Kailis 18.01.2012 13:02:19 | |
---|
Ehkä tullaan myös siihen miten eri tavalla kuulemme asioita ja assosioimme käsitteitä. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
jazzmies 19.01.2012 12:16:08 | |
---|
passe: Kailis: Takuuvarmasti, bonuksena pääset m.netin mies-klubiin, jonka puheenjohtajana toimii jazzmies ja sihteerinä Hemmo =D Hyvämies-klubiin liittyy myös Yamahan PHX-setin omistajat, joita on taas yksi lisää. Onnea Tuukka! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Vieno 19.01.2012 13:20:11 | |
---|
jazzmies: mies-klubiin, jonka puheenjohtajana toimii jazzmies ja sihteerinä Hemmo =D Hyvämies-klubiin liittyy myös Yamahan PHX-setin omistajat, joita on taas yksi lisää. Onnea Tuukka! Kurkkusalaatti Tuukkako? |
Duro 20.01.2012 18:32:51 | |
---|
Ei ois pitänä käydä Jylhällä. Nyt olis kauhee hinku ostaa tuo HHX 20" Groove Ride. Uskomaton krässi olis. Ja himmailumpaan menoon myös erinomainen ride. Ae saateri. Ja juu, HHX X-plosion 18" Crash taitaa kyllä tulla AAX:n vastaavan tilalle jahka saan sen myytyä. Upea peli. Piste. |
Laakstr 20.01.2012 20:42:52 | |
---|
Duro: Ei ois pitänä käydä Jylhällä. Nyt olis kauhee hinku ostaa tuo HHX 20" Groove Ride. Juu-u "Jyrkin puoti" on paha paikka pistäytyä :) Ite yritän aina pitää vaan tiukasti katseen tiessä kun ajelen Muuramen ohi. Onko HHX:n G-Rideä 20 tuumaisenakin? Mun on 21" ja joitain custom kokoja olen nähnyt netissä 22" liikkeellä...enivei namu peli on ko raidi. |
Duro 20.01.2012 20:54:43 | |
---|
Laakstr: Onko HHX:n G-Rideä 20 tuumaisenakin?. Oli se, ellei se ollu joku Jyrkin custom orderi :D Piste. |
Kailis 20.01.2012 22:56:38 | |
---|
Ootko ihan varma että oli 20" Groove? majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Duro 20.01.2012 23:01:13 (muokattu 20.01.2012 23:01:22) | |
---|
Kailis: Ootko ihan varma että oli 20" Groove? Tähän asti olin, mut kun kaikki nyt tätä niin ihmettelee niin kai mä sit katoin siinä hätäsesti touhutessa väärin. Oli mikä oli mut hyvä oli. Piste. |
jazzmies 21.01.2012 00:24:30 | |
---|
Duro: Tähän asti olin, mut kun kaikki nyt tätä niin ihmettelee niin kai mä sit katoin siinä hätäsesti touhutessa väärin. Oli mikä oli mut hyvä oli. Sabianilta saa minkä tahansa pellin haluamassaan koossa, kunhan vain jaksaa odottaa muutaman kuukauden. Minäkin juuri ostin 17" HH Thin Crashin, mikä ei ole stock-kokoa. Samaten Vantaan F-musiikissa oli 17" HHX Legacy Chinese, vaikka Legacylla ei ole edes Chineseä. Myös katalogista kadonneet symbaalit pääseppä takoo halutessaan. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
jazzmies: Sabianilta saa minkä tahansa pellin haluamassaan koossa, kunhan vain jaksaa odottaa muutaman kuukauden. Minäkin juuri ostin 17" HH Thin Crashin, mikä ei ole stock-kokoa. Samaten Vantaan F-musiikissa oli 17" HHX Legacy Chinese, vaikka Legacylla ei ole edes Chineseä. Myös katalogista kadonneet symbaalit pääseppä takoo halutessaan. Juu oon mä noita custom ordereita ja harvinaisuuksia nähnyt ja kuullut livenä. Peer Guntin Sakella oli muun muassa se joku Sabianin 23" prototyyppiride. Piste. |
Kailis 21.01.2012 12:12:20 | |
---|
jazzmies: Sabianilta saa minkä tahansa pellin haluamassaan koossa, kunhan vain jaksaa odottaa muutaman kuukauden. Minäkin juuri ostin 17" HH Thin Crashin, mikä ei ole stock-kokoa. Samaten Vantaan F-musiikissa oli 17" HHX Legacy Chinese, vaikka Legacylla ei ole edes Chineseä. Myös katalogista kadonneet symbaalit pääseppä takoo halutessaan. No kiva ettei tää ole pelkästään turkkilaisten lafkojen kilpailuvaltti =D Paljon kustantaa customien takominen verrattuna stock kamaan? majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Duro 23.01.2012 18:29:34 (muokattu 23.01.2012 22:18:45) | |
---|
Keukeu. AAXplosioni lähti myyntiin ja tilalle tulis sitten Vault-sarjan 19" Crash. Upea peli oli mitä videoista kuuntelin. Tuon kaveriks se 18" HHXplosioni menis erittäin mainiosti ääninäytteiden perusteella. EDIT: Jos jollai on ylimääräsenä 18" HHX X-plosion Crash niin ottakee yhteyttä! Piste. |
Pro Mark 23.01.2012 23:30:17 | |
---|
