässä kunnossa mutta muu setti oli saanut osumaa ja nirhaumaa kun tämä kyseinen herra ei kuulemma usko rumpukeissien käyttöön... Värit oli sekalaiset kuten kuvasta näkyy (FT oli sininen). Eli soittajan setti olisi ja vähän jäi vaivaan että olisko toi hintansa väärti (n. 760 euroa veroineen). Jos en olisi ehtinyt jo ostaa Gretchejä niin tämä olisi ollut hyvä vaihtoehto. Olin kuulemma noin 50:s joka kysyy onko snare myynnissa erikseen ja vastaus oli ei. Hei muusikoiden netissä ei tykätä sekavärisetistä ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
MxS 22.01.2012 18:19:56 | |
---|
hollmi-5: Hei muusikoiden netissä ei tykätä sekavärisetistä ;) Eiks noi menis läpi jos soittaa vaan vintillä eikä kerro kenellekään? "Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän." |
Kaamea kapula 22.01.2012 18:20:49 | |
---|
hollmi-5: Hei muusikoiden netissä ei tykätä sekavärisetistä ;) Kyllä jotkut tykkää :) Onhan tuokin niin rivo setti että.. No, ei näistä sen enempää (tällä kertaa). Menevällä miehellä on kivekset peräkkäin! |
jazzmies 22.01.2012 18:46:21 | |
---|
ferodoz: Viimeisimpänä Yamahan snareständi pikkutomille, ja Zoom Q3 nauhuri. Kakkossetin myymisestä sain vaihdossa tänään Sabianin 19" AAX metal crashin ja Sabian 16" AAXplosion crashin. Alle viikossa vaihtui Turkishista Sabianiin pelkästään Mnetin torin kautta. Ei mun mielestä ollenkaan paha aika. :P Saundiklippiä uudesta pellisatsista tännekkin. http://www.youtube.com/watch?v=KNFP … pl&context=G22e90b6AUAAAAAAAAAA Hyväsaundinen virveli tuo Black Beauty. En haluaisi olla loukkaava, mutta jotenkin kuulostaa siltä, että jokainen Sabian noista on ns. maanantaikappale. Nopeasti kun läjää peltisetin summanmutikassa, niin saattaa käydä näin, että tulee vahingossa ostettua ne, joista edellinen omistaja haluaa päästä eroon ensi tilassa. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
hollmi-5 22.01.2012 18:50:27 | |
---|
jazzmies: Hyväsaundinen virveli tuo Black Beauty. En haluaisi olla loukkaava, mutta jotenkin kuulostaa siltä, että jokainen Sabian noista on ns. maanantaikappale. Nopeasti kun läjää peltisetin summanmutikassa, niin saattaa käydä näin, että tulee vahingossa ostettua ne, joista edellinen omistaja haluaa päästä eroon ensi tilassa. Minulle tuli myös samoja ajatuksia, mutta kun se on Sabian... ;) Luulisin, että mikrofoni-kameran vieminen setin eteen ja hiukan kauemmas antaisi paremman soundin koko settiin pelteineen. Kokeilemallahan tuokin selviää. Eli otahan Ferodoz uusinta? Soundit, piuhat ja kajarit. |
EJ84 22.01.2012 18:53:57 | |
---|
hollmi-5: Minulle tuli myös samoja ajatuksia, mutta kun se on Sabian... ;) Luulisin, että mikrofoni-kameran vieminen setin eteen ja hiukan kauemmas antaisi paremman soundin koko settiin pelteineen. Kokeilemallahan tuokin selviää. Eli otahan Ferodoz uusinta? Ja siirrä etutomia virvelin oikealle puolelle! YEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :D "If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself." |
ferodoz 22.01.2012 21:01:07 (muokattu 22.01.2012 21:04:54) | |
---|
jazzmies: Hyväsaundinen virveli tuo Black Beauty. Kiitos! Viimeksi kritisoit että mä en saa rummuistani puoliakaan irti, mutta ilmeisesti eteenpäin on menty edes jonkin matkaa? :) En haluaisi olla loukkaava, mutta jotenkin kuulostaa siltä, että jokainen Sabian noista on ns. maanantaikappale. Nopeasti kun läjää peltisetin summanmutikassa, niin saattaa käydä näin, että tulee vahingossa ostettua ne, joista edellinen omistaja haluaa päästä eroon ensi tilassa. Ei se mua loukkaa jos joku sanoo mielipiteen. :) Varsinkaan kun se on munkin mielestä puoliksi totta. Haikoista pidän itse ja meinaan pitää ne, samoin kuin ride oli hyvä, mutta aion hommata sille kaveriksi HHX Groove riden. Noista crasheistä mulle jää toi 16" AAXplosion, ja 17" HHXplosion, loput menee kiertoon, ja tilalle tulee näillänäkymin 18" AAXplosion, ja 19" HHXplosion. Syy miksi vaihdoin puolisokkona ja nopeasti, oli se että sain vaihdettua ne päikseen entisiin Turkisheihini. Ja jokainen noista Sabianeista oli parempi kuin yksikään Turkish mikä mulla on ollut ennemmin. Toinen syy oli se, että noista on varmasti paljon helpompi päästä eroon, tai löytää itseä miellyttävä vaihdokki. Soittotila, jossa myös tuo äänite on nauhoitettu, on betonikattoinen pienehko tila, jossa rumpujen päältä, takaa, sivulta on seinät vuorattu villalla, sekä nurkissa on basstrapit saundin neutraloimiseksi. Eli varsinkin symbaalien ylä-ääniä toi tila karsii paljon pois. hollmi-5: Luulisin, että mikrofoni-kameran vieminen setin eteen ja hiukan kauemmas antaisi paremman soundin koko settiin pelteineen. Kokeilemallahan tuokin selviää. Eli otahan Ferodoz uusinta? Jep, voi hyvinkin pitää paikkansa, ja varmasti otan uusinnan. Menen ensiviikonloppuna studiolle nauhoittelemaan rumpuja, niin otan varmaankin samalla kertaa AKG 414 stereoparilla nauhalle koko settiä, ja toki samalla Zoomillakin otan saundiklipin. Sen jälkeen voidaankin vetää jo aika tarkka johtopäätös symbaalien, koko setin sekä soittajan saundista. EJ84: Ja siirrä etutomia virvelin oikealle puolelle! YEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :D Miksi? Ai että laittaisin sen pikkutomin tohon basarin päälle naaman korkeudelle vain koska se on sun mielestä parempi? Vai huomasitko ollenkaan että siinä on basari? :P "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Kailis 24.01.2012 15:05:54 (muokattu 24.01.2012 15:08:12) | |
---|
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
VeKrio 24.01.2012 15:11:52 | |
---|
Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Duro 24.01.2012 17:36:47 | |
---|
Sabianin Vault-sarjan 19" Crashin poistin torilta. Myös läjä kapuloita tarttui vaatteisiin Jylhältä ja hardcase symbaaleille. Piste. |