Smoro! Tällänen kymysys kuin. Mikä ride pelti olis hyvä olla tälläses progressiivises death metallis? Täl hetkel mul on siel keikkumas Paisteen 505. Joltain kultaselt 80 luvult. |
ferodoz 23.01.2012 23:38:40 | |
---|
Pro Mark: Smoro! Tällänen kymysys kuin. Mikä ride pelti olis hyvä olla tälläses progressiivises death metallis? Täl hetkel mul on siel keikkumas Paisteen 505. Joltain kultaselt 80 luvult. Paksu 20" isolla/erottuvalla kellolla. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Pro Mark 23.01.2012 23:52:12 | |
---|
Merkki sekä malli ehdotuksia otetaan vastaan. Ja jos on omia kokemuksia niin jakakaa minulle infoa. |
ferodoz 24.01.2012 00:28:27 | |
---|
Pro Mark: Merkki sekä malli ehdotuksia otetaan vastaan. Ja jos on omia kokemuksia niin jakakaa minulle infoa. Mikä tahansa laatumerkin hyvä sarja. Kaikista löytyy hyviä. Jos yksi pitää mainitä niin osta multa sabianin aa medheavy ride, saat halvalla. Laita pikaviestiä. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Tama-x- 24.01.2012 18:09:12 (muokattu 24.01.2012 18:46:03) | |
---|
ferodoz: Paksu 20" isolla/erottuvalla kellolla. Minusta kun kyse on jonkin tyylisestä death metallista niin pitää olla 20''-> ja isolla kellolla juu.. ja raskas. Mutta kyllä meinl:ikin tekee nuita 20'' erityisen raskaita isolla kellolla varusttetuja ridejä, olet oikeassa. ja saundi voi olla myös hyvin kuiva death metalliin. Ehdotuksia: (valtamerkeistä) -Meinl 22' heavy bell ride -meinl 21'' Byzance Brilliant ride cymbal, raskautta on jonkin verran mutta oivallinen death metalliin siinä oli pari meiliä Sabian: -Sabian HHX 20'' evolution ride, muita sabianeja en jaksa kertoa koska niitä on paljon.. Paiste: -Paiste 22''Twenty custom metal ride ja miksipä ei 20'' samaa mallia:) -Paiste 21'' Signature Dark Energy Dark Dry Mark ride, kuiva on saundi ja kello ei oo kovin iso mutta mun mielestä hyvä metalliin. Zildjian: -Zildjian K Custom 20'' dark ride kuiva on saundi sopii mainiosti heviin oon soittanu pari kertaa.. enempää en jaksa alkaa luetteleen niitä on plajon löytyy jokaisesta merkistä vielä monia monia raskaita ridejä tutkit asioita niin etköhän saa selvyyttä:) |
Olli 24.01.2012 19:27:30 | |
---|
Tama-x-: Minusta kun kyse on jonkin tyylisestä death metallista niin pitää olla 20''-> ja isolla kellolla juu.. ja raskas. Mutta kyllä meinl:ikin tekee nuita 20'' erityisen raskaita isolla kellolla varusttetuja ridejä, olet oikeassa. ja saundi voi olla myös hyvin kuiva death metalliin. Ehdotuksia: (valtamerkeistä) -Meinl 22' heavy bell ride -meinl 21'' Byzance Brilliant ride cymbal, raskautta on jonkin verran mutta oivallinen death metalliin siinä oli pari meiliä Sabian: -Sabian HHX 20'' evolution ride, muita sabianeja en jaksa kertoa koska niitä on paljon.. Paiste: -Paiste 22''Twenty custom metal ride ja miksipä ei 20'' samaa mallia:) -Paiste 21'' Signature Dark Energy Dark Dry Mark ride, kuiva on saundi ja kello ei oo kovin iso mutta mun mielestä hyvä metalliin. Zildjian: -Zildjian K Custom 20'' dark ride kuiva on saundi sopii mainiosti heviin oon soittanu pari kertaa.. enempää en jaksa alkaa luetteleen niitä on plajon löytyy jokaisesta merkistä vielä monia monia raskaita ridejä tutkit asioita niin etköhän saa selvyyttä:) HHX evolution ja K Customi eivät todellakaan ole mitään hevipeltejä. |
Tama-x- 24.01.2012 23:48:57 | |
---|
Olli: HHX evolution ja K Customi eivät todellakaan ole mitään hevipeltejä. Miksipä ei? Itse olen K-customeja testannu ja hyvin se kyllä siihen sopii. Miksi K-customeja ei voisi käyttää hevissä? kevyt, pieni kupu vai periaate? |
ferodoz 25.01.2012 06:46:00 | |
---|
Tama-x-: Miksipä ei? Itse olen K-customeja testannu ja hyvin se kyllä siihen sopii. Miksi K-customeja ei voisi käyttää hevissä? kevyt, pieni kupu vai periaate? Jos itsekkin sanoit että pitää olla raskas ja erottuva pingi, niin HHX Evo ja K Custom ei ole samaa sarjaa noiden muiden kanssa, enemmänkin rock/pop osastoa. Ja voihan jollain 1200g painavalla 22" jazzridellakin soittaa heviä. Samoin kuin vispilöillähän voi soittaa kans heviä. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